Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 22 mar 2018, o 11:42
Re: Przedłużenie umowy
Witam,w zeszłym roku skończyła mi się umowa terminowa, teraz jestem na abonamencie "otwartym" - bez terminowym. W tym tygodniu kontaktował sie przedstawiciel z PLUS-a w sprawie zawarcia nowej umowy. Szczerze mówiąc, nie zachwyciła mnie ta oferta. Obecnie mój abonament to: 49,99 zł w tym bez limitu rozmowy komórka/stacjonarne i SMS/MMS oraz 5 GB internetu.
Złożona oferta to: 40 zł i bez limitu rozmowy i SMS/MMS ale internet to już tylko 4 GB.
Czy mogę oczekiwać jakiejś poważniejszej oferty? Konkurencja nie "śpi" i dostępne są lepsze oferty na rynku.
Złożona oferta to: 40 zł i bez limitu rozmowy i SMS/MMS ale internet to już tylko 4 GB.
Czy mogę oczekiwać jakiejś poważniejszej oferty? Konkurencja nie "śpi" i dostępne są lepsze oferty na rynku.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj ARTGRUMON,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
To jest kpina jak traktujecie klientów przy przedłużeniu umowy.
W dniu 8.03 przedłużałem telefonicznie z Państwem umowę. Niestety kurier nie dowiózł dokumentów i odstąpiłem od umowy. W dniu 19.03 zadzwonił ponownie Wasz konsultant z propozycją ponownego przesłania aneksu. Zgodziłem się. Wszystkie ustalenia miały obowiązywać jak poprzednio. Niestety dzisiaj podpisałem dokumenty i wczytując się po kolei nic się nie zgadza co ustalaliśmy. Po pierwsze kolor telefonu miał być złoty jest czarny. Po drugie kwota za telefon. Kwota jaką podał mi konsultant wynosiła ok 750 zł na dokumentach jest 900 zł. Taryfa jaką zaproponował miała być w kwocie 40 zł przez pierwsze 12 miesięcy i 50 zł pozostałe miesiące i przyznany pakiet co miesiąc 12GB a z dokumentów wynika że tylko 4GB są przyznane. Kolejny raz odstąpię od umowy tylko tym razem na dobre. Wysłałem zgłoszenie 180322-000797 proszę o pilny kontakt.
W dniu 8.03 przedłużałem telefonicznie z Państwem umowę. Niestety kurier nie dowiózł dokumentów i odstąpiłem od umowy. W dniu 19.03 zadzwonił ponownie Wasz konsultant z propozycją ponownego przesłania aneksu. Zgodziłem się. Wszystkie ustalenia miały obowiązywać jak poprzednio. Niestety dzisiaj podpisałem dokumenty i wczytując się po kolei nic się nie zgadza co ustalaliśmy. Po pierwsze kolor telefonu miał być złoty jest czarny. Po drugie kwota za telefon. Kwota jaką podał mi konsultant wynosiła ok 750 zł na dokumentach jest 900 zł. Taryfa jaką zaproponował miała być w kwocie 40 zł przez pierwsze 12 miesięcy i 50 zł pozostałe miesiące i przyznany pakiet co miesiąc 12GB a z dokumentów wynika że tylko 4GB są przyznane. Kolejny raz odstąpię od umowy tylko tym razem na dobre. Wysłałem zgłoszenie 180322-000797 proszę o pilny kontakt.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
tomasz83,
Przekazałam prośbę o pilne zajęcie się Twoją sprawą.tomasz83 pisze:Wysłałem zgłoszenie 180322-000797 proszę o pilny kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przejdź do Plusha.ARTGRUMON pisze:Witam,w zeszłym roku skończyła mi się umowa terminowa, teraz jestem na abonamencie "otwartym" - bez terminowym. W tym tygodniu kontaktował sie przedstawiciel z PLUS-a w sprawie zawarcia nowej umowy. Szczerze mówiąc, nie zachwyciła mnie ta oferta. Obecnie mój abonament to: 49,99 zł w tym bez limitu rozmowy komórka/stacjonarne i SMS/MMS oraz 5 GB internetu.
Złożona oferta to: 40 zł i bez limitu rozmowy i SMS/MMS ale internet to już tylko 4 GB.
Czy mogę oczekiwać jakiejś poważniejszej oferty? Konkurencja nie "śpi" i dostępne są lepsze oferty na rynku.
Re: Przedłużenie umowy
Witam ponownie,
Mimo próśb o kontakt z konsultantem z którym zawierałem aneksy lub jego bezpośrednim przełożonym lub osobą z którą mógłbym wyjaśnić sprawę nie doczekałem się żadnego kontaktu. W związku z powyższym sprawę kieruję do Rzecznika Praw Konsumenta a także UOKiK. Ponadto proszę o informację czy otrzymam od Państwa:
- kopię nagrań z konsultantem z którym zawierałem aneksy? Nagrania będą dowodem w sprawie gdyż w zaistniałej sytuacji zachodzi podejrzenie, że przedstawiona oferta i warunki miały na celu wprowadzić mnie w błąd celem wycofania wypowiedzenia a mnie doprowadzając do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
- dane konsultanta PLUS, który w dniu 08.03.2018r. i 19.03.2018r. podczas rozmowy wprowadził mnie w błąd co do faktycznych warunków promocyjnych zawartych aneksów,
Pozdrawiam
Mimo próśb o kontakt z konsultantem z którym zawierałem aneksy lub jego bezpośrednim przełożonym lub osobą z którą mógłbym wyjaśnić sprawę nie doczekałem się żadnego kontaktu. W związku z powyższym sprawę kieruję do Rzecznika Praw Konsumenta a także UOKiK. Ponadto proszę o informację czy otrzymam od Państwa:
- kopię nagrań z konsultantem z którym zawierałem aneksy? Nagrania będą dowodem w sprawie gdyż w zaistniałej sytuacji zachodzi podejrzenie, że przedstawiona oferta i warunki miały na celu wprowadzić mnie w błąd celem wycofania wypowiedzenia a mnie doprowadzając do niekorzystnego rozporządzenia mieniem.
- dane konsultanta PLUS, który w dniu 08.03.2018r. i 19.03.2018r. podczas rozmowy wprowadził mnie w błąd co do faktycznych warunków promocyjnych zawartych aneksów,
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj tomasz83,
stanowisko w opisanej sprawie zajmie Departament Reklamacji. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Pozdrawiam.
stanowisko w opisanej sprawie zajmie Departament Reklamacji. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę Pani, Wasz Departament Reklamacji może zajmować się tą sprawą. Ja proszę o odpowiedź na moje pytanie czy otrzymam kopie nagrań i dane konsultanta?
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Nie otrzymasz lecz skladajac wniosek lub skarge mozesz sie na nie powolac podajac nr telefony z ktorego dzwoniles na jaki numer oraz data z godzina. W razie wszczescia postepowania zostanie zweryfikowane nagranie itp
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
tomasz83,
Marta_Plus pisze:stanowisko w opisanej sprawie zajmie Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktualne telefony w taryfach dla firm
Dzień dobry.
Konkretne pytanie - jakie obecnie telefony są najczęściej w obrocie w taryfach dla firm, w okolicach 50 zł /m-c? (cena za telefon - to przyslowiowa złotówka)
Czyli co najczęściej polecają Przedstawiciele biznesowi w abonamencie za 50 zł i symbolicznej opłacie za telefon.
Za miesiąc w firmie wymiana i chciałbym wiedzieć na co obecnie można liczyć.
Konkretne pytanie - jakie obecnie telefony są najczęściej w obrocie w taryfach dla firm, w okolicach 50 zł /m-c? (cena za telefon - to przyslowiowa złotówka)
Czyli co najczęściej polecają Przedstawiciele biznesowi w abonamencie za 50 zł i symbolicznej opłacie za telefon.
Za miesiąc w firmie wymiana i chciałbym wiedzieć na co obecnie można liczyć.
Ostatnio zmieniony 26 mar 2018, o 09:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 mar 2018, o 22:22
Re: Przedłużenie umowy
23.09.2018 kończy mi się umowa na nr 603XXXXXX kiedy moge spodziewać się jakieś oferty ??
Ostatnio zmieniony 26 mar 2018, o 08:50 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu.
Powód: ukryłam numer telefonu.
Re: Przedłużenie umowy
Witam
Mam numer w abo połączony ze smart domem na Cyfrowy Polsat. Za około 4 miesiące kończy mi się umowa, BOK zaproponował biedę, gorsze warunki niż mam obecnie. Czy można w moim przypadku przejść do Plusha? Umowa na TV trwa jeszcze rok.
Pozdrawiam Robert
Mam numer w abo połączony ze smart domem na Cyfrowy Polsat. Za około 4 miesiące kończy mi się umowa, BOK zaproponował biedę, gorsze warunki niż mam obecnie. Czy można w moim przypadku przejść do Plusha? Umowa na TV trwa jeszcze rok.
Pozdrawiam Robert
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Przedłużenie umowy
Przejsc mozesz do plusha lub innej sieci ale tracisz rabat SD.RoboD pisze:Witam
Mam numer w abo połączony ze smart domem na Cyfrowy Polsat. Za około 4 miesiące kończy mi się umowa, BOK zaproponował biedę, gorsze warunki niż mam obecnie. Czy można w moim przypadku przejść do Plusha? Umowa na TV trwa jeszcze rok.
Pozdrawiam Robert
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj madel ,
czy posiadasz przydzielonego opiekuna firmy z ramienia Plusa?
ewelinastachon,
Witaj RoboD,
jeśli chciałbyś porozmawiać z konsultantem DUK, podeślij proszę poprzez ten formularz numer, na którym kończy się umowa. Zlecę kontakt pracownika, z którym będziesz mógł porozmawiać o szczegółach oferty.
Rozwiązanie umowy na telefon spowoduje utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
czy posiadasz przydzielonego opiekuna firmy z ramienia Plusa?
ewelinastachon,
oferta może być dostępna 8 miesięcy przed końcem kontraktu.ewelinastachon pisze: kiedy moge spodziewać się jakieś oferty ??
Witaj RoboD,
jeśli chciałbyś porozmawiać z konsultantem DUK, podeślij proszę poprzez ten formularz numer, na którym kończy się umowa. Zlecę kontakt pracownika, z którym będziesz mógł porozmawiać o szczegółach oferty.
Rozwiązanie umowy na telefon spowoduje utratę rabatów z tytułu Programu smartDOM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ