Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Basia_PLus

To co daje to "upoważnienie" które zgłosiłam w salonie Plusa w dodatku dałam dane mojego dowodu ?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

lodyga,
lodyga pisze:Jeśli numer jest na ojca to ja jako upoważniona osoba w systemie mogę iść z moim dowodem i spytać kiedy kończy się umowa?
moje niedopatrzenie nie zwróciłam uwagi na systemowe upoważnienie na koncie. Oczywiście możesz uzyskać takie informacje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krzyżak
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 gru 2013, o 10:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: krzyżak »

Dziękuje za kontakt z BOK. Oferta mało interesująca. Chyba czas na zmiany po 18 latach. Pozdrawiam.
sapcio7
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 23 lis 2015, o 21:22

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sapcio7 »

A ja mam pytanie, po wypełnieniu formularza z tego tematu we wtorek Pani z DUK zadzwoniła i przedstawiła mi ofertę, musiałem się zastanowić więc umówiłem się żeby zadzwoniła jeszcze raz w piątek, ponownego kontaktu jednak nie było...mam jeszcze raz wypełnić formularz kontaktowy czy czekać dalej na telefon??
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

sapcio7, krzyżak,
- prośby o kontakt z Wami przekazałam do właściwych działów. Wkrótce konsultanci powinni oddzwaniać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
het
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 24 lis 2015, o 21:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: het »

Dzień dobry,
w sobotę 28.11 złożyłem wypowiedzenie w salonie plusa, proszę o kontakt osobę która przedstawi mi sensowną ofertę, ponieważ to co do tej pory mi przedstawiano nie spełnia moich oczekiwań. Kontakt do siebie zostawiam poprzez formularz.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

het,
- prośba przekazana :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
komp-stg
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: komp-stg »

Witam.
W ubiegłym tygodniu w środę telefonicznie przedłużyłem umowę o abonament , gdzie wybrałem telefon.
Mając pod uwagę rozmowę z konsultantem zgodziłem sie także na przejście z mix-a na abonament.
W piątek dostałem umowę o przejściu na abo. A nie otrzymałem umowy o przedłużenie starego abonamentu .
Rozmowa dotyczyła dwóch oddzielnych numerów, i co tu myśleć?????
Kontakt telefoniczny to masakra ciężko się dodzwonić, wysłałem zapytanie poprzez stronę i zostawiłem numer pod jaki PLUS ma oddzwonić i co lipa czekam, takie warunki to odstraszają ......:(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj komp-stg,
komp-stg pisze:A nie otrzymałem umowy o przedłużenie starego abonamentu .
przez jaki kanał sprzedaży umowa była przedłużana?
Sam dzwoniłeś do Działu Obsługi Klienta, czy też dzwonił do Ciebie nasz konsultant z ofertą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
komp-stg
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: komp-stg »

Witam, dostałem ofertę pisemną i przedzwoniłem sam żeby się dowiedzieć co dla mnie przygotowali
nr. 7xx xxx xxx był w mix-e od piatku jest na abonament
nr. 6xx xxx xxx jest na abonament baaaaardzo długo.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

komp-stg,

prześlij proszę numer telefonu, dla którego umowa była przedłużana przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
komp-stg
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: komp-stg »

Basia_Plus pisze:komp-stg,

prześlij proszę numer telefonu, dla którego umowa była przedłużana przez ten formularz.
Wysłane .
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

komp-stg,
komp-stg pisze:Wysłane .
wiadomość dotarła-dziękuję.
Sprawę przekazałam do wyjaśnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
komp-stg
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: komp-stg »

Basia_Plus pisze:komp-stg,
komp-stg pisze:Wysłane .
wiadomość dotarła-dziękuję.
Sprawę przekazałam do wyjaśnienia.
Bardzo dziękuję .

Będzie łapka jak dostanę informację co i jak .:)
komp-stg
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: komp-stg »

Dzis mija 7 dzien od rozmowy z konsultantem, jak tak dalej pujdzie to przejde do innego operatora ....:x

EDIT.
komp-stg pisze:Dzis mija 7 dzien od rozmowy z konsultantem, jak tak dalej pujdzie to przejde do innego operatora ....:x

Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka
Kompletnie zadnego zaineresowania klientem


Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 2 gru 2015, o 14:10 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam dwa posty w jeden.
ODPOWIEDZ