Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
sprawa juz nieaktualna.
Re: Przedłużenie umowy
Dla mnie, jako osoby przedłużającej abonament konsultant z DUK przedstawił następującą ofertę:
Umowę na 18 miesięcy.
29 zł/miesięcznie za nielimitowane połączenia komórkowe, SMSy, MMSy.
7 zł/miesięcznie za nielimitowane połączenia z numerami stacjonarnymi. (3 miesiące gratis!).
10 zł/miesięcznie za internet 1GB (1 miesiąc gratis!).
Myślę, że to dobra oferta. Ale mając tylu innych operatorów można wyszukać dla siebie jeszcze lepszą ofertę tym bardziej, że nadchodzą święta i mogą być naprawdę fajne promocje
Umowę na 18 miesięcy.
29 zł/miesięcznie za nielimitowane połączenia komórkowe, SMSy, MMSy.
7 zł/miesięcznie za nielimitowane połączenia z numerami stacjonarnymi. (3 miesiące gratis!).
10 zł/miesięcznie za internet 1GB (1 miesiąc gratis!).
Myślę, że to dobra oferta. Ale mając tylu innych operatorów można wyszukać dla siebie jeszcze lepszą ofertę tym bardziej, że nadchodzą święta i mogą być naprawdę fajne promocje
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Ipo wystarczy zajrzeć do regulaminu „Taryfy LTE - Rozmowy bez limitu tylko Sim - Dla Stałych Klientów” dostępnego na WWW - http://www.plus.pl/documents/16/1109662 ... ientow.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Magdo, ja wiem że można tam sobie wyczytać, ale tam nie dostane oferty jak kolega powyżej. Dlatego jestem ciekaw co mogę wynegocjować wkrótce. :)
Ostatnio zmieniony 26 lis 2014, o 17:29 przez Ipo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Rozumiem :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
hatihi, dzięki za info ale jednak propozycja którą dostałeś jednak trochę się różni od tej którą ja otrzymałem w korespondencji od Plusa:hatihi pisze:Andrzej62. Miałem dzisiaj podobną ofertę: 19,90 zł 220 minut do wszystkich sieci kom. wymienne na sms a do sieci Plus bez limitu stacjonarne płatne...
- nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci już od 19,99/m-c w opcji z e-fakturą (*)...
-----------------------------
Zły, przepraszam za dociekliwość, ale czy aby się nie przesłyszałeśZły pisze:Dla mnie, jako osoby przedłużającej abonament konsultant z DUK przedstawił następującą ofertę:
Umowę na 18 miesięcy.
29 zł/miesięcznie za nielimitowane połączenia komórkowe, SMSy, MMSy.
7 zł/miesięcznie za nielimitowane połączenia z numerami stacjonarnymi. (3 miesiące gratis!).../
MMSy w pakiecie z no-limit i sms za 29 złotych/m-c???
W "rewelacyjnej" ofercie "tylko dla mnie" za 49,90 z no-limit i sms, nikt nawet nie chciał słuchać o takich fanaberiach jak MMSy ! . Osobno płatne bez problemu
Re: Przedłużenie umowy
Krzysiek_Plus . Dziękuję za interwencję. Z oferty jaką dostałem jestem zadowolony. Pozdrawiam.
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
prosiłbym również o kontakt do mnie ze strony DUK, ponieważ to co proponuje mi BOK to są żarty jakieś. Obecnie mam 275 minut w abonamencie 39,99zł. Dzwoniąc do mnie proponują mi "tylko dzisiaj, specjalnie dla mnie niesamowite 110minut...". Jak mówię że mam teraz 275 minut to nie chcą wierzyć :) a sprawę na moje 275 minut (w obecnycm abo) załatwiłem sobie właśnie z gościem z DUK (do tego fajne tanie telefony). Dlatego też prosiłbym o kontakt, do przedłużenia są 2 umowy, interesują mnie bardziej rozmowy niż smsy. Z resztą coś tam dobierzemy myślę.
prosiłbym również o kontakt do mnie ze strony DUK, ponieważ to co proponuje mi BOK to są żarty jakieś. Obecnie mam 275 minut w abonamencie 39,99zł. Dzwoniąc do mnie proponują mi "tylko dzisiaj, specjalnie dla mnie niesamowite 110minut...". Jak mówię że mam teraz 275 minut to nie chcą wierzyć :) a sprawę na moje 275 minut (w obecnycm abo) załatwiłem sobie właśnie z gościem z DUK (do tego fajne tanie telefony). Dlatego też prosiłbym o kontakt, do przedłużenia są 2 umowy, interesują mnie bardziej rozmowy niż smsy. Z resztą coś tam dobierzemy myślę.
Re: Przedłużenie umowy
Witam!
Klientem jestem około 10 lat mix/karta/abonament i w ubiegłym tygodniu moja umowa dobiegla końca.Od kilku miesięcy miałem przedstawiane oferty z telefonem bo tylko taka mnie teraz interesuje ale cene aparatow konkretnie galaxy s4/s5 były z kosmosu.Za tyle to mogę kupic w sklepie rtv bez zobowiazan.Na miesiąc przed koncem zero telefonow itd.Wzielem sprawy w swoje rece i zaczalem sam dzownic i rozmawiać z co chwile innymi konsultantami które po kilku rozmowach wkoncu przyniosły jakies efekty m in obniżenie ceny telefonu ale to caly czas było za dużo.Wybralem się również do salonu plusa ale to nic nie dalo.Do rzeczy oferta na S4 około 450zl przy abonamencie 99zl na 24m a konkurencja ma telefon tanszy i do tego abonament 10 zl mniejszy z czego robi się ladna sumka ale rownie dobrze moglby mzadzwonic do konsultanta i cos jeszcze ugrac .Oczywiscie powiedziałem to konsultantowi ale mało go to obchodzilo.Przykro mi ze plus nie dba o stalych klientów i raczej straci kolejnego bo nie widze perspektyw na dalsza wspolprace.Klienta macie gdzies ponieważ to ja zabiegam o oferte a powinno być odwrotnie i probuje cos wskurac a z Waszej strony na 10 telefonow które wykonalem może 3 były konkretne reszta to lanie wody.To tyle w temacie bye
Klientem jestem około 10 lat mix/karta/abonament i w ubiegłym tygodniu moja umowa dobiegla końca.Od kilku miesięcy miałem przedstawiane oferty z telefonem bo tylko taka mnie teraz interesuje ale cene aparatow konkretnie galaxy s4/s5 były z kosmosu.Za tyle to mogę kupic w sklepie rtv bez zobowiazan.Na miesiąc przed koncem zero telefonow itd.Wzielem sprawy w swoje rece i zaczalem sam dzownic i rozmawiać z co chwile innymi konsultantami które po kilku rozmowach wkoncu przyniosły jakies efekty m in obniżenie ceny telefonu ale to caly czas było za dużo.Wybralem się również do salonu plusa ale to nic nie dalo.Do rzeczy oferta na S4 około 450zl przy abonamencie 99zl na 24m a konkurencja ma telefon tanszy i do tego abonament 10 zl mniejszy z czego robi się ladna sumka ale rownie dobrze moglby mzadzwonic do konsultanta i cos jeszcze ugrac .Oczywiscie powiedziałem to konsultantowi ale mało go to obchodzilo.Przykro mi ze plus nie dba o stalych klientów i raczej straci kolejnego bo nie widze perspektyw na dalsza wspolprace.Klienta macie gdzies ponieważ to ja zabiegam o oferte a powinno być odwrotnie i probuje cos wskurac a z Waszej strony na 10 telefonow które wykonalem może 3 były konkretne reszta to lanie wody.To tyle w temacie bye
Re: Przedłużenie umowy
orzech007, marmat,
- podeślijcie mi swoje numeru kontaktowe oraz numery, dla których myślicie o przedłużeniu umowy przez ten formularz
- podeślijcie mi swoje numeru kontaktowe oraz numery, dla których myślicie o przedłużeniu umowy przez ten formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Czy macie jakąś awarię z numerem DUK 2699?
Dzisiaj od rana ktoś dzwoni do mnie z tego numeru co trochę , ale niestety to jest 1 sekunda sygnału i koniec, a jak ja chce zadzwonić to się dodzwaniam, jest weryfikacja numeru telefonu a potem jak ma dojść już do połączenia z konsultantem to słyszę taką informację: "Niestety wystąpił błąd techniczny".
Dzisiaj od rana ktoś dzwoni do mnie z tego numeru co trochę , ale niestety to jest 1 sekunda sygnału i koniec, a jak ja chce zadzwonić to się dodzwaniam, jest weryfikacja numeru telefonu a potem jak ma dojść już do połączenia z konsultantem to słyszę taką informację: "Niestety wystąpił błąd techniczny".
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
darco666 nie mamy żadnego problemu z połączeniami na 2699.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dostałem ofertę przedłużeniową 18 miesięcy, na komórki no-limit, 1GB internetu, 25minut/mc na do sieci stacjonarnych za 39zł/mc oraz anulowanie obecnych 6 miesięcy do końca umowy. Oferta bez telefonu.
Warte uwagi czy można coś jeszcze ugrać?
Warte uwagi czy można coś jeszcze ugrać?
Re: Przedłużenie umowy
To dlaczego w następnym dniu występuje taka sama sytuacja co opisałem wcześniej?Magda_Plus pisze:darco666 nie mamy żadnego problemu z połączeniami na 2699.
Re: Przedłużenie umowy
darco666,
- przekazałam do wyjaśnienia do DUK.
- przekazałam do wyjaśnienia do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ