Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Przedłużenie umowy
sylwek73 - przykro mi, że kurier się spóźnił, ale w takich sytuacjach to najlepiej kontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską, a nie DOK, czy DUK, bo skąd konsultant ma wiedzieć gdzie w danej chwili jest kurier? Żeby się dowiedzieć, konsultant musiałby wysłać interwencję do innego działu, skąd dopiero osoba uprawniona do kontaktów z firmą kurierską mogłaby zacząć wyjaśnianie sprawy. Znacznie szybciej samemu bezpośrednio skontaktować się z kurierem
lodyga - Twój numer jest już przerejestrowany, tylko aplikacja do przedłużenia umowy jeszcze się nie odświeżyła. Wysłałam interwencję w tej sprawie więc niedługo dane w niej zostaną zaktualizowane i oferta też.
EDIT:
lodyga - sprawdź teraz ofertę i dane na stronie www.plus.pl/przedluz - powinno już być OK.
lodyga - Twój numer jest już przerejestrowany, tylko aplikacja do przedłużenia umowy jeszcze się nie odświeżyła. Wysłałam interwencję w tej sprawie więc niedługo dane w niej zostaną zaktualizowane i oferta też.
EDIT:
lodyga - sprawdź teraz ofertę i dane na stronie www.plus.pl/przedluz - powinno już być OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pani Ewo już mogę przedłużyć ale mam pytanko pojawiają mi się dwie zakładki :
1) oferta bez telefonu - tylko sim
2) oferta z telefonem- ale tylko MASZ SMARTFON - DLA STAŁYCH KLIENTÓW.
Czy nie mogę wybrać innej taryfy? Interesuje mnie "Gadasz".
1) oferta bez telefonu - tylko sim
2) oferta z telefonem- ale tylko MASZ SMARTFON - DLA STAŁYCH KLIENTÓW.
Czy nie mogę wybrać innej taryfy? Interesuje mnie "Gadasz".
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Przedłużenie umowy
W SI nie mają oferty "Gadasz", ale jak chcesz to mogę poprosić DUK o kontakt telefoniczny i przedstawienie takiej oferty. Konsultant będzie mógł Ci ją potem wysłać e-mailem, żebyś na spokojnie sobie jeszcze przeanalizowała w domu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dobrze tylko prosiłabym o kontakt koło 20 stej, gdyż to mama ma ten telefon bo to jej numer ok?:)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Przedłużenie umowy
Ok. przekazałam zgłoszenie do DUK z zaznaczeniem, żeby kontakt nastąpił około godziny 20-tej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
:)
BArdzo dziękuje mam nadzieje że mimo że już przedłużałam przez telefon to coś się uda zrobić;)
BArdzo dziękuje mam nadzieje że mimo że już przedłużałam przez telefon to coś się uda zrobić;)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Przedłużenie umowy
A ja czekam i czekam i czekam i czekam na telefon od konsultanta.
Konsultant miał zadzwonić w tym tygodniu ( wtorek, środa) i nic.
Dalej nie wiem czy macie już ten telefon ( sony z1) i jaką macie ofertę
Zdarzy mi się to pierwszy raz w życiu ale to co się dzieje z plusem to parodia.
Proszę o info gdzie mogę złożyć oficjalną skargę. dwóm pracownikom zakupiłem już telefony u konkurencji. Na czas sprawdzenia jakości ich usług chciałem pozostawić jeszcze dwa numery w plusie - jednak plus robi wszystko żeby stali klienci przechodzili do konkurencji.
Po waszym zachowaniu można wywnioskować, że za wszelką cenę na własne życzenie chcecie stracić klientów.
Konsultant miał zadzwonić w tym tygodniu ( wtorek, środa) i nic.
Dalej nie wiem czy macie już ten telefon ( sony z1) i jaką macie ofertę
Zdarzy mi się to pierwszy raz w życiu ale to co się dzieje z plusem to parodia.
Proszę o info gdzie mogę złożyć oficjalną skargę. dwóm pracownikom zakupiłem już telefony u konkurencji. Na czas sprawdzenia jakości ich usług chciałem pozostawić jeszcze dwa numery w plusie - jednak plus robi wszystko żeby stali klienci przechodzili do konkurencji.
Po waszym zachowaniu można wywnioskować, że za wszelką cenę na własne życzenie chcecie stracić klientów.
Re: Przedłużenie umowy
Do mnie tez nie zadzwonil po 20 jak prosiłam=p
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalk 4
Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalk 4
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Otóż dokonałam konwersji z mixa na abonament przez telefon (w poniedziałek) i po prostu chciałabym się dowiedzieć czy jest możliwość uzyskania tutaj jakiegoś numeru nadania paczki do mnie? :) Przyznam szczerze, że wolałabym nigdzie nie dzwonić ;)
Będę wdzięczna za pomoc :)
Jeszcze mam jedno pytanie, czy konwersja jest traktowana jako przedłużenie umowy? Chodzi o wymianę SIM na micro SIM. Pani przez telefon mówiła, że będę mogła wymienić kartę bezpłatnie w dowolnym salonie. Mówiła prawdę? :)
Z góry dziękuję :)
Otóż dokonałam konwersji z mixa na abonament przez telefon (w poniedziałek) i po prostu chciałabym się dowiedzieć czy jest możliwość uzyskania tutaj jakiegoś numeru nadania paczki do mnie? :) Przyznam szczerze, że wolałabym nigdzie nie dzwonić ;)
Będę wdzięczna za pomoc :)
Jeszcze mam jedno pytanie, czy konwersja jest traktowana jako przedłużenie umowy? Chodzi o wymianę SIM na micro SIM. Pani przez telefon mówiła, że będę mogła wymienić kartę bezpłatnie w dowolnym salonie. Mówiła prawdę? :)
Z góry dziękuję :)
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 20 sty 2014, o 13:49
Re: Przedłużenie umowy
chyba nikt tu nie odpowiada z expertów - nie szanują stałych klientów
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
regge, przekazałem prośbę o ponowny kontakt.
Justynaa, jako nowa aktywacji. Od momentu aktywacji numeru jako abonamentowy przysługuje okres 7 dni na bezpłatną wymianę karty.
Justynaa, jako nowa aktywacji. Od momentu aktywacji numeru jako abonamentowy przysługuje okres 7 dni na bezpłatną wymianę karty.
Odpowiadamy22amazonka22 pisze:chyba nikt tu nie odpowiada z expertów - nie szanują stałych klientów
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przed chwila rozpisalem sie na temat mojego problemu i po kliknieciu wyslij przekierowalo mnie do strony logowania (mimo, ze bylem zalogowany) i post wyparowal.. Napisze w skrocie: mam mixa i pozostaly mi 3 doladowania. W grudniu poprosilem o kontakt i po rozmowie telefonicznej okazalo sie, ze oferta jest bardzo niekorzystna. Kilka dni temu zadzwoniono do mnie z salonu z informacja o super ofercei dla mnie. Okazalo sie, ze w mixie nic nie maja dla mnie (chcialem za 50zl i zaoferowano mi lg l3 II !!!). Poprosilem wiec o oferte w abonamencie i otrzymalem wydruk z cenami telefonow w roznych taryfachy. W domu po przegladnieciu strony plus/teefony (ze sporymi problemami bo jesli dziala to jak krew z nosa a zwykle nie dziala) okazalo sie, ze:
lg l7 II w salonie 250 online 1zł
lg l9 II w salonie 600 online 430zł
galaxy core + w salonie 300 online 30zł
xperia sp prawie 200 roznicy
I najlepsze: galaxy s3 za 1900zl (cena w ofercie bez abonamentu 3300zl!!)
Dalej juz strona odmowila posluszenstwa. I tu pytanie czy to jest ta super oferta dla stalego klienta (ponad 5 lat)? Na dzien dzisiejszy niestety rezygnuje z sieci plus. Pierwszy z brzegu przyklad: orange 50, 70 minut wiecej, telefony (interesujace mnie) w podobnej lub nizszej cenie (pakiet internetowy chyba nizszy, ale to jest bez znaczenia dla mnie).
Czy moglbym skontaktowac sie jakos z kims kto przedstawi mi jakas oferte (tych wyzej nie mozna tak nazwac)?
lg l7 II w salonie 250 online 1zł
lg l9 II w salonie 600 online 430zł
galaxy core + w salonie 300 online 30zł
xperia sp prawie 200 roznicy
I najlepsze: galaxy s3 za 1900zl (cena w ofercie bez abonamentu 3300zl!!)
Dalej juz strona odmowila posluszenstwa. I tu pytanie czy to jest ta super oferta dla stalego klienta (ponad 5 lat)? Na dzien dzisiejszy niestety rezygnuje z sieci plus. Pierwszy z brzegu przyklad: orange 50, 70 minut wiecej, telefony (interesujace mnie) w podobnej lub nizszej cenie (pakiet internetowy chyba nizszy, ale to jest bez znaczenia dla mnie).
Czy moglbym skontaktowac sie jakos z kims kto przedstawi mi jakas oferte (tych wyzej nie mozna tak nazwac)?
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
karatesan, zostaw do siebie kontakt przez baner z mojego podpisu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Juz rozmawialem z Panem z biura obslugi (2x) i mimo niekorzystnej oferty nie bylo podobno zadnej mozliwosci negocjowania lub poprawienia warunkow. Dlatego tym razem wolalbym skontaktowac sie z kims kto bedzie mogl zaoferowac mi naprawde wyjatkowa oferte, bo szczerze mowiac nic mnie w plusie juz nie trzyma.
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Przedłużenie umowy
karatesan, ale interesuje cię oferta w Plus Abonament czy Plus MIX?
Prześlij numer przez ten formularz.
Prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ