Witaj Mokrot,
- podeślij proszę zwój nr telefonu przez ten formularz. Jeśli kontaktowy numer do Ciebie jest inny, niż ten którego ma dotyczyć oferta, to również go podaj w powyższym formularzu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
Dziwna sytuacja. Wczoraj zadzwonił Pan z infolinii w godzinach pracy, grzecznie przeprosiłem, że nie mogę aktualnie rozmawiać i zapytałem czy może oddzwonić o 18.00. Niby nie było problemu ... tyle tylko, że do dziś kontaktu brak ...
pozdr.
Ewa_Plus,
hehe .... no przepraszam ... oczywiście, że rozmawiał ... dokładnie tak jak napisałem czyli "dzień dobry i do usłyszenia do 18.00 ... no i o 18.00 nie zadzwonił"...
pozdr.
A co się dzieje z ratą za telefon jeżeli nie zdecyduję się na przedłużenie umowy. Umowa 24 miesiące a raty na 36. Czy dalej jest płatne co miesiąc czy od razu całość?
Witam dnia 2 sierpnia przedłużyłam umowę poprzez DUK o kuriera poprosiłam na 7 sierpnia niestety dzisiaj nie dotarł a jutro mnie nie będzie cały dzień jak mogę sprawdzić co dzieje się z przesyłką do mnie.
Dzień dobry,
W dniu 27.07.2017r poprosiłem o kontakt z pracownikiem DUK. Poprzez podany formularz podałem nr telefonu. Niestety do dnia dzisiejszego nikt nie zadzwonił nie licząc systemowego smsa z pseudo ofertą. Bravo Plusie. To tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że stałych klientów nie traktuje się poważnie. Bardzo dziękuję za te wszystkie lata. Na szczęście nr można przenieść bez problemu a umowę mam z Wami jeszcze tylko 13 dni.