Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 mar 2017, o 16:34
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Czy w dalszym ciagu jest opłacalne złożenie wypowiedzenia umowy, tzn pozwoli na wynegocjowanie lepszej oferty?
Aktualnie posiadam trzy numery w plusie. Jeden z nich konczy mi się w październiku. Dostałem oferte przedłużenia za 29 PLN w tym nielimitowane rozmowy (kom / stacjon) i SMSy + 8 GB netu. Zależy mi jeszcze na MMSach darmowych.
Pytanie czy wypowiedzenie pozwoli mi cos jeszcze ugrać ?
Alternatywna opcja dla mnie jest przejście na pakiet rodzinny z wszystkimi 3 simami tyle że troche netu mało na 3 osoby.
Pozdrawiam
E
Czy w dalszym ciagu jest opłacalne złożenie wypowiedzenia umowy, tzn pozwoli na wynegocjowanie lepszej oferty?
Aktualnie posiadam trzy numery w plusie. Jeden z nich konczy mi się w październiku. Dostałem oferte przedłużenia za 29 PLN w tym nielimitowane rozmowy (kom / stacjon) i SMSy + 8 GB netu. Zależy mi jeszcze na MMSach darmowych.
Pytanie czy wypowiedzenie pozwoli mi cos jeszcze ugrać ?
Alternatywna opcja dla mnie jest przejście na pakiet rodzinny z wszystkimi 3 simami tyle że troche netu mało na 3 osoby.
Pozdrawiam
E
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj evonevo,
trudno mi przewidzieć jaka będzie oferta po złożeniu rezygnacji. Jeżeli chciałbyś jeszcze porozmawiać z konsultantem DUK w sprawie przedłużenia umowy daj znać, wówczas przekażę prośbę o ponowny kontakt z Tobą.evonevo pisze:Pytanie czy wypowiedzenie pozwoli mi cos jeszcze ugrać ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziekuje za szybka odpowiedz.
Jesli możliwe jest włączenie do oferty darmowych MMSow i reszta bez zmian to jestem zainteresowany przedłużeniem i prosze o kontakt.
Pozdrawiam
Piotr
Jesli możliwe jest włączenie do oferty darmowych MMSow i reszta bez zmian to jestem zainteresowany przedłużeniem i prosze o kontakt.
Pozdrawiam
Piotr
Re: Przedłużenie umowy
ok ale ile można czekać na lepszą ofertę? Mój wujek kiedyś czekał na to ąż stanieje magnetowid aż w końcu kupił sobie dvd... takie porównanie:)Marta_Plus pisze:voytekf,
, tak jak zauważył ktry, oferty dynamicznie się zmieniają, więc jeśli jednak zadecydujesz inaczej, daj znać.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
evonevo,
przekazałam Twoje pytanie do konsultanta DUK.
przekazałam Twoje pytanie do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- calkapokole
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 gru 2011, o 03:14
Re: Przedłużenie umowy
Tak, wypowiedzenie jest opłacalne. DUK oferował mi podobne warunki jak Tobie, a po złożeniu wypowiedzenia dorzucili MMSy i jeszcze obniżyli kwotę abonamentu, także polecam tę ścieżkę.evonevo pisze:Witam,
Czy w dalszym ciagu jest opłacalne złożenie wypowiedzenia umowy, tzn pozwoli na wynegocjowanie lepszej oferty?
Aktualnie posiadam trzy numery w plusie. Jeden z nich konczy mi się w październiku. Dostałem oferte przedłużenia za 29 PLN w tym nielimitowane rozmowy (kom / stacjon) i SMSy + 8 GB netu. Zależy mi jeszcze na MMSach darmowych.
Pytanie czy wypowiedzenie pozwoli mi cos jeszcze ugrać ?
Alternatywna opcja dla mnie jest przejście na pakiet rodzinny z wszystkimi 3 simami tyle że troche netu mało na 3 osoby.
Pozdrawiam
E
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus
Dziękuję za szybką reakcję, konsultant ponownie zadzwonił w piątek i przedstawił ... po raz 3 tą samą ofertę i niczym nie różniącą się od tej ze strony internetowej (pomimo wcześniejszych zapewnień, że na 90% we wrześniu powinno się pojawić coś nowego, lepszego). Niestety cały czas o 50% drożej niż u konkurencji. Po 17 latach z Plusem liczyłem na coś lepszego (choć trochę zbliżonego do konkurencji). Chyba jednak trzeba się pożegnać. Przykro, tym bardziej, że byliśmy zadowoleni z dotychczasowych usług.
pozdr.
Dziękuję za szybką reakcję, konsultant ponownie zadzwonił w piątek i przedstawił ... po raz 3 tą samą ofertę i niczym nie różniącą się od tej ze strony internetowej (pomimo wcześniejszych zapewnień, że na 90% we wrześniu powinno się pojawić coś nowego, lepszego). Niestety cały czas o 50% drożej niż u konkurencji. Po 17 latach z Plusem liczyłem na coś lepszego (choć trochę zbliżonego do konkurencji). Chyba jednak trzeba się pożegnać. Przykro, tym bardziej, że byliśmy zadowoleni z dotychczasowych usług.
pozdr.
Re: Przedłużenie umowy
kiedyś dla stałych klientów były jakieś bonusy, klienci byli doceniani. Teraz lepiej być nowym klientem niż starym. Ja dotychczas też byłem zadowolony ale już nie mam zamiaru płacić dużo więcej za mniej. Skoro plus nie docenia stałych klientów to dlaczego ja mam doceniać plusa:)switek75 pisze:Marta_Plus
Dziękuję za szybką reakcję, konsultant ponownie zadzwonił w piątek i przedstawił ... po raz 3 tą samą ofertę i niczym nie różniącą się od tej ze strony internetowej (pomimo wcześniejszych zapewnień, że na 90% we wrześniu powinno się pojawić coś nowego, lepszego). Niestety cały czas o 50% drożej niż u konkurencji. Po 17 latach z Plusem liczyłem na coś lepszego (choć trochę zbliżonego do konkurencji). Chyba jednak trzeba się pożegnać. Przykro, tym bardziej, że byliśmy zadowoleni z dotychczasowych usług.
pozdr.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
switek75,
poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
w październiku kończy mi się obecna umowa na abonament w Plusie. Rozważam przejście do innej sieci, aczkolwiek jeśli z DUK można otrzymać korzystniejszą ofertę, niż te bardzo słabe propozycje w salonach Plusa to bardzo proszę o przekazanie mojego numeru do DUK, aby konsultant się ze mną skontaktował.
Numer telefonu przekażę w wiadomości prywatnej do Basia_Plus. Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
w październiku kończy mi się obecna umowa na abonament w Plusie. Rozważam przejście do innej sieci, aczkolwiek jeśli z DUK można otrzymać korzystniejszą ofertę, niż te bardzo słabe propozycje w salonach Plusa to bardzo proszę o przekazanie mojego numeru do DUK, aby konsultant się ze mną skontaktował.
Numer telefonu przekażę w wiadomości prywatnej do Basia_Plus. Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Aware,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt z Tobą.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt ze strony DUK na numer 60xxxxxxx w sprawie tego numeru. Prosiłem już wcześniej o kontakt ale nikt nie zadzwonił. Jeśli to możliwe to kontakt po 17. Dziękuję :)
Ostatnio zmieniony 13 wrz 2017, o 07:39 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu
Powód: ukryłam numer telefonu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
masu91,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Kończy mi się umowa w grudniu. Dwa razy już w tym tygodniu zostawiałem swój numer telefonu w sprawie przedłużenia umowy na waszej stronie internetowej. Jak do tej pory dzwoni do mnie numer Plusa odbieram telefon,a tu cisza nikt się nie odzywa. Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, Gdyż oferta dla mojego telefonu która znajduje się na stronie internetowej nie jest atrakcyjna.
Kończy mi się umowa w grudniu. Dwa razy już w tym tygodniu zostawiałem swój numer telefonu w sprawie przedłużenia umowy na waszej stronie internetowej. Jak do tej pory dzwoni do mnie numer Plusa odbieram telefon,a tu cisza nikt się nie odzywa. Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy, Gdyż oferta dla mojego telefonu która znajduje się na stronie internetowej nie jest atrakcyjna.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj szybki23,
prześlij proszę numer telefonu, którego to dotyczy poprzez ten formularz.szybki23 pisze:Proszę o kontakt w sprawie przedłużenia umowy,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ