Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

sylwek73 - przykro mi, że kurier się spóźnił, ale w takich sytuacjach to najlepiej kontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską, a nie DOK, czy DUK, bo skąd konsultant ma wiedzieć gdzie w danej chwili jest kurier? Żeby się dowiedzieć, konsultant musiałby wysłać interwencję do innego działu, skąd dopiero osoba uprawniona do kontaktów z firmą kurierską mogłaby zacząć wyjaśnianie sprawy. Znacznie szybciej samemu bezpośrednio skontaktować się z kurierem ;-)

lodyga - Twój numer jest już przerejestrowany, tylko aplikacja do przedłużenia umowy jeszcze się nie odświeżyła. Wysłałam interwencję w tej sprawie więc niedługo dane w niej zostaną zaktualizowane i oferta też.


EDIT:
lodyga - sprawdź teraz ofertę i dane na stronie www.plus.pl/przedluz - powinno już być OK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Pani Ewo już mogę przedłużyć ale mam pytanko pojawiają mi się dwie zakładki :
1) oferta bez telefonu - tylko sim
2) oferta z telefonem- ale tylko MASZ SMARTFON - DLA STAŁYCH KLIENTÓW.

Czy nie mogę wybrać innej taryfy? Interesuje mnie "Gadasz".
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

W SI nie mają oferty "Gadasz", ale jak chcesz to mogę poprosić DUK o kontakt telefoniczny i przedstawienie takiej oferty. Konsultant będzie mógł Ci ją potem wysłać e-mailem, żebyś na spokojnie sobie jeszcze przeanalizowała w domu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Dobrze tylko prosiłabym o kontakt koło 20 stej, gdyż to mama ma ten telefon bo to jej numer ok?:)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Ok. przekazałam zgłoszenie do DUK z zaznaczeniem, żeby kontakt nastąpił około godziny 20-tej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

:)

BArdzo dziękuje mam nadzieje że mimo że już przedłużałam przez telefon to coś się uda zrobić;)
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
regge
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2014, o 11:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: regge »

A ja czekam i czekam i czekam i czekam na telefon od konsultanta.
Konsultant miał zadzwonić w tym tygodniu ( wtorek, środa) i nic.
Dalej nie wiem czy macie już ten telefon ( sony z1) i jaką macie ofertę
Zdarzy mi się to pierwszy raz w życiu ale to co się dzieje z plusem to parodia.
Proszę o info gdzie mogę złożyć oficjalną skargę. dwóm pracownikom zakupiłem już telefony u konkurencji. Na czas sprawdzenia jakości ich usług chciałem pozostawić jeszcze dwa numery w plusie - jednak plus robi wszystko żeby stali klienci przechodzili do konkurencji.
Po waszym zachowaniu można wywnioskować, że za wszelką cenę na własne życzenie chcecie stracić klientów.
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: lodyga »

Do mnie tez nie zadzwonil po 20 jak prosiłam=p

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalk 4
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Justynaa.
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 24 sty 2014, o 12:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Justynaa. »

Witam,

Otóż dokonałam konwersji z mixa na abonament przez telefon (w poniedziałek) i po prostu chciałabym się dowiedzieć czy jest możliwość uzyskania tutaj jakiegoś numeru nadania paczki do mnie? :) Przyznam szczerze, że wolałabym nigdzie nie dzwonić ;)
Będę wdzięczna za pomoc :)

Jeszcze mam jedno pytanie, czy konwersja jest traktowana jako przedłużenie umowy? Chodzi o wymianę SIM na micro SIM. Pani przez telefon mówiła, że będę mogła wymienić kartę bezpłatnie w dowolnym salonie. Mówiła prawdę? :)

Z góry dziękuję :)
22amazonka22
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 20 sty 2014, o 13:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 22amazonka22 »

chyba nikt tu nie odpowiada z expertów - nie szanują stałych klientów
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

regge, przekazałem prośbę o ponowny kontakt.

Justynaa, jako nowa aktywacji. Od momentu aktywacji numeru jako abonamentowy przysługuje okres 7 dni na bezpłatną wymianę karty.
22amazonka22 pisze:chyba nikt tu nie odpowiada z expertów - nie szanują stałych klientów
Odpowiadamy ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karatesan
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 2013, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: karatesan »

Przed chwila rozpisalem sie na temat mojego problemu i po kliknieciu wyslij przekierowalo mnie do strony logowania (mimo, ze bylem zalogowany) i post wyparowal.. Napisze w skrocie: mam mixa i pozostaly mi 3 doladowania. W grudniu poprosilem o kontakt i po rozmowie telefonicznej okazalo sie, ze oferta jest bardzo niekorzystna. Kilka dni temu zadzwoniono do mnie z salonu z informacja o super ofercei dla mnie. Okazalo sie, ze w mixie nic nie maja dla mnie (chcialem za 50zl i zaoferowano mi lg l3 II !!!). Poprosilem wiec o oferte w abonamencie i otrzymalem wydruk z cenami telefonow w roznych taryfachy. W domu po przegladnieciu strony plus/teefony (ze sporymi problemami bo jesli dziala to jak krew z nosa a zwykle nie dziala) okazalo sie, ze:

lg l7 II w salonie 250 online 1zł
lg l9 II w salonie 600 online 430zł
galaxy core + w salonie 300 online 30zł
xperia sp prawie 200 roznicy
I najlepsze: galaxy s3 za 1900zl (cena w ofercie bez abonamentu 3300zl!!)
Dalej juz strona odmowila posluszenstwa. I tu pytanie czy to jest ta super oferta dla stalego klienta (ponad 5 lat)? Na dzien dzisiejszy niestety rezygnuje z sieci plus. Pierwszy z brzegu przyklad: orange 50, 70 minut wiecej, telefony (interesujace mnie) w podobnej lub nizszej cenie (pakiet internetowy chyba nizszy, ale to jest bez znaczenia dla mnie).
Czy moglbym skontaktowac sie jakos z kims kto przedstawi mi jakas oferte (tych wyzej nie mozna tak nazwac)?
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

karatesan, zostaw do siebie kontakt przez baner z mojego podpisu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karatesan
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 11 gru 2013, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: karatesan »

Juz rozmawialem z Panem z biura obslugi (2x) i mimo niekorzystnej oferty nie bylo podobno zadnej mozliwosci negocjowania lub poprawienia warunkow. Dlatego tym razem wolalbym skontaktowac sie z kims kto bedzie mogl zaoferowac mi naprawde wyjatkowa oferte, bo szczerze mowiac nic mnie w plusie juz nie trzyma.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Krzysiek_Plus »

karatesan, ale interesuje cię oferta w Plus Abonament czy Plus MIX?

Prześlij numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ