Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

torre24,

zgodnie z regulaminem Programu smartDOM 3 https://www.plus.pl/documents/16/3fe603 ... rtDOM3.pdf paragraf 2 punkt 2, na drugą usługę w Plus Abonament można otrzymać upust w kwocie 10 zł. Rabat zostanie naliczony jeśli spełniona zostanie wysokość abonamentu i żadna inna usługa nie jest rabatowana tym benefitem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Basia_Plus, nie mam aktualnie żadnych rabatów. Proponuje mi się abonament 25 zł przez 12 miesięcy, potem 50 zł (bez grosza) z e-fakturą i do tego raty za telefon. Drugi numer mam w abonamencie 59,99 zł do lutego 2019. Łapię się na ten rabat? Bo regulamin mówi, że ma być to promocja wskazana przez operatora. I jeszcze przez ile miesięcy ten rabat obowiązuje?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

torre24,
torre24 pisze:Proponuje mi się abonament 25 zł przez 12 miesięcy, potem 50 zł (bez grosza) z e-fakturą i do tego raty za telefon.
aby upust na abonament w kwocie 10 zł został naliczony musi zostać spełniona minimalna kwota abonamentu, która po e-fakturze powinna wynosić 39,90 zł.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

U mnie średnia wychodzi 40 zł, a co najlepsze konsultant od początku posługuje się właśnie tą kwotą. Jakbym nie dopytał to nawet by się nie zająknął, że proponuje łamańca. A na całą umowę abonamentu 40 zł dać nie chciał.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

torre24,

tak jak pisałam wcześniejszej, zgodnie z regulaminem Programu smartDOM cyt:
a. W przypadku Umowy Dodatkowej Plus Abonament/Aneksu do Umowy Plus Abonament czas oznaczony umowy nie może być krótszy niż 24 miesiące, a wymagana minimalna wartość miesięcznego zobowiązania wynosi:
39,90 zł z VAT w przypadku oferty bez sprzętu (ewentualnie w ofercie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

No ok, ale przedłużając na zaproponowanych mi warunkach na fakturze zapewne byłaby taryfa "Ja + coś tam" za 59,99 zł rabatowana przez pierwsze 12 miesięcy i z upuste za e-fakturę. Tak więc warunki byłyby spełnione.
Przy okazji - jeśli w umowie są darmowe miesiące (np. do wakacji), a potem abonament w odpowiedniej wysokości to taka promocja też odpada?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

torre24,
torre24 pisze:Tak więc warunki byłyby spełnione.
nie, gdyż kwota abonamentu byłaby zbyt niska, zgodnie z tym co napisała wcześniej Basia_Plus:
Basia_Plus pisze:zgodnie z regulaminem Programu smartDOM cyt:
a. W przypadku Umowy Dodatkowej Plus Abonament/Aneksu do Umowy Plus Abonament czas oznaczony umowy nie może być krótszy niż 24 miesiące, a wymagana minimalna wartość miesięcznego zobowiązania wynosi:
39,90 zł z VAT w przypadku oferty bez sprzętu (ewentualnie w ofercie ze sprzętem tylko w sprzedaży ratalnej lub na udostępnienie).
torre24 pisze:Przy okazji - jeśli w umowie są darmowe miesiące (np. do wakacji), a potem abonament w odpowiedniej wysokości to taka promocja też odpada?
Benefity nie wykluczają się, upust 10 zł może przysługiwać, ale pod warunkiem, że dana promocja nie znajduje się na liście promocji wykluczonych, uwzględnionych w regulaminie Programu smartDOM paragraf 3, punkt 2.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

torre24 pisze:Przy okazji - jeśli w umowie są darmowe miesiące (np. do wakacji), a potem abonament w odpowiedniej wysokości to taka promocja też odpada?
Benefity nie wykluczają się, upust 10 zł może przysługiwać, ale pod warunkiem, że dana promocja nie znajduje się na liście promocji wykluczonych, uwzględnionych w regulaminie Programu smartDOM paragraf 3, punkt 2.
Marta_Plus pisze:torre24,
torre24 pisze:Tak więc warunki byłyby spełnione.
nie, gdyż kwota abonamentu byłaby zbyt niska, zgodnie z tym co napisała wcześniej Basia_Plus
Jeśli benefity się nie wykluczają to dlaczego abonament zrabatowany do zera może uczestniczyć w promocji, a zrabatowany o 50% nie?
I proszę o konkretną odpowiedź - na ewentualnej FV po przedłużeniu abonament 59,99 zł, rabat za e-fakturę i 50% rabatu przez pierwszy rok - uprawnia to do uczestnictwa w tej promocji?
Pytam raz jeszcze ponieważ w aktualnej umowie też miałem podobną sytuację i na FV był przez 12 miesięcy abo 79,99 zł, za który naliczana była kwota 29,99 zł. A więc abonament cały czas uprawniający do rabatu 10 zł.
Załączniki
pf.jpg
pf.jpg (10.39 KiB) Przejrzano 2944 razy
Ostatnio zmieniony 6 gru 2017, o 18:54 przez torre24, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

torre24,
torre24 pisze:Jeśli benefity się nie wykluczają to dlaczego abonament zrabatowany do zera może uczestniczyć w promocji, a zrabatowany o 50% nie?
wysokość rabatu nie jest tu wyznacznikiem, o przyznaniu benefitu decydują poszczególne, przytaczane wcześniej zapisy z regulaminu Programu smartDOM.
torre24 pisze:Jednak proszę o konkretną odpowiedź - na ewentualnej FV po przedłużeniu abonament 59,99 zł, rabat za e-fakturę i 50% rabatu przez pierwszy rok - uprawnia to do uczestnictwa w tej promocji?
Reasumując, przy tym wybranym abonamencie, we wskazanym układzie (taryfa/promocja) nie kwalifikujesz się niestety do uzyskania upustu w kwocie 10 zł na kolejny abonament.
Być może konsultant DUK będzie w stanie zaproponować Ci jeszcze inną ofertę, która spełniłaby Twoje oczekiwania. Jeśli sobie życzysz, mogę zlecić ponowny kontakt pracownika DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Nie, dziękuję. Oferta mnie nie przekonuje, zawiłości regulaminu interpretowane są na moją niekorzyść, konsultanci, którzy do mnie dzwonią (nawet ten po zmianie, o którą prosiłem) uprzejmi nie są i mam wrażenie, że chcą tylko jak najszybciej przekonać mnie do aneksu.
Jeżeli miałby jeszcze się ktoś kontaktować to poproszę tę Panią, z którą załatwiałem ostatni aneks na drugim numerze na moim koncie (ten z końcówką 671). Niestety nie pamiętam nazwiska i nie mam go nigdzie zanotowanego.
Arion
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 gru 2017, o 13:24

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Arion »

Witam,

Chciałbym prosić o kontakt z DUK.
Do kogo mogę skierować prośbę?

Chodzi o 5 numerów w sieci rodzinnej i ewentualną opcję na przedłużenie/odnowienie oferty.
Ulotkowa nam nie odpowiada.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Arion,
Arion pisze:Chciałbym prosić o kontakt z DUK.
prześlij proszę numery telefonów, dla których chcesz przedłużyć umowy oraz numer kontaktowy poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
RagnarOK
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 1 gru 2017, o 21:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: RagnarOK »

Marta_Plus pisze:RagnarOK,

dziękuję, sprawdź odpowiedź na swojej skrzynce e-mail.
Szanowna Pani Marta_Plus
W dniu 05.12.2017 otrzymałem tel. z DUK, omowilismy akceptowalne dla mnie warunki przedluzenia umowy. Konsultantka z DUK miała oddzwonić po konsultacji i od tego czasu brak kontaktu, dziś mamy 08.12.2017. Proszę o interwencje.

Edit
@Marta_Plus, dziekuje za interwencje.
Ostatnio zmieniony 8 gru 2017, o 18:27 przez RagnarOK, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

RagnarOK,

przepraszam za ten czas oczekiwania. Już poprosiłam pracownika DUK o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marcin279
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 paź 2016, o 17:01

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marcin279 »

Marta_Plus pisze:Witaj Marcin279,

prześlij proszę swój numer telefonu przez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie wszystkich możliwych ofert.
Dziękuję Marta_Plus za kontakt z DUK.
Dzisiaj dostałem telefon od konsultanta i zaproponowano mi rozmowy (do wszystkich i na stacjonarne) i smsy bez limitu, 8 gb internetu (tylko mmsy dodatkowo płatne) za 29 zł z aktywną e-fakturą na 30 miesięcy.
Oferta wydaję się być dodatkowo atrakcyjna, ponieważ z poprzedniej umowy pozostało mi 6 okresów rozliczeniowych za 99,99 zł.
Przedłużyłem przy pierwszym telefonie od DUK:)
ODPOWIEDZ