Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Wima,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.

wodniak ,

przepraszam za czas oczekiwania. Wysłałam do konsultanta DUK, prośbę o pilny kontakt z Tobą.
wodniak pisze:czy aby rozwiązać dalszą umowę muszę udać się do punktu czy możliwe jest to wykonać internetowo?
Oświadczenie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
valdas
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: valdas »

Witam, niestety nikt nie zadzwoni do mnie z DUK.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj valdas,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
valdas
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 23 wrz 2014, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: valdas »

Basia_Plus pisze:Witaj valdas,

przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o pilny kontakt z Tobą.
Dzięki :)
Mokrot
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 sie 2017, o 08:42

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Mokrot »

Witam,
proszę o kontakt z DUK w sprawie przedłużenia umowy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Mokrot,
- podeślij proszę zwój nr telefonu przez ten formularz. Jeśli kontaktowy numer do Ciebie jest inny, niż ten którego ma dotyczyć oferta, to również go podaj w powyższym formularzu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
switek75
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 22 sie 2013, o 19:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: switek75 »

Witam,
Dziwna sytuacja. Wczoraj zadzwonił Pan z infolinii w godzinach pracy, grzecznie przeprosiłem, że nie mogę aktualnie rozmawiać i zapytałem czy może oddzwonić o 18.00. Niby nie było problemu ... tyle tylko, że do dziś kontaktu brak ...
pozdr.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj switek75,
- z tego co wiem, to w środę rozmawiałeś już z konsultantem DUK. Czy mam zlecić ponowny kontakt?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
switek75
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 22 sie 2013, o 19:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: switek75 »

Ewa_Plus,
hehe .... no przepraszam ... oczywiście, że rozmawiał ... dokładnie tak jak napisałem czyli "dzień dobry i do usłyszenia do 18.00 ... no i o 18.00 nie zadzwonił"...
pozdr.
HackerMan_1989
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 20 sie 2012, o 19:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: HackerMan_1989 »

A co się dzieje z ratą za telefon jeżeli nie zdecyduję się na przedłużenie umowy. Umowa 24 miesiące a raty na 36. Czy dalej jest płatne co miesiąc czy od razu całość?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

switek75,

wysłałam w Twojej sprawie interwencję do konsultanta DUK.

HackerMan_1989,

raty spłacasz zgodnie z harmonogramem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wima
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 sie 2017, o 16:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Wima »

Witam dnia 2 sierpnia przedłużyłam umowę poprzez DUK o kuriera poprosiłam na 7 sierpnia niestety dzisiaj nie dotarł a jutro mnie nie będzie cały dzień jak mogę sprawdzić co dzieje się z przesyłką do mnie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Wima,
- po nr listu przewozowego możesz sprawdzić status przesyłki na stronie: http://tt.geis.pl/TrackAndTrace/Zasilka ... 1501189626.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wima
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 sie 2017, o 16:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Wima »

Dziękuję za informację
Pawel78
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 12 paź 2016, o 21:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Pawel78 »

Dzień dobry,
W dniu 27.07.2017r poprosiłem o kontakt z pracownikiem DUK. Poprzez podany formularz podałem nr telefonu. Niestety do dnia dzisiejszego nikt nie zadzwonił nie licząc systemowego smsa z pseudo ofertą. Bravo Plusie. To tylko utwierdziło mnie w przekonaniu, że stałych klientów nie traktuje się poważnie. Bardzo dziękuję za te wszystkie lata. Na szczęście nr można przenieść bez problemu a umowę mam z Wami jeszcze tylko 13 dni.
ODPOWIEDZ