Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
danusiasz
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 kwie 2016, o 20:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: danusiasz »

Witam
rowniez jestem zainteresowana umowa na czas nieokreslony za 25zł. email wyslany :)
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Witam
Co to za oferta...
gabens29 pisze:Witam,

Prosiłabym o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy, ponieważ w BOK nie mogą zaproponować mi oczekiwanej nowej umowy na warunkach :

25zł ( no limit rozmowy komórki, krajowe, sms,
mms + 8Gb , umowa na czas NIEOKREŚLONY

Z poważaniem,
Axxxxxx Sxxxxx
... z takim pakietem za 25 złotych? I na dodatek na czas nieokreślony?
Praktycznie za 2 m-ce kończy się umowa na jednym z numerów [ :-) } i chętnie bym "przytulił" taką oferte.
Czy możecie podać więcej szczegółów?
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

a jaka masz obecnie oferte - ile i za co ?
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

No limit + bodajże 5GB netu za 59.90
To oferta sprzed prawie 30 m-cy :-(
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: largo »

nie wiem czy plus zejdzie tyle z ceny i podniesie limit ... ale warto spróbować przez DUK nie BOK... i u prośba daj znać co się uda ugrać....
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Jutro postaram się wysłać do Specjalistów_Plus prośbę o kontakt z DUK, poprzez formularz.
Jeżeli cokolwiek wskóram, dam tutaj znać.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj danusiasz,
danusiasz pisze:email wyslany :)
Dziękuję - już przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Andrzej62 pisze:Witam
Co to za oferta...
gabens29 pisze:Witam,

Prosiłabym o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy, ponieważ w BOK nie mogą zaproponować mi oczekiwanej nowej umowy na warunkach :

25zł ( no limit rozmowy komórki, krajowe, sms,
mms + 8Gb , umowa na czas NIEOKREŚLONY

Z poważaniem,
Axxxxxx Sxxxxx
... z takim pakietem za 25 złotych? I na dodatek na czas nieokreślony?
Praktycznie za 2 m-ce kończy się umowa na jednym z numerów [ :-) } i chętnie bym "przytulił" taką oferte.
Czy możecie podać więcej szczegółów?
Złóż wypowiedzenie i dostaniesz to bez łaski w ostatnim miesiącu umowy.
A jak nie to masz Plusha z większym pakietem internetu.
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Basia_Plus pisze:Witaj gabens29,

podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz uzyskać ofertę na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Witam
Czy mogę także wysłać także prośbę o kontakt z Konsultantami DUK, w sprawie przedłużenia umowy?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Andrzej62,
Andrzej62 pisze:Czy mogę także wysłać także prośbę o kontakt z Konsultantami DUK, w sprawie przedłużenia umowy?
oczywiście :->, podeślij dane na adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Basia_Plus, wysłane :-D
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Andrzej62,
Andrzej62 pisze:wysłane :-D
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bubcio
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 kwie 2016, o 17:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: bubcio »

gabens29 pisze:Witam,

Prosiłabym o kontakt DUK w sprawie przedłużenia umowy, ponieważ w BOK nie mogą zaproponować mi oczekiwanej nowej umowy na warunkach :

25zł ( no limit rozmowy komórki, krajowe, sms,
mms + 8Gb , umowa na czas NIEOKREŚLONY

Z poważaniem,
Axxxxxx Sxxxxx
Witam. Mógłbym prosić o regulamin tej oferty?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj bubcio,
- podeślij mi proszę swój nr telefonu wraz z nr kontaktowym (jeśli jest inny) na adres: specjalista_plus@plus.pl w temacie zamieszczając dopisek: FORUM oraz swój nick.
Poproszę wówczas Dział Utrzyma Klienta (DUK) o kontakt z Tobą. Konsultant sprawdzi, czy dla Twojego numeru będzie taka oferta dostępna i jeśli będziesz chciał, to wyśle Ci jej warunki na wskazany adres e-mailowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Kontakt ze strony DUK był, niestety każda ze stron pozostała przy swoim. Jeśli oferta "bez telefonu" była "jeszcze jeszcze" do rozważenia [m.in. długość umowy :-) ], to już oferta "z telefonem" nie zachwycała niczym. A tak przy okazji, pytania retoryczne: czy pakiet internetowy jest w dzisiejszych czasach jakimś luksusem? :cry:
Jednym słowem, sytuacja patowa.
Szkoda.
ODPOWIEDZ