Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 53
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kolejoman »

Marta_Plus pisze:Kolejoman,

podeślij mi proszę swój numer telefonu przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt pracownika DUK, z którym będziesz mógł porozmawiać o szczegółach nowej oferty.
Przesłane. :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Kolejoman,

dziękuję - sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kolejoman
PlusManiak
Posty: 53
Rejestracja: 17 mar 2013, o 04:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Kolejoman »

Ekspresowy kontakt z DUK.

Jakiś fajerwerków nie było ale jest okej. Zaproponowano mi to co jest w taryfie Plus 40 czyli:
-nielimitowane rozmowy na komórki i stacjonarne
-nielimitowane SMS i MMS do wszystkich sieci
-internet 2 GB

Oprócz tego za racji że przedłużam umowę (to co na stronie):
- 4 GB (zamiast 2) przez pierwsze 3 miesiące umowy
- dodatkowy jednorazowy pakiet 12 GB na okres całej umowy, który schodzi po wykorzystaniu pakietu miesięcznego

I bonus z DUK:
- rabat 10 zł na abonament przez pierwsze 6 miesięcy

Czyli opłata przez pierwsze 6 miesięcy 20 zł, potem 30 zł.

Oferta minimalnie gorsza niż u konkurencji ale wiadomo, że nie mogę oczekiwać, że Plus dla gołego pojedynczego telefonu zaproponuje mi to samo co w przypadku dołączania tej komórki do pakietu innych usług w innej firmie. A dla kilkunastu złotych nie chce mi się bawić w przenoszenie numeru bo w Plusie jestem od zawsze.

Generalnie jestem usatysfakcjonowany. :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Kolejoman,
Kolejoman pisze:Generalnie jestem usatysfakcjonowany. :)
To bardzo się cieszę i życzę miłego korzystania z naszych usług. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek125 »

Witam
kontaktowałem się z Biurem Obługi by dowiedzieć się, na jaką ofertę przedłużeniową umów abonamentowych na dwa numery telefoniczne (nazwijmy je dla porządku #2 i #3) mogę liczyć - umowy na te numery wygasły pod koniec roku, obecnie są one na czasie nieoznaczonym (w czasie trwania 24 miesięcy opłata comiesięczna wynosiła 29,99 PLN z e-fakturą oraz dodatkowym rabatem 10 zł za każdy numer, rabat ten po upływie 24 miesięcy został odebrany, powodując wzrost abonamentu do 39,99 PLN).

Tu dla kompletu informacji dodam, że posiadam jeszcze jeden numer telefonu na swoim koncie (oznaczmy go #1), oraz internet w Plusie i Cyfrowy Polsat. Te trzy usługi funkcjonują w pierwszej odsłonie Smart Domu:

Usługa 1 - Telefon #1 - comiesięczna opłata abonamentowa faktycznie wnoszona: 49,99 PLN
Usługa 2 - Internet LTE w Plusie, pakiet 30GB - 50% rabatu, opłata abonamentowa faktycznie wnoszona: 34,95 PLN
Usługa 3 - Cyfrowy Polsat - produkt za 1 zł (około 48 zł rabatu)

Z układu tych trzech usług i rabatów z tym związanych jestem zadowolony i nie chciałbym ich utracić kolejnymi odsłonami Smart Domu.

Konsultant podczas rozmowy telefonicznej zaproponował, że jeśli posiadam bazowy numer główny, tj. telefon #1 j/w, to numery #2 i #3 mogą zostać wciągnięte do SmartDomu 4, i otrzymać abonament 25 PLN miesięcznie za numer. Przy okazji numer główny #1 zmienia abonament o 1 grosz w górę, do pełnych 50 PLN miesięcznie.

Ponieważ aby nie utracić funkcjonującego SmartDomu nr 1 nie można zmieniać tych umów, bo warunkują one kolejne rabaty na kolejnych usługach, mam pytanie, czy aby na pewno wmieszanie telefonów #2 i #3 pod bazowy telefon #1 nie spowoduje zmian w usłudze drugiej (internet) i trzeciej (CP) ze SmartDomu 1?
Czy numer #1 po takich modyfikacjach będzie wówczas w SmartDomu 1 czy SmartDomu 4?
No i oczywiście pytanie, czy numer #1 na pewno zachowa wszystko to, co ma, tj. 120 minut na rozmowy międzynarodowe, pakiet Ipla Elastyczna 1z3 "Wiedza/News/Rozrywka", nielimitowany transfer do Ipla, itd.?

Konsultant wspomniał, o ile dobrze zrozumiałem, że na numerze #1 (lub na moim koncie w ogóle?) jest oczekujący na uruchomienie SmartDom 4 i numery #2 i #3 można wciągnąć w SmartDom 4 jako usługi nazwane enigmatycznie P7 i P8 (abonamenty za 50 PLN z 50% rabatem, tj. po 25 PLN) i pozostanie jeszcze miejsce na jedną usługę telefoniczną nazywaną P9).
Mam obawy, by nie okazało się, że podpisując umowy na telefony #2 i #3 coś się w systemie namiesza z numerem telefonu #1, warunkującym rabaty ze SmartDomu 1.

I jeszcze jedna kwestia - mam nadzieję, że w dobie ogromnego nacisku na ochronę danych osobowych i uczulania społeczeństwa w tym zakresie, kurier przybywający z umową nie będzie ode mnie wymagał przekazywania mu kserokopii dokumentu tożsamości i wystarczy mu sam wgląd?
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

Uzupełniam informację o ofertę jaką otrzymałem.

Rozmowy i sms no limit, ok 300 mms/m-c (przy średnim wykorzystaniu do 50 na m-c), 15 Gb internetu.
Telefon: P9 lite 2017 - 0 zł na początek - raty 24 m-ce.
Łączna miesięczna kwota abonamentu z ratą za telefon - 51,00 zł.

Porównanie kosztów 24 miesięcy kontraktu z PLUSHEM na dzień podpisania umowy:
PLUSH - 1 331,00 zł.
moja oferta - 1 224,00 zł.

Jest to 5 umowa, którą przedłużałem poprzez DUK. Prawie za każdym razem musiałem napisać wypowiedzenie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj misiek125,
- w momencie zawarcia aneksu na numer #2 lub/i #3 automatycznie zostaniesz zmigrowany do SD4.

Rabaty na usługach Internet i TV pozostaną bez zmian czyli z Superoferty I do momentu aż nie dokonasz zawarcia aneksu na nich.

Co do umów #2 i #3. Na umowie #1 masz kwotę minimalną, więc wybierając ofertę za minimum 50,00 zł dla #2 i #3 otrzymasz rabat 50% na abonament (P7 i P8). Nie musisz zmieniać umowy dla #1.

I tak jak powiedział konsultant, pozostaje jeszcze jedno wolne miejsce na P9 na tych samych zasadach co P7 i P8 (#2 i #3).

W ramach SD4 mógłbyś jeszcze zawrzeć umowę na telefon stacjonarny (warto rozważyć, bo koszt wynosi 10 zł lub 20 zł po rabacie z SD4), a także na telewizję mobilną (koszt 5 zł po rabacie SD4).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ruben
PlusManiak
Posty: 56
Rejestracja: 3 lip 2014, o 08:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ruben »

@Ewa_Plus, czy można przyspieszyć kontakt w sprawie oferty. Dane wysłałem przez formularz w poniedziałek.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Ruben,
- wysłałam interwencję do DUK w sprawie jak najszybszego kontaktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szewol »

torre24 pisze:Niestety większość abonentów nie ma racji w swoim wyborze, pewnie z przyzwyczajenia, niedoinformowania czy zwykłego lenistwa.
Spokojnie. Nie oceniaj źle ludzi :) Pamiętaj, że nie wszyscy są wymagający i dobierają ofertę do swoich potrzeb. Przykładowo, jeśli ktoś dużo rozmawia i wysyła SMS-y, a net używa tylko do prostych aplikacji (np. komunikatory), to podstawowa oferta Plusa (za 30 zł) w zupełności mu wystarczy. Tym bardziej, że to obecnie jedna z lepszych ofert (porównując podstawowe oferty dużych operatorów). I nie będzie zmieniał Plusa na Plusha tylko dla większego pakietu internetowego, który nie jest mu potrzebny. Serio, ludzie potrafią dobrać ofertę do swoich (!!!) potrzeb, mimo, że Tobie wydaje się to mało atrakcyjne.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2018, o 13:10 przez szewol, łącznie zmieniany 3 razy.
wiktor1992-92
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 lut 2018, o 12:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wiktor1992-92 »

Witam, prosiłbym o kontakt z kimś z DUK w sprawie przedłużenia umowy. Niestety osoby z BOK nie są w stanie zaproponować mi nic nowego prócz zwiększenia limitu internetu (co mnie nie interesuje). Posiadam abonament w ofercie rodzinnej (3 numery).
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj wiktor1992-92,
wiktor1992-92 pisze:prosiłbym o kontakt z kimś z DUK w sprawie przedłużenia umowy.
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiek125
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 30 lis 2014, o 23:48

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: misiek125 »

Ewa_Plus pisze:Witaj misiek125,
- w momencie zawarcia aneksu na numer #2 lub/i #3 automatycznie zostaniesz zmigrowany do SD4.

Rabaty na usługach Internet i TV pozostaną bez zmian czyli z Superoferty I do momentu aż nie dokonasz zawarcia aneksu na nich.

W ramach SD4 mógłbyś jeszcze zawrzeć umowę na telefon stacjonarny (warto rozważyć, bo koszt wynosi 10 zł lub 20 zł po rabacie z SD4), a także na telewizję mobilną (koszt 5 zł po rabacie SD4).
Podczas rozmowy z BOK pytałem również, na razie czysto teoretycznie, odnośnie mojej drugiej usługi czyli internetu, co można z nią zrobić. Otrzymałem propozycje zmiany - przedłużam umowę na warunkach 40PLN za 60GB lub 30PLN za 45GB. I to bez szkody dla trzeciej usługi. Cyfrowy Polsat dalej zostałby w cenie 1 PLN, jak pierwotnie było w SmartDom 1. Z tego co teraz rozumiem, jest przeciwnie, czyli ruszenie drugiej usługi zepsuje trzecią, czy tak?

Czy tv mobilna to 5 PLN z jakimś sprzętem?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

misiek125,

zweryfikuję tę informację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
MarcinStrzelczyk
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 17 lut 2018, o 12:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: MarcinStrzelczyk »

Pozostał mi miesiąc w Plusie. Konsultant zadzwonił raz, gdy zostawiłem telefon, więc nie wiem, co chciał powiedzieć.
Zero kontaktu. Szkoda
ODPOWIEDZ