Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 73
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03
Re: Przedłużenie umowy
Ewa niestety ale nic nie dalo tzn tak pojawily sie pakiety bez limitu sms i rozmowy ale internet nadal widnieje 2.2GB z czego pozostało mi 0.2gb
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
DamianXIX póki co sprawa dalej jest badana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Szanowne i przemiłe Dziewczyny Ewa Plus i Magda Plus chciałbym Wam Bardzo serdecznie podziękować za pomoc przy przedłużeniu i interwencje do konsultantów. Bez Was pewnie nikt by nie zadzwonił. Przedłużam umowę dalej. co prawda wypowiedziałem umowę, ale doszliśmy do porozumienia. Dziękuję Czekam na przesyłkę
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
dublin1705 bardzo się cieszę, że wszystko się udało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ja rowniey serdecynie dziekuje za pomoc pakiet otrzymalem wkoncu taki jak nalezy adekwatny do umowy
Re: Przedłużenie umowy
pytanie do przedłużających umowę,
możecie skorzystać z np 3-6 miesięcy abonamentu gratis za przedłużenie umowy ?
możecie skorzystać z np 3-6 miesięcy abonamentu gratis za przedłużenie umowy ?
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Nie ma takiej opcji dla przedłużających umowę. Negocjowałem przez 2 m ce, o to, żeby równowartość 6 m ce dla przenoszących, zamienić na rabat dla mnie (przedłużający)ciekawy pisze:pytanie do przedłużających umowę,
możecie skorzystać z np 3-6 miesięcy abonamentu gratis za przedłużenie umowy ?
Re: Przedłużenie umowy
dublin1705 pisze:Szanowne i przemiłe Dziewczyny Ewa Plus i Magda Plus chciałbym Wam Bardzo serdecznie podziękować za pomoc przy przedłużeniu i interwencje do konsultantów. Bez Was pewnie nikt by nie zadzwonił. Przedłużam umowę dalej. co prawda wypowiedziałem umowę, ale doszliśmy do porozumienia. Dziękuję Czekam na przesyłkę
Pochwal się co wynegocjowałeś pomoże to nam w negocjacjach.
Tak samo DamianXIX też się pochwal z warunków jakie wynegocjowaliście.
Re: Przedłużenie umowy
Przedłużyliśmy na numerze siostry abonament, została wybrana taryfa JA+59,99zł.
Taryfa jest aktywna od 1.08.2015.
W taryfie powinien się zawierać Pakiet Wymienny UE, lecz ani w Plus Online, ani w aplikacji mobilnej go nie widać, czy można sprawdzić czy ten pakiet został aktywowany, czy po prostu z poziomu w/w usług nie można kontrolować jego stanu?
W zakładce "Pakiety" jest tylko Ipla oraz Podstawowy pakiet danych.
Taryfa jest aktywna od 1.08.2015.
W taryfie powinien się zawierać Pakiet Wymienny UE, lecz ani w Plus Online, ani w aplikacji mobilnej go nie widać, czy można sprawdzić czy ten pakiet został aktywowany, czy po prostu z poziomu w/w usług nie można kontrolować jego stanu?
W zakładce "Pakiety" jest tylko Ipla oraz Podstawowy pakiet danych.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
patryk7588 pakiet powinien być widoczny w zakładce PAKIETY w Plus online. Jeśli nie jest to poproś swoją siostrę, żeby przesłała zapytanie w tej sprawie kanałem autoryzowanym do Internetowej Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Negocjacje zacząłem na 2 m ce przed końcem umowy. Mam 2 telefony w abonamencie i 1 w Mix Plus w domu.
Już podczas pierwszej rozmowy wyjaśniłem, że chcę rabat w wysokości jak za 6 m ce dla przenoszących ( abo 59,99zl) Zostałem wyśmiany.
Ostatecznie wynegocjowałem abonament o wartości 99zł za 59 zł i tel Sony XPERIA M4 Aqua za 140 zł, gdzie w abo za 99 zł koszt 149zł. Nielimitowane SMS, rozmowy do wszystkich komórkowych, stacjonarne, nielimitowany internet przez 2 m ce potem 7 GB, free przez 2 m ce pakiet IPLA. Sensownie rozmowa się zaczęła po 6 telefonie jak powiedziałem,że składam wypowiedzenie wkur...ny. Wypowiedziałem umowę i negocjowaliśmy. Czasem trzeba zatrzymać klienta w sieci i zarobić 0 zł, ale klient zostaje, niż pozwolić by odpłynął do konkurencji.
Już podczas pierwszej rozmowy wyjaśniłem, że chcę rabat w wysokości jak za 6 m ce dla przenoszących ( abo 59,99zl) Zostałem wyśmiany.
Ostatecznie wynegocjowałem abonament o wartości 99zł za 59 zł i tel Sony XPERIA M4 Aqua za 140 zł, gdzie w abo za 99 zł koszt 149zł. Nielimitowane SMS, rozmowy do wszystkich komórkowych, stacjonarne, nielimitowany internet przez 2 m ce potem 7 GB, free przez 2 m ce pakiet IPLA. Sensownie rozmowa się zaczęła po 6 telefonie jak powiedziałem,że składam wypowiedzenie wkur...ny. Wypowiedziałem umowę i negocjowaliśmy. Czasem trzeba zatrzymać klienta w sieci i zarobić 0 zł, ale klient zostaje, niż pozwolić by odpłynął do konkurencji.
Ostatnio zmieniony 3 sie 2015, o 21:58 przez dublin1705, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Przedłużenie umowy
Witam prosiłbym kogoś konkretnego o kontakt w celu przedłużenia umowy nr tel to xxxxxxxxx
Kilka razy korzystałem już z formularz zgłoszeniowego obecnego na stronie i ciągle cisza a umowa się skończyła 17 lipca. Mam wrażenie że jestem olewany, jeleń niech płaci.
Kilka razy korzystałem już z formularz zgłoszeniowego obecnego na stronie i ciągle cisza a umowa się skończyła 17 lipca. Mam wrażenie że jestem olewany, jeleń niech płaci.
Ostatnio zmieniony 4 sie 2015, o 11:53 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie numeru telefonu
Powód: usunięcie numeru telefonu
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
maniek80 podeślij mi proszę numer, którego dotyczy problem przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 30
- Rejestracja: 5 sie 2014, o 09:18
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Mam pytanie do konsultanta. Ostatnio kliknąłem na baner w stopce zachęcający do przedłużenia umowy. Sprawa dotyczy numeru telefonu mojej żony, której promocja kończy się w sierpniu. Zamiast rozsądnej oferty otrzymałem ofertę Smart dom, choć konsultantowi z działu obsługi klienta wyraźnie tłumaczyłem, że interesuje mnie tylko i wyłącznie oferta na telefon. Oczywiście przedstawiona oferta była gorsza niż na stronie www plusa. Czy mogę prosić o kontakt z działem utrzymania klienta, (a nie działu obsługi klienta) w celu ustalenia indywidualnej oferty.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
adalbert10001 podaj mi przez ten formularz swój numer telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ