Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Wysłałem przez formularz swój problem z konsultantem DUK. Nie dostałem żadnej odpowiedzi ani ponownego kontaktu.

Sprawa zaczyna być mało poważna i ostatkami sił powstrzymuje się, żeby to nagłośnić m.in. na wykopie a następnie wypowiedzieć z Wami umowę.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

mati55 sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
leoncio30@gazeta.pl
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 wrz 2016, o 18:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: leoncio30@gazeta.pl »

Witam
Mam ofertę w Smart Dom:
- internet 20 GB za 59,90 zł
- Cyfrowy Polsat za 49,99 zł - płacę 50%
- SIM za 39,90 zł - płacę 1 zł
Umowę podpisałem 07.11.2014r, CP mam na 29 miesięcy, resztę na 24 miesiące.

Czy po wypowiedzeniu umowy na internet i na SIM zniknie mi rabat na Cyfrowy Polsat?
Chcę przedłużyć umowę na telefon, słyszałem o rabacie 50% na 1 rok umowy, drugi rok normalnie - czy to prawda?
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Zniknie.
Musisz utrzymać obecne stawki, nie musisz nawet przedłużać umów, możesz zostawić tak jak jest. Rabat 50% jest na stałe jeśli nie ruszysz warunków umowy.
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Dlaczego nie można dodzwonić się na 2699?
bquote
PlusManiak
Posty: 69
Rejestracja: 24 wrz 2014, o 12:34

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bquote »

Plusie, wysyłałem do Was przez formularz prośbę o kontakt z DUK - dostałem w pon odpowiedź z BOK, że przekazane a do dziś nikt nie zadzwonił. Można pogonić szanowne DUK?
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Del.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2016, o 10:15 przez torre24, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj leoncio30@gazeta.pl ,

zgodnie z tym co napisał Patryk7588.

torre24,
poprosiłam konsultanta DUK, o kontakt z Tobą.

bquote,
ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Szwagier
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 18 cze 2014, o 15:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Szwagier »

Czekam ponad tydzień na kontakt z DUK i cisza. Ile trzeba czekać na telefon od konsultanta?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Szwagier,

ponowiłam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
invisiblemike
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 22 lis 2011, o 22:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: invisiblemike »

Czy ktoś ze specjalistów Plusa może sprawdzić w DUK czy mają już w ofercie Sony XZ? Przy ostatniej rozmowie dostałem info, że nie mają tego modelu - choć przedsprzedaż w Plusie już była ?!?
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ankawawa89 »

Witam ponownie,

byłabym wdzięczna jeszcze za informację jak mogę wycofać zgłoszenie ze sklepu internetowego. Czekam już na umowę i telefon tydzień, dopiero dzisiaj dostałam informację, że przygotowują już przesyłkę do kuriera (po moim teleofnie) i że być może będzie kurier w piątek. Biorąc pod uwagę, że ta umowa jeszcze do Was musi dojść żeby nowa promocja zaczęła działac (jest to przejście z Mix-a na abonament) to będą kolejne dni. Nie chce mi się czekać bo numer bez żadnej umowy taryfy pochłania mi pieniądze na koncie w zastraszającym tempie więc chciałabym jutro przedłużyć umowę w salonie. Czy jeżeli to zrobię to automatycznie zamówienie internetowe przestanie istnieć? Czy system nie będzie mieć zapamiętanej i wygenerowaniej umowy która była zawarta początkowo przez internet. Będę wdzięczna za informację.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

Najszybciej dzwoniąc pod numer: 601101200
ankawawa89
Początkujący PlusManiak
Posty: 29
Rejestracja: 31 lip 2016, o 15:45

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ankawawa89 »

O to chodzi ze dzwonilam, dostalam jednak informacje ze konsultant takiej umowy nie widzi w systemie. Natomiast Plus mi wysyla zupelnie inne wiadomosci. Poczekam do jutra, jak nic nie bedzie to ide do salonu, jak w salonie nie pomoga to najwidoczniej czas sie pozegnac:)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

invisiblemike,
invisiblemike pisze:może sprawdzić w DUK czy mają już w ofercie Sony XZ?
niestety na chwilę obecną ten telefon jest niedostępny.

Witaj ankawawa89,

prześlij proszę numer zamówienia lub numer telefonu poprzez ten formularz, postaramy się sprawdzić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ