Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
00patryk00
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 00patryk00 »

Dzień dobry,

to co się dzieje ostatnio z waszymi konsultantami woła o pomstę do nieba...
Nie wiem czy tylko ja mam ostatnio pecha czy generalnie mają w głębokim poważaniu osobę, która dzwoni?.
Przykład - połączyło mnie z niejaką panią J - grzecznie mówię, żeby przełączyła mnie do DUK'u bądź działu lojalnościowego - ona na to a po co mi to??? i że jak dzwonie na infolinie to mam załatwiać sprawy na infolinii i koniec .. :shock:
Dzwoniłem na 601102601

Nie wiem o co chodzi, nigdy wcześniej nikt nie robił problemów żeby mnie połączyć z dukiem... teraz robicie jakiś cyrk
Nie mówię już o tym, że mam w plusie 3 numery - w tym 1 od 15 lat i jestem traktowany jak "wrzód na dupie" a nie lojalny klient.
O tym, że nikt się ze mną nie skontaktował po wypełnieniu ankiety kontaktowej - też nie mówię

I teraz co przemawia za tym, żeby w ogóle u Was zostać dłużej?
A chodzi tylko o normalne traktowanie klienta i warunki lepsze niż proponuje konkurencja - ale jak widać za dużo dla was
Lord79
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 9 mar 2017, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lord79 »

Ewa_Plus pisze:Lord79,
- przepraszam za tę sytuację. Poprosiłam DUK o wyjaśnienie i pilny kontakt z Tobą.
Neverending story:
Konsulant zadzwonił wczoraj, ale akurat nie mogłem rozmawiać i poprosiłem o kontakt za 20 min. Konsultant powiedział, że zadzwoni za ok 20 min lub trochę póżniej. Oczywiście nie zadzwonił. Niespodzianka, prawda? :(
Inna sprawa że wcześniej próbowałem sam dzwonić na 2699 to jak zwykle był komunikat, że wszyscy konsultanci są zajęci i oddzwonimy. To też bzdura - od czasu mojej próby mineły ok 2-3 dni.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj 00patryk00,

prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, dla którego kończy się umowa. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.

Lord79,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
00patryk00
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 20 kwie 2017, o 18:07

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 00patryk00 »

numer przesłany;

a co do numeru 2699 to dla mnie ludzie którzy siedzą po drugiej stronie są chyba z łapanki dworcowej...
Raz dzwonił do mnie jakiś konsultant, który albo był pijany albo miał taką wymowę, że w ogóle nie wiedziałem o co mu chodzi... później ja zadzwoniłem na ten numer - mam na myśli z miesiąc później - co się okazało oddzwonił do mnie ten sam konsultant :D - przedstawił się jako liberty plus??? - ja na to - co znaczy liberty plus - on - no z plusa dzwonie...

Mógłby ktoś wyjaśnić co znaczy/o co chodzi z tym liberty plus?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

00patryk00,
00patryk00 pisze:numer przesłany;
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
00patryk00 pisze:Mógłby ktoś wyjaśnić co znaczy/o co chodzi z tym liberty plus?
To jeden z naszych partnerów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lord79
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 9 mar 2017, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lord79 »

Ewa_Plus pisze:Lord79,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Dziękuję, Konsultant zadzwonił, ale oferta którą przedstawiał była gorsza niż ta która przedstawiali jego poprzednicy. Na moją uwagę, że wcześniej (tj. jedna rozmowa w zeszłym tygodniu a jedna w tym) proponowano lepsze warunki powiedział, że tamta oferta się skończyła. Czyli gdyby któryś z tamtych konsultantów oddzwonił to może byśmy jakoś się dogadali na warunkach akceptowalnych przez obie strony. A tak chyba po prostu złożę wypowiedzenie lub przeniosę numer, bo zamiast sentymentem będę kierował się prawem rynku.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Lord79,

oferta przedstawiona przez konsultanta powinna być ważna przez 30 dni. Wysłałam prośbę o ponowny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lord79
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 9 mar 2017, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lord79 »

Basia_Plus pisze:Lord79,

oferta przedstawiona przez konsultanta powinna być ważna przez 30 dni. Wysłałam prośbę o ponowny kontakt.
Już nie jestem zainteresowany. Ileż można dawać robić z siebie głupka. Konkurencja jakoś jest bardziej chętna do rozmów.
cedero
Szalony PlusManiak
Posty: 242
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cedero »

Chciałbym prosić o kontakt ze strony DUK, na jeden z moich numerów, ten z wyższym numerem ;)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

cedero ,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cedero
Szalony PlusManiak
Posty: 242
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cedero »

Jeszcze zapytam: jak sprawdzić (poza telefonem do konsultanta) do kiedy obowiązują umowy terminowe?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

cedero,

datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
cedero
Szalony PlusManiak
Posty: 242
Rejestracja: 21 mar 2013, o 11:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: cedero »

Po wybraniu "Twój profil" mam sekcje: Twoje dane (nr klienta, PESEL, nr konta, email); Plan taryfowy (nazwa taryfy, status: aktywny, cena); Zgody. Nigdzie nie widzę daty wygaśnięcia promocji.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

cedero,
cedero pisze: Nigdzie nie widzę daty wygaśnięcia promocji.
wygląda na to, że wprowadzony przez Ciebie numer jest już po promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaromito
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 26 kwie 2017, o 18:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jaromito »

Dzień dobry.
Chciałbym prosić o kontakt ze strony DUK (za 4 miesiące kończy mi się umowa i chce zobaczyć na czym stoję)
ODPOWIEDZ