Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- lodyga
- Szalony PlusManiak
- Posty: 1502
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
- Lokalizacja: Legnica
Re: Przedłużenie umowy
Basia_PLus
To co daje to "upoważnienie" które zgłosiłam w salonie Plusa w dodatku dałam dane mojego dowodu ?
To co daje to "upoważnienie" które zgłosiłam w salonie Plusa w dodatku dałam dane mojego dowodu ?
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
lodyga,
moje niedopatrzenie nie zwróciłam uwagi na systemowe upoważnienie na koncie. Oczywiście możesz uzyskać takie informacje.lodyga pisze:Jeśli numer jest na ojca to ja jako upoważniona osoba w systemie mogę iść z moim dowodem i spytać kiedy kończy się umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuje za kontakt z BOK. Oferta mało interesująca. Chyba czas na zmiany po 18 latach. Pozdrawiam.
Re: Przedłużenie umowy
A ja mam pytanie, po wypełnieniu formularza z tego tematu we wtorek Pani z DUK zadzwoniła i przedstawiła mi ofertę, musiałem się zastanowić więc umówiłem się żeby zadzwoniła jeszcze raz w piątek, ponownego kontaktu jednak nie było...mam jeszcze raz wypełnić formularz kontaktowy czy czekać dalej na telefon??
Re: Przedłużenie umowy
sapcio7, krzyżak,
- prośby o kontakt z Wami przekazałam do właściwych działów. Wkrótce konsultanci powinni oddzwaniać.
- prośby o kontakt z Wami przekazałam do właściwych działów. Wkrótce konsultanci powinni oddzwaniać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
w sobotę 28.11 złożyłem wypowiedzenie w salonie plusa, proszę o kontakt osobę która przedstawi mi sensowną ofertę, ponieważ to co do tej pory mi przedstawiano nie spełnia moich oczekiwań. Kontakt do siebie zostawiam poprzez formularz.
w sobotę 28.11 złożyłem wypowiedzenie w salonie plusa, proszę o kontakt osobę która przedstawi mi sensowną ofertę, ponieważ to co do tej pory mi przedstawiano nie spełnia moich oczekiwań. Kontakt do siebie zostawiam poprzez formularz.
Re: Przedłużenie umowy
het,
- prośba przekazana :)
- prośba przekazana :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
- Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
W ubiegłym tygodniu w środę telefonicznie przedłużyłem umowę o abonament , gdzie wybrałem telefon.
Mając pod uwagę rozmowę z konsultantem zgodziłem sie także na przejście z mix-a na abonament.
W piątek dostałem umowę o przejściu na abo. A nie otrzymałem umowy o przedłużenie starego abonamentu .
Rozmowa dotyczyła dwóch oddzielnych numerów, i co tu myśleć?????
Kontakt telefoniczny to masakra ciężko się dodzwonić, wysłałem zapytanie poprzez stronę i zostawiłem numer pod jaki PLUS ma oddzwonić i co lipa czekam, takie warunki to odstraszają ......:(
W ubiegłym tygodniu w środę telefonicznie przedłużyłem umowę o abonament , gdzie wybrałem telefon.
Mając pod uwagę rozmowę z konsultantem zgodziłem sie także na przejście z mix-a na abonament.
W piątek dostałem umowę o przejściu na abo. A nie otrzymałem umowy o przedłużenie starego abonamentu .
Rozmowa dotyczyła dwóch oddzielnych numerów, i co tu myśleć?????
Kontakt telefoniczny to masakra ciężko się dodzwonić, wysłałem zapytanie poprzez stronę i zostawiłem numer pod jaki PLUS ma oddzwonić i co lipa czekam, takie warunki to odstraszają ......:(
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj komp-stg,
Sam dzwoniłeś do Działu Obsługi Klienta, czy też dzwonił do Ciebie nasz konsultant z ofertą?
przez jaki kanał sprzedaży umowa była przedłużana?komp-stg pisze:A nie otrzymałem umowy o przedłużenie starego abonamentu .
Sam dzwoniłeś do Działu Obsługi Klienta, czy też dzwonił do Ciebie nasz konsultant z ofertą?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
- Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański
Re: Przedłużenie umowy
Witam, dostałem ofertę pisemną i przedzwoniłem sam żeby się dowiedzieć co dla mnie przygotowali
nr. 7xx xxx xxx był w mix-e od piatku jest na abonament
nr. 6xx xxx xxx jest na abonament baaaaardzo długo.
nr. 7xx xxx xxx był w mix-e od piatku jest na abonament
nr. 6xx xxx xxx jest na abonament baaaaardzo długo.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
- Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański
Re: Przedłużenie umowy
Wysłane .Basia_Plus pisze:komp-stg,
prześlij proszę numer telefonu, dla którego umowa była przedłużana przez ten formularz.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
komp-stg,
Sprawę przekazałam do wyjaśnienia.
wiadomość dotarła-dziękuję.komp-stg pisze:Wysłane .
Sprawę przekazałam do wyjaśnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
- Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo dziękuję .Basia_Plus pisze:komp-stg,wiadomość dotarła-dziękuję.komp-stg pisze:Wysłane .
Sprawę przekazałam do wyjaśnienia.
Będzie łapka jak dostanę informację co i jak .:)
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 24
- Rejestracja: 30 lis 2015, o 21:30
- Lokalizacja: Pmorskie Starogard Gdański
Re: Przedłużenie umowy
Dzis mija 7 dzien od rozmowy z konsultantem, jak tak dalej pujdzie to przejde do innego operatora ....:x
EDIT.
Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka
EDIT.
Kompletnie zadnego zaineresowania klientemkomp-stg pisze:Dzis mija 7 dzien od rozmowy z konsultantem, jak tak dalej pujdzie to przejde do innego operatora ....:x
Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 2 gru 2015, o 14:10 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam dwa posty w jeden.
Powód: Połączyłam dwa posty w jeden.