Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 52
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 paź 2014, o 17:04
Re: Przedłużenie umowy
Ewa_Plus- dziękuję za informację, bo to wszystko wyjaśnia. Ale mam jeszcze pytanie - czy mógłbym z DUK wynegocjować rabat 10 zł, płacić 49,90 i mieć zachowane rabaty na 2. i 3. usłudze? Czy konieczne jest to, żebym płacił 59,90?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Trudno nam powiedzieć czy będziesz mógł dostać jakiś dodatkowy upust.Lukasz89465 pisze:le mam jeszcze pytanie - czy mógłbym z DUK wynegocjować rabat 10 zł, płacić 49,90 i mieć zachowane rabaty na 2. i 3. usłudze? Czy konieczne jest to, żebym płacił 59,90?
Powinieneś zachować wysokość nominalnego abonamentu po odliczeniu 10 złotych zniżki za e-fakturę. Jeśli obniżysz abonament o kolejne 10 złotych, abonament nie będzie spełniał warunków umowy i stracisz rabaty na pozostałych dwóch umowach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niedawno przedłużyłem abonament na CP na 29 miesiecy (8 miesiecy gratis) i teraz myślę nad przedłużeniem telefonu. Obecnie mam abonament 104,99 w pierwszej edycji SMARTDOM (-50%)
I takie pytania.
- Czy nowy abonament może być dowolny czy musi być wyższy od poprzedniego?
- Jesli tak ma jakieś znaczenie wysokość abonamentu CP i te 8 gratisowych miesięcy?
- Czy jeśli bym chciał do tego dołożyć jeszcze internet to na jakich zasadach (z pierwszej czy obecnej edycji)?
- gdzie można poznać ofertę telefonów w ramach smartdom (czy oferta jest identyczna jak przy zwykłym przedłużaniu czy inne ceny)?
Pozdrawiam
I takie pytania.
- Czy nowy abonament może być dowolny czy musi być wyższy od poprzedniego?
- Jesli tak ma jakieś znaczenie wysokość abonamentu CP i te 8 gratisowych miesięcy?
- Czy jeśli bym chciał do tego dołożyć jeszcze internet to na jakich zasadach (z pierwszej czy obecnej edycji)?
- gdzie można poznać ofertę telefonów w ramach smartdom (czy oferta jest identyczna jak przy zwykłym przedłużaniu czy inne ceny)?
Pozdrawiam
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
lunatik pisze: Czy nowy abonament może być dowolny czy musi być wyższy od poprzedniego?
Magda_Plus pisze: rabat zostanie zachowany, jeśli przedłużając umowę nie zmniejszysz abonamentu względem tego, jaki wybrałeś przystępując do Programu smartDOM, możesz go podnieść.
Nie.lunatik pisze:- Jesli tak ma jakieś znaczenie wysokość abonamentu CP i te 8 gratisowych miesięcy?
Dostaniesz 10 zł zniżki za kolejną umowę. Nie obejmie cię żadna inna zniżka.lunatik pisze:Czy jeśli bym chciał do tego dołożyć jeszcze internet to na jakich zasadach (z pierwszej czy obecnej edycji)?
W tej kwestii proponuję Ci kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wizytę w punkcie sprzedaży.lunatik pisze:- gdzie można poznać ofertę telefonów w ramach smartdom (czy oferta jest identyczna jak przy zwykłym przedłużaniu czy inne ceny)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ale ja bym chciał zrobić to na spokojnie i bez pośpiechu.Magda_Plus pisze:W tej kwestii proponuję Ci kontakt z Działem Obsługi Klienta lub wizytę w punkcie sprzedaży.lunatik pisze:- gdzie można poznać ofertę telefonów w ramach smartdom (czy oferta jest identyczna jak przy zwykłym przedłużaniu czy inne ceny)?
Muszę więc pójść do punktu zabrać konsultantowi kupę czasu, powydziwiać i w domu na spokojnie z notatkami sprawdzić czy traktujecie mnie dużo gorzej niż nowego klienta. Czy tak to mam rozumieć?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
lunatik w przypadku przedłużenia umowy w ramach Programu smartDOM możesz zapoznać się z ofertą telefonicznie lub w punkcie. Poprzez stronę WWW, możesz wybrać jedynie opcję umowy bez sprzętu – tylko SIM. W związku z tym zaproponowałam Ci dwa kanały kontaktu, w których możesz uzyskać ofertę ze sprzętem w opcji ratalnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ma pani rację, byłem w punkcie, a potem spojrzałem na to co oferuje play i co mi wyszło:
Oferta z telefonem Huawei p8 lite z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich, nielimitowanymi SMSami, MMSami i internetem.
U was abonament 99 zł (50 zł po uwzględnieniu smartdom) i 34 zł miesięcznie za telefon czyli 84 zł w PLAY 85 zł bez zniżek.
Różnica tylko taka że u was dostanę minuty za granice, a internet jest nielimitowanymi tylko w zasięgu LTE, a i nich trzeba zapłacić za aktywację.
Proszę o wyjaśnienie czemu powinienem zostać w PLUS?
Ok. HBO GO jest jakimś bonusem.
Oferta z telefonem Huawei p8 lite z nielimitowanymi rozmowami do wszystkich, nielimitowanymi SMSami, MMSami i internetem.
U was abonament 99 zł (50 zł po uwzględnieniu smartdom) i 34 zł miesięcznie za telefon czyli 84 zł w PLAY 85 zł bez zniżek.
Różnica tylko taka że u was dostanę minuty za granice, a internet jest nielimitowanymi tylko w zasięgu LTE, a i nich trzeba zapłacić za aktywację.
Proszę o wyjaśnienie czemu powinienem zostać w PLUS?
Ok. HBO GO jest jakimś bonusem.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Decyzja odnośnie pozostania w sieci należy do Ciebie.lunatik pisze:Proszę o wyjaśnienie czemu powinienem zostać w PLUS?
Na tą chwilę nie możemy przestawić Ci innej oferty związanej z zakupem sprzętu.
Alternatywą dla danej sytuacji, jest wybór opcji umowy tylko SIM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
milusio.
dziękuję za odpowiedź....
dziękuję za odpowiedź....
Re: Przedłużenie umowy
Witam, wczoraj skończył mi sie ostateczny termin na ewentualne wypowiedzenie umowy na abonament tel. Zapewne została przedłuzona na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Chciałam zdązyć załatwic do wczoraj przedłużenie umowy, ale zaproponowane warunki mi nie odpowiadały i napisałam wniosek o przedstawienie indywidualnej korzystnej oferty do działu bok@plus.pl. Odpisano mi, że wniosek został przekazany dalej i mam czekac na kontakt ze strony konsultanta... to było 4 dni temu i do dzis ani odzewu. Nie wiem na czym stoję. czy mój wniosek gdzieś zaginął?
Numer zagadniania mojej sprawy to: 160724-000833.
Czy da sie to przyspieszyć?
Numer zagadniania mojej sprawy to: 160724-000833.
Czy da sie to przyspieszyć?
Ostatnio zmieniony 28 lip 2016, o 12:44 przez Krzysiek_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: zmiana działu na zgodny z treścią postu.
Powód: zmiana działu na zgodny z treścią postu.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Yamaha prośba została przekazana. Czekaj na kontakt od naszego pracownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Oferta zmiany warunków, a telefony
Witam,
Mam następujące pytanie. Jakiś czas temu dzwoniła do mnie Pani z Plusa z ofertą zmiany warunków na lepszą (11 GB zamiast 500 mb w tej samej cenie). Chciałem w związku z tym dokupić telefon (konkretnie P9 Lite), ale Pani oświadczyła, że oczekują na dostawę tego modelu (gdyż magazyny witryny online, to nie te same magazyny, którymi "oni" dysponują) i że będzie się kontaktować gdy takowy model się pojawi. Jednakże nie odzywa się już jakiś czas i mam w związku z tym pytanie. Telefon jest dostępny na stronie Plusa - czy powinienem teraz nie przedłużać umowy i podpisać nową przez witrynę Plusa, by uzyskać interesujący mnie model?
Mam następujące pytanie. Jakiś czas temu dzwoniła do mnie Pani z Plusa z ofertą zmiany warunków na lepszą (11 GB zamiast 500 mb w tej samej cenie). Chciałem w związku z tym dokupić telefon (konkretnie P9 Lite), ale Pani oświadczyła, że oczekują na dostawę tego modelu (gdyż magazyny witryny online, to nie te same magazyny, którymi "oni" dysponują) i że będzie się kontaktować gdy takowy model się pojawi. Jednakże nie odzywa się już jakiś czas i mam w związku z tym pytanie. Telefon jest dostępny na stronie Plusa - czy powinienem teraz nie przedłużać umowy i podpisać nową przez witrynę Plusa, by uzyskać interesujący mnie model?
Re: Przedłużenie umowy
FRIX1988,
- a nie możesz przedłużyć umowy przez stronę internetową, skoro jest dostępny ten telefon? Czy warunki zaproponowane przez Panią telefonicznie bardzo się różniły od tych na stronie?
- a nie możesz przedłużyć umowy przez stronę internetową, skoro jest dostępny ten telefon? Czy warunki zaproponowane przez Panią telefonicznie bardzo się różniły od tych na stronie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pani Ewo, dziwnym trafem przed momentem miałem telefon od tej Pani i wszystko zostało dogadane.
Re: Przedłużenie umowy
FRIX1988,
- to dobra wiadomość :)
Cieszę się, że sprawa tak szybko się wyjaśniła
- to dobra wiadomość :)
Cieszę się, że sprawa tak szybko się wyjaśniła
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ