Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 61
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21
Re: Przedłużenie umowy
Konsultant poinformował mnie, że nie mam takiej możliwości z uwagi na fakt, że będzie to przedłużenie na czas nieokreślony.
Druga sprawa, ja na tę umowę nie wyraziłem zgody.. to już wasz problem, że od 2 tygodni nie potraficie się ze mną w tej sprawie skontaktować... brawo :)
Druga sprawa, ja na tę umowę nie wyraziłem zgody.. to już wasz problem, że od 2 tygodni nie potraficie się ze mną w tej sprawie skontaktować... brawo :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
mati55,
jeśli umowa została zawarta na czas nieokreślony możesz tę umowę rozwiązać. Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od nowego cyklu rozliczeniowego.mati55 pisze:że będzie to przedłużenie na czas nieokreślony.
Aby umowa została przedłużona musiała być wyrażona zgoda właściciela na jej kontynuację.mati55 pisze:ja na tę umowę nie wyraziłem zgody
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nie próbujcie teraz zrzucać na mnie odpowiedzialności za brak kompetencji waszych pracowników, druga kwestia to wasze prośby o kontakt DUK, które nie dochodzą do skutku.
Konsultant poinformował mnie, że nie ma informacji na temat przedłużenia umowy i nie jest możliwe, żeby takie przedłużenie wchodziło w życie podczas gdy nie jest to widoczne w systemie. Słysząc taką odpowiedź od konsultanta potwierdziłem podtrzymanie w mocy mojego wypowiedzenia co zaakceptował i potwierdził konsultant - dokładnie Pani Anna Sztyber.
Proszę o doprowadzenie całej sytuacji do normalności, tak jak już wspomniałem nie poczuwam się do obowiązku płatności za przedłużony abonament!
Konsultant poinformował mnie, że nie ma informacji na temat przedłużenia umowy i nie jest możliwe, żeby takie przedłużenie wchodziło w życie podczas gdy nie jest to widoczne w systemie. Słysząc taką odpowiedź od konsultanta potwierdziłem podtrzymanie w mocy mojego wypowiedzenia co zaakceptował i potwierdził konsultant - dokładnie Pani Anna Sztyber.
Proszę o doprowadzenie całej sytuacji do normalności, tak jak już wspomniałem nie poczuwam się do obowiązku płatności za przedłużony abonament!
Re: Przedłużenie umowy
mati55 domagaj się, w formie reklamacji, zapisu audio rozmowy, podczas której rzekomo przedłużyłeś umowę.
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 20:13
Re: Przedłużenie umowy
Tak, zgoda została wyraźnie wyrażona.
Numer konsultanta - 697613058.
Numer konsultanta - 697613058.
Re: Przedłużenie umowy
Rozmowa na temat przedłużenia na które i wyraziłem zgodę i które weszło w życie była jak dobrze pamiętam 5 października, kończąc rozmowę dodatkowo konsultant zaproponował wyłączenie wszystkich płatnych dodatkowych pakietów wynikających z umowy... 12 października w rozmowie z BOK dostałem informację, że przedłużenia nie ma i konsultantka chciała proponować mi przedłużenie ze swojej strony. Wobec powyższego zdecydowałem o nie przedłużaniu umowy i pozostaniu w mocy wypowiedzenia, które zostało przesłane. Konsultantka taką informację przyjęła i potwierdziła.
Interwencje poprzez forum plusa nadały bieg sprawie i w pierwszy dzień roboczy po tym jak opisałem tu całą sytuację dostałem sms'a z podziękowaniem za skorzystanie z oferty. No halo? Przecież miało nic nie wejść. Przez ponad 10 dni, prośby specjalistów z forum o kontakt DUK ze mną nie pomogły i nikt się nie zgłaszał, opcja wywołania DUK poprzez 2699 została dezaktywowana choć konsultant 5 października informował mnie, że taka sytuacja nie będzie mieć miejsca z uwagi na fakt przedłużenia umowy na czas nieokreślony - zawszę będę mógł prosić o kontakt DUK. Dziś weszła w życie umowa o której wspominam, na koncie widnieje między innymi czasoumilacz, który miał być wyłączony jak mnie informowano a jednak wciąż jest aktywny. Dziwny przypadek, którego nikt z Was specjalistów Plusa nie chce ze mną wyjaśnić.. ;) Ciekawe..
Liczę, że taką reklamację złoży, któryś ze specjalistów z forum, sytuacje opisałem już bardzo dokładnie. ;)
Tylko co ta reklamacja zmieni?
Interwencje poprzez forum plusa nadały bieg sprawie i w pierwszy dzień roboczy po tym jak opisałem tu całą sytuację dostałem sms'a z podziękowaniem za skorzystanie z oferty. No halo? Przecież miało nic nie wejść. Przez ponad 10 dni, prośby specjalistów z forum o kontakt DUK ze mną nie pomogły i nikt się nie zgłaszał, opcja wywołania DUK poprzez 2699 została dezaktywowana choć konsultant 5 października informował mnie, że taka sytuacja nie będzie mieć miejsca z uwagi na fakt przedłużenia umowy na czas nieokreślony - zawszę będę mógł prosić o kontakt DUK. Dziś weszła w życie umowa o której wspominam, na koncie widnieje między innymi czasoumilacz, który miał być wyłączony jak mnie informowano a jednak wciąż jest aktywny. Dziwny przypadek, którego nikt z Was specjalistów Plusa nie chce ze mną wyjaśnić.. ;) Ciekawe..
torre24 pisze:mati55 domagaj się, w formie reklamacji, zapisu audio rozmowy, podczas której rzekomo przedłużyłeś umowę.
Liczę, że taką reklamację złoży, któryś ze specjalistów z forum, sytuacje opisałem już bardzo dokładnie. ;)
Tylko co ta reklamacja zmieni?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
ILoveMaslo,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
mati55,
uzyskaliśmy informację od konsultanta DUK, iż w dniu dzisiejszym się z Tobą kontaktował. Czy sprawa została wyjaśniona?
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
mati55,
uzyskaliśmy informację od konsultanta DUK, iż w dniu dzisiejszym się z Tobą kontaktował. Czy sprawa została wyjaśniona?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, ja mam ten sam problem. Kurier Geis miał przyjechać we wtorek 24.10 w godzinach 9-11. Oczywiście byłam w pracy, skontaktowałam się najpierw z infolinią o 8 rano, żeby zmienić godzinę dostawy. To jeszcze nie wiedzieli, który kurier dostanie przesyłkę. Potem zadzwonił sam kurier, że jest pod wskazanym adresem, mówię że jestem w pracy i kiedy może drugi raz podjechać. Odpowiedział, że 25.10 o 17. No więc czekam, dzwonię do niego a on u siebie w domu i mówi że nie dostał tej przesyłki z magazynu. A był ze mną umówiony!!!!!!!!!!! To przecież mógł wcześniej wysłać smsa, że dzis nie będzie, tak żebym mogła przed 17 skontaktować się z ich infolinią. Musiałam czekać do dzisiaj 26.10. Rano dzwonię i dowiaduję się że był zły adres! No komedia, przecież kurier raz był pod właściwym adresem. Podobno zapytanie o prawidłowy adres wysłali do Plusa. A ja mówię że chyba wiem gdzie mieszkam. Okazuje się że paczka dziś też nie wyszła! To jest przetrzymywanie mojej własności. Może dojdzie jutro 27.10? Przy czym ich magazyn jest 7 minut ode mnie. Oczywiście Plus umywa ręce bo zamówienie było przez internet a nie infolinię. Ja w pracy też wysyłam codziennie przesyłki i nie ma tak że jak oddam kurierowi to przesyłka mnie nie interesuje! Jeśli kurier się spóźnia to muszę ja jako nadawca interweniować. To jest dzielenie klientów na lepszych i gorszych, bo jak przez infolinię to Plus się tym zajmie, a jak przez internet to nie.
Jesli jutro nie przyjedzie to jadę do Izabelina! To jakaś komedia. Nie wiem czy to jakiś znajomy ma ten Geis. Dlaczego nie wybraliście poczty czy normalnego przewoźnika? Jeśli nie dadzą mi przesyłki to będziecie musieli wysłać raz jeszcze ale do salonu Plusa koło mnie!
Jesli jutro nie przyjedzie to jadę do Izabelina! To jakaś komedia. Nie wiem czy to jakiś znajomy ma ten Geis. Dlaczego nie wybraliście poczty czy normalnego przewoźnika? Jeśli nie dadzą mi przesyłki to będziecie musieli wysłać raz jeszcze ale do salonu Plusa koło mnie!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Ajka,
podaj proszę numer zamówienia.Ajka pisze:zamówienie było przez internet
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Ajka,
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do sklepu internetowego. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
wysłałam interwencję w Twojej sprawie do sklepu internetowego. Dam znać jak otrzymam info zwrotne.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Tak, dziś kontaktował się konsultant z którym wyjaśniliśmy całe zamieszanie.
Do dyskusji pozostaje kwestia podejścia konsultantki z rozmowy z dnia 12 października.
Do dyskusji pozostaje kwestia podejścia konsultantki z rozmowy z dnia 12 października.
Re: Przedłużenie umowy
Witam, po rozmowie z konsultantem pogubiłem się. Sprawa wygląda tak, mam na firmę 2 numery, umowa na pierwszy kończy się w grudniu, zaś na drugi w marcu. Chcę skorzystać ze SmartDomu i żeby plus był moją główną usługą a rabatowaną Cyfrowy Polsat. Czy w tym celu muszę przejść na umowę indywidualną i wziąć np. ofertę duet za 59,99 zł? Czy mogę zostać na umowie na firmę i też będzie się ona liczyć do usługi SmartDom? Druga sprawa czy żeby przejść na umowę indywidualną to muszę czekać do wygaśnięcia obu umów tj. do marca, czy mogę to zrobić już teraz?
Re: Przedłużenie umowy
Witaj frgo,
- jeśli prowadzisz firmę, to zamiast smartDOM'u masz program smartFIRMA. Działa na podobnej zasadzie, czyli da się ustawić produkty tak, żeby numer z Plusa był umową uprawniającą, a rabatową TV w CP.
Minimalna wysokość abonamentu na umowie uprawniającej to 39 zł (47,97zł z VAT).
- jeśli prowadzisz firmę, to zamiast smartDOM'u masz program smartFIRMA. Działa na podobnej zasadzie, czyli da się ustawić produkty tak, żeby numer z Plusa był umową uprawniającą, a rabatową TV w CP.
Minimalna wysokość abonamentu na umowie uprawniającej to 39 zł (47,97zł z VAT).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł. Czy jest to inaczej warunkowane?