Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Lukasz89465
PlusManiak
Posty: 52
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 paź 2014, o 17:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Lukasz89465 »

Ewa_Plus- dziękuję za informację, bo to wszystko wyjaśnia. Ale mam jeszcze pytanie - czy mógłbym z DUK wynegocjować rabat 10 zł, płacić 49,90 i mieć zachowane rabaty na 2. i 3. usłudze? Czy konieczne jest to, żebym płacił 59,90?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Lukasz89465 pisze:le mam jeszcze pytanie - czy mógłbym z DUK wynegocjować rabat 10 zł, płacić 49,90 i mieć zachowane rabaty na 2. i 3. usłudze? Czy konieczne jest to, żebym płacił 59,90?
Trudno nam powiedzieć czy będziesz mógł dostać jakiś dodatkowy upust.
Powinieneś zachować wysokość nominalnego abonamentu po odliczeniu 10 złotych zniżki za e-fakturę. Jeśli obniżysz abonament o kolejne 10 złotych, abonament nie będzie spełniał warunków umowy i stracisz rabaty na pozostałych dwóch umowach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lunatik »

Niedawno przedłużyłem abonament na CP na 29 miesiecy (8 miesiecy gratis) i teraz myślę nad przedłużeniem telefonu. Obecnie mam abonament 104,99 w pierwszej edycji SMARTDOM (-50%)
I takie pytania.

- Czy nowy abonament może być dowolny czy musi być wyższy od poprzedniego?
- Jesli tak ma jakieś znaczenie wysokość abonamentu CP i te 8 gratisowych miesięcy?
- Czy jeśli bym chciał do tego dołożyć jeszcze internet to na jakich zasadach (z pierwszej czy obecnej edycji)?
- gdzie można poznać ofertę telefonów w ramach smartdom (czy oferta jest identyczna jak przy zwykłym przedłużaniu czy inne ceny)?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

lunatik pisze: Czy nowy abonament może być dowolny czy musi być wyższy od poprzedniego?
Magda_Plus pisze: rabat zostanie zachowany, jeśli przedłużając umowę nie zmniejszysz abonamentu względem tego, jaki wybrałeś przystępując do Programu smartDOM, możesz go podnieść.
lunatik pisze:- Jesli tak ma jakieś znaczenie wysokość abonamentu CP i te 8 gratisowych miesięcy?
Nie.
lunatik pisze:Czy jeśli bym chciał do tego dołożyć jeszcze internet to na jakich zasadach (z pierwszej czy obecnej edycji)?
Dostaniesz 10 zł zniżki za kolejną umowę. Nie obejmie cię żadna inna zniżka.
lunatik pisze:- gdzie można poznać ofertę telefonów w ramach smartdom (czy oferta jest identyczna jak przy zwykłym przedłużaniu czy inne ceny)?
W tej kwestii proponuję Ci kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wizytę w punkcie sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lunatik »

Magda_Plus pisze:
lunatik pisze:- gdzie można poznać ofertę telefonów w ramach smartdom (czy oferta jest identyczna jak przy zwykłym przedłużaniu czy inne ceny)?
W tej kwestii proponuję Ci kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wizytę w punkcie sprzedaży.
Ale ja bym chciał zrobić to na spokojnie i bez pośpiechu.

Muszę więc pójść do punktu zabrać konsultantowi kupę czasu, powydziwiać i w domu na spokojnie z notatkami sprawdzić czy traktujecie mnie dużo gorzej niż nowego klienta. Czy tak to mam rozumieć?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

lunatik w przypadku przedłużenia umowy w ramach Programu smartDOM możesz zapoznać się z ofertą telefonicznie lub w punkcie. Poprzez stronę WWW, możesz wybrać jedynie opcję umowy bez sprzętu – tylko SIM. W związku z tym zaproponowałam Ci dwa kanały kontaktu, w których możesz uzyskać ofertę ze sprzętem w opcji ratalnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lunatik »

Ma pani rację, byłem w punkcie, a potem spojrzałem na to co oferuje play i co mi wyszło:
Oferta z telefonem Huawei p8 lite z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich, nielimitowanymi SMSami, MMSami i internetem.

U was abonament 99 zł (50 zł po uwzględnieniu smartdom) i 34 zł miesięcznie za telefon czyli 84 zł w PLAY 85 zł bez zniżek.
Różnica tylko taka że u was dostanę minuty za granice, a internet jest nielimitowanymi tylko w zasięgu LTE, a i nich trzeba zapłacić za aktywację.

Proszę o wyjaśnienie czemu powinienem zostać w PLUS?
Ok. HBO GO jest jakimś bonusem.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

lunatik pisze:Proszę o wyjaśnienie czemu powinienem zostać w PLUS?
Decyzja odnośnie pozostania w sieci należy do Ciebie.

Na tą chwilę nie możemy przestawić Ci innej oferty związanej z zakupem sprzętu.
Alternatywą dla danej sytuacji, jest wybór opcji umowy tylko SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lunatik
PlusManiak
Posty: 58
Rejestracja: 4 lut 2011, o 11:10

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lunatik »

milusio.

dziękuję za odpowiedź....
Yamaha
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 28 lip 2016, o 12:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Yamaha »

Witam, wczoraj skończył mi sie ostateczny termin na ewentualne wypowiedzenie umowy na abonament tel. Zapewne została przedłuzona na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Chciałam zdązyć załatwic do wczoraj przedłużenie umowy, ale zaproponowane warunki mi nie odpowiadały i napisałam wniosek o przedstawienie indywidualnej korzystnej oferty do działu bok@plus.pl. Odpisano mi, że wniosek został przekazany dalej i mam czekac na kontakt ze strony konsultanta... to było 4 dni temu i do dzis ani odzewu. Nie wiem na czym stoję. czy mój wniosek gdzieś zaginął?
Numer zagadniania mojej sprawy to: 160724-000833.
Czy da sie to przyspieszyć?
Ostatnio zmieniony 28 lip 2016, o 12:44 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana działu na zgodny z treścią postu.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Yamaha prośba została przekazana. Czekaj na kontakt od naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
FRIX1988
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 23 lip 2014, o 20:33

Oferta zmiany warunków, a telefony

Post autor: FRIX1988 »

Witam,
Mam następujące pytanie. Jakiś czas temu dzwoniła do mnie Pani z Plusa z ofertą zmiany warunków na lepszą (11 GB zamiast 500 mb w tej samej cenie). Chciałem w związku z tym dokupić telefon (konkretnie P9 Lite), ale Pani oświadczyła, że oczekują na dostawę tego modelu (gdyż magazyny witryny online, to nie te same magazyny, którymi "oni" dysponują) i że będzie się kontaktować gdy takowy model się pojawi. Jednakże nie odzywa się już jakiś czas i mam w związku z tym pytanie. Telefon jest dostępny na stronie Plusa - czy powinienem teraz nie przedłużać umowy i podpisać nową przez witrynę Plusa, by uzyskać interesujący mnie model?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

FRIX1988,
- a nie możesz przedłużyć umowy przez stronę internetową, skoro jest dostępny ten telefon? Czy warunki zaproponowane przez Panią telefonicznie bardzo się różniły od tych na stronie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
FRIX1988
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 23 lip 2014, o 20:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: FRIX1988 »

Pani Ewo, dziwnym trafem przed momentem miałem telefon od tej Pani i wszystko zostało dogadane.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

FRIX1988,
- to dobra wiadomość :)
Cieszę się, że sprawa tak szybko się wyjaśniła :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ