Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
barylaa
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 sty 2018, o 17:22
Lokalizacja: Leszno

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: barylaa »

Witam, dzisiaj kurier przyjechał z umową i tel dogadaliśmy się na przedłużenie umowy. Przez pierwszy rok abonament mam mieć 25 zl a po roku 49,99 natomiast w umowie nigdzie nie ma napisane o tych rabatach/ upustach i stąd moje obawy że jak przyjdzie faktura będę musiał płacić 59,99 przez cały czas jak to jest zawarte w umowie..
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

W regulaminie promocji miałem dotychczas taki punkt, który mówił o przyznaniu rabatu (jeśli mi takowy zaproponowano).
Jeśli ja takiego mieć nie będę nie odbiorę przesyłki.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj barylaa,

sprawdź proszę regulamin swojej promocji, jak pisze torre24, prawdopodobnie w § 2 UPRAWNIENIA ABONENTA znajdziesz zapisy dotyczące promocyjnych planów cenowych. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
barylaa
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 8 sty 2018, o 17:22
Lokalizacja: Leszno

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: barylaa »

Witam, faktycznie jest to wszystko ładnie w tabelce opisane. Pozdrawiam u
madziusia36
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 31 maja 2014, o 21:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: madziusia36 »

Witam,
chciałabym przedłużyć umowę na telefon z najniższym ababonamentem, który będzie uprawniał do programu SmartDom. Jako drugi produkt wzięłabym telewizję i trzeci drugi numer na abonament z najniższym możliwym abonamentem. Ten drugi zostałby przeniesiony z innej sieci. W chwili obecnej jest na męża. Czytałam, że konsultant może zaproponować pierwszy abonament już za 39,90zl. Chcę wszystko no limit i Internet. Jesli chodzi o drugi abonament to również no limit i internet. Co Plus może mi zaoferować? Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj madziusia36,

podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
madziusia36
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 31 maja 2014, o 21:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: madziusia36 »

Marta_Plus pisze:Witaj madziusia36,

podeślij mi proszę swój numer przez ten formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty. Pozdrawiam.
Wiadomość wysłana. Czekam na kontakt z interesująca ofertą.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

madziusia36,

dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel_f
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 sty 2018, o 10:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: pawel_f »

Witam.
Pytanie do forumowiczów lub przedstawicieli Plusa.

Posiadam abonament telefoniczny - 10 lat + abonament internetowy - 8 lat.
W tej chwili telefon jest abonamentem podstawowym + internet jako smartdom 50%.

Kilka dni temu zakończył się okres oznaczony abonamentu telefonicznego.
Abonament internetowy jest od kilku miesięcy w okresie nieoznaczonym.

Od końca grudnia miałem telefony od przedstawiciela Plusa, niestety ze względu na delegację zagraniczną mogłem zacząć konkretne rozmowy po Nowym Roku.
Od 4 stycznia do 11 stycznia rozmawialiśmy prawie codziennie.
Warunki na obydwa abonamenty mieliśmy w większości ustalone.
Konsultant polecił mi rezygnację z abonamentu internetowego i założenie nowego abonamentu z internetem na lepszych, preferencyjnych warunkach.
Polecił mi również rezygnację z abonamentu internetowego poprzez e-mail, co wykonałem.
Na moje kilkukrotne pytania, czy nie będzie takiej sytuacji, że zostanę z dwoma abonamentami internetowymi, odpowiedział, że nie ma takiej możliwości.

Ostatni raz z konsultantem rozmawiałem 11 stycznia rano, również 11 stycznia dostałem e-maila z bok@plus.pl, że nie można dokonywać rezygnacji poprzez e-mail. Odpisałem, że taki sposób realizacji wypowiedzenia został mi podpowiedziany przez konsultanta.
Z bok@plus.pl dostałem zwrotkę, że w takim razie ktoś się ze mną skontaktuje , aby wyjaśnić tą sytuację.
Niestety od tamtej pory nikt do mnie nie dzwoni, ani konsultant z którym rozmawiałem wcześniej, ani nikt z bok/duk.
Wczoraj rano wysłałem przypomnienie do bok@plus.pl, dostałem odpowiedź, że niezwłocznie ktoś się skontaktuje.

Jak do tej pory - żadnego kontaktu.
Zazwyczaj przy przedłużeniach ten kontakt był lepszy lub gorszy, ale zawsze jakiś był.

Miał ktoś z Was podobną sytuację?

Jak dla mnie stosunek Plusa do mnie jako do klienta - jest to prosta droga do rezygnacji ze wszystkiego i przejście z telefonem do konkurencji lub Plusha, a z internetem gdziekolwiek indziej.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pawel_f,

przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
pawel_f pisze:Niestety od tamtej pory nikt do mnie nie dzwoni, ani konsultant z którym rozmawiałem wcześniej, ani nikt z bok/duk.
Wczoraj rano wysłałem przypomnienie do bok@plus.pl, dostałem odpowiedź, że niezwłocznie ktoś się skontaktuje.
Podaj mi proszę numer zagadnienia lub numer telefonu poprzez ten formularz. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pawel_f
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 16 sty 2018, o 10:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: pawel_f »

Marta_Plus dzięki za szybką odpowiedź.
Wysłałem wiadomość poprzez formularz.
Marta_Plus pisze:Witaj pawel_f,

przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności.
pawel_f pisze:Niestety ...
Podaj mi proszę numer zagadnienia lub numer telefonu poprzez ten formularz. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie Twojej sprawy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

pawel_f,
pawel_f pisze:Wysłałem wiadomość poprzez formularz.
Dziękuję bardzo - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

torre24 pisze:A ja się wreszcie dogadałem. Umowa na 26 mies. plus to co do końca obecnego kontaktu, no limit, 14 GB Internetu, 25 zł/12 mies. reszta 50 zł. Do tego LG G6 za 1250 zł. Chciałem zestaw ze słuchawkami BeoPlay ale dostępny jest tylko przez www, jak twierdził konsultant.
A ja jednak pozwoliłem sobie rozmyślić się. Przechodzę do Plusha.
slobodan
Prawie PlusManiak
Posty: 49
Rejestracja: 6 sty 2016, o 12:14

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: slobodan »

Czy można ponownie prosić o kontakt ze strony DUK?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

slobodan,

już przekazałam Twoją prośbę o kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ