Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DamianXIX »

Ewa niestety ale nic nie dalo tzn tak pojawily sie pakiety bez limitu sms i rozmowy ale internet nadal widnieje 2.2GB z czego pozostało mi 0.2gb
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

DamianXIX póki co sprawa dalej jest badana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

Szanowne i przemiłe Dziewczyny Ewa Plus i Magda Plus chciałbym Wam Bardzo serdecznie podziękować za pomoc przy przedłużeniu i interwencje do konsultantów. Bez Was pewnie nikt by nie zadzwonił. Przedłużam umowę dalej. co prawda wypowiedziałem umowę, ale doszliśmy do porozumienia. Dziękuję :-) :lol: Czekam na przesyłkę
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

dublin1705 bardzo się cieszę, że wszystko się udało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: DamianXIX »

Ja rowniey serdecynie dziekuje za pomoc pakiet otrzymalem wkoncu taki jak nalezy adekwatny do umowy
ciekawy
Szalony PlusManiak
Posty: 274
Rejestracja: 25 gru 2012, o 22:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ciekawy »

pytanie do przedłużających umowę,

możecie skorzystać z np 3-6 miesięcy abonamentu gratis za przedłużenie umowy ?
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

ciekawy pisze:pytanie do przedłużających umowę,

możecie skorzystać z np 3-6 miesięcy abonamentu gratis za przedłużenie umowy ?
Nie ma takiej opcji dla przedłużających umowę. Negocjowałem przez 2 m ce, o to, żeby równowartość 6 m ce dla przenoszących, zamienić na rabat dla mnie (przedłużający)
tracer.on
Prawie PlusManiak
Posty: 39
Rejestracja: 6 mar 2015, o 14:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tracer.on »

dublin1705 pisze:Szanowne i przemiłe Dziewczyny Ewa Plus i Magda Plus chciałbym Wam Bardzo serdecznie podziękować za pomoc przy przedłużeniu i interwencje do konsultantów. Bez Was pewnie nikt by nie zadzwonił. Przedłużam umowę dalej. co prawda wypowiedziałem umowę, ale doszliśmy do porozumienia. Dziękuję :-) :lol: Czekam na przesyłkę

Pochwal się co wynegocjowałeś pomoże to nam w negocjacjach.
Tak samo DamianXIX też się pochwal z warunków jakie wynegocjowaliście.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

Przedłużyliśmy na numerze siostry abonament, została wybrana taryfa JA+59,99zł.
Taryfa jest aktywna od 1.08.2015.
W taryfie powinien się zawierać Pakiet Wymienny UE, lecz ani w Plus Online, ani w aplikacji mobilnej go nie widać, czy można sprawdzić czy ten pakiet został aktywowany, czy po prostu z poziomu w/w usług nie można kontrolować jego stanu?
W zakładce "Pakiety" jest tylko Ipla oraz Podstawowy pakiet danych.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

patryk7588 pakiet powinien być widoczny w zakładce PAKIETY w Plus online. Jeśli nie jest to poproś swoją siostrę, żeby przesłała zapytanie w tej sprawie kanałem autoryzowanym do Internetowej Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

Negocjacje zacząłem na 2 m ce przed końcem umowy. Mam 2 telefony w abonamencie i 1 w Mix Plus w domu.
Już podczas pierwszej rozmowy wyjaśniłem, że chcę rabat w wysokości jak za 6 m ce dla przenoszących ( abo 59,99zl) Zostałem wyśmiany.
Ostatecznie wynegocjowałem abonament o wartości 99zł za 59 zł i tel Sony XPERIA M4 Aqua za 140 zł, gdzie w abo za 99 zł koszt 149zł. Nielimitowane SMS, rozmowy do wszystkich komórkowych, stacjonarne, nielimitowany internet przez 2 m ce potem 7 GB, free przez 2 m ce pakiet IPLA. Sensownie rozmowa się zaczęła po 6 telefonie jak powiedziałem,że składam wypowiedzenie wkur...ny. Wypowiedziałem umowę i negocjowaliśmy. Czasem trzeba zatrzymać klienta w sieci i zarobić 0 zł, ale klient zostaje, niż pozwolić by odpłynął do konkurencji. :lol: :lol:
Ostatnio zmieniony 3 sie 2015, o 21:58 przez dublin1705, łącznie zmieniany 1 raz.
maniek80
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 sie 2015, o 09:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maniek80 »

Witam prosiłbym kogoś konkretnego o kontakt w celu przedłużenia umowy nr tel to xxxxxxxxx

Kilka razy korzystałem już z formularz zgłoszeniowego obecnego na stronie i ciągle cisza a umowa się skończyła 17 lipca. Mam wrażenie że jestem olewany, jeleń niech płaci.
Ostatnio zmieniony 4 sie 2015, o 11:53 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie numeru telefonu
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

maniek80 podeślij mi proszę numer, którego dotyczy problem przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adalbert10001
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: adalbert10001 »

Witam. Mam pytanie do konsultanta. Ostatnio kliknąłem na baner w stopce zachęcający do przedłużenia umowy. Sprawa dotyczy numeru telefonu mojej żony, której promocja kończy się w sierpniu. Zamiast rozsądnej oferty otrzymałem ofertę Smart dom, choć konsultantowi z działu obsługi klienta wyraźnie tłumaczyłem, że interesuje mnie tylko i wyłącznie oferta na telefon. Oczywiście przedstawiona oferta była gorsza niż na stronie www plusa. Czy mogę prosić o kontakt z działem utrzymania klienta, (a nie działu obsługi klienta) w celu ustalenia indywidualnej oferty.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

adalbert10001 podaj mi przez ten formularz swój numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ