Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lis 2015, o 16:49
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję Basiu.
Oferta Błąd czy ktoś podszywa się pod moją osobę
Witam
Przed chwilą po zalogowaniu się na moje konto w eboku chciałem sprawdzić ofertę przedłużenia umowy. Po wysłaniu numeru otrzymaniu i wprowadzeniu kodu weryfikującego w kolorze czerwonym z wykrzyknikiem wyświetliła się informacja o treści: " w sklepie znajduje się zamówienie na podany numer" Żadnego zamówienia nie składałem umowa jeszcze trwa i w sumie nie wiem o co chodzi z zamówieniem. Kto mnie oświeci?
Przed chwilą po zalogowaniu się na moje konto w eboku chciałem sprawdzić ofertę przedłużenia umowy. Po wysłaniu numeru otrzymaniu i wprowadzeniu kodu weryfikującego w kolorze czerwonym z wykrzyknikiem wyświetliła się informacja o treści: " w sklepie znajduje się zamówienie na podany numer" Żadnego zamówienia nie składałem umowa jeszcze trwa i w sumie nie wiem o co chodzi z zamówieniem. Kto mnie oświeci?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2017, o 11:42 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 28 lip 2016, o 09:00
Re: Przedłużenie umowy
Witam do mnie też nikt nie dzwonił dzisiaj ani wczoraj proszę o ponowienie kontaktu z DUK.
Re: Przedłużenie umowy
Witam! Jestem w Plusie 19 lat.
14 lipca (czyli tuż tuż) kończy mi się umowa abonamentowa.
W międzyczasie dzwonił do mnie konsultant z propozycją, którą muszę przeanalizować z powodu braku MMSów w nowej propozycji. Aktualnie posiadam taryfę sLTE 59,99. Czy w związku z wejściem w okres umowy bezterminowej moja taryfa ulegnie zmianie? Czy zostanie "dopasowana" do jakiejś obecnej, najbliższej cennikowo?
14 lipca (czyli tuż tuż) kończy mi się umowa abonamentowa.
W międzyczasie dzwonił do mnie konsultant z propozycją, którą muszę przeanalizować z powodu braku MMSów w nowej propozycji. Aktualnie posiadam taryfę sLTE 59,99. Czy w związku z wejściem w okres umowy bezterminowej moja taryfa ulegnie zmianie? Czy zostanie "dopasowana" do jakiejś obecnej, najbliższej cennikowo?
Re: Przedłużenie umowy
Taryfa zostanie bez zmian, a jeśli zaproponowano ci taryfę od 29 zł w górę bez MMS, to znaczy, że konsultant szuka jelenia. Swoją drogą, trzeba było zacząć rozmowy o przedłużeniu pół roku temu :)
Re: Przedłużenie umowy
amaryl556,
- nikt się pod Ciebie nie mógł podszyć, bo jak sam zauważyłeś konieczne jest wprowadzenie kodu weryfikującego, któy przychodzi SMS-em. Kiedy ostatnio przedłużałeś umowę?
maciej0933,
- ponowiłam prośbę o kontakt.
baca01,
- taryfa Ci się nie zmienia. Nie mniej jednak warto byłoby sprawdzić w umowie, czy niektóre promocyjne warunki nie były włączone na określony czas.
- nikt się pod Ciebie nie mógł podszyć, bo jak sam zauważyłeś konieczne jest wprowadzenie kodu weryfikującego, któy przychodzi SMS-em. Kiedy ostatnio przedłużałeś umowę?
maciej0933,
- ponowiłam prośbę o kontakt.
baca01,
- taryfa Ci się nie zmienia. Nie mniej jednak warto byłoby sprawdzić w umowie, czy niektóre promocyjne warunki nie były włączone na określony czas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
[quote="Ewa_Plus"]amaryl556,
- nikt się pod Ciebie nie mógł podszyć, bo jak sam zauważyłeś konieczne jest wprowadzenie kodu weryfikującego, któy przychodzi SMS-em. Kiedy ostatnio przedłużałeś umowę?
Umowa kończy się koniec lipca tego toku dokładnie nie pamiętam
- nikt się pod Ciebie nie mógł podszyć, bo jak sam zauważyłeś konieczne jest wprowadzenie kodu weryfikującego, któy przychodzi SMS-em. Kiedy ostatnio przedłużałeś umowę?
Umowa kończy się koniec lipca tego toku dokładnie nie pamiętam
Re: Przedłużenie umowy
amaryl556,
- zerknij teraz. Oferta powinna być już widoczna.
- zerknij teraz. Oferta powinna być już widoczna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niestety dalej jest to samo. Logowałem się przed chwilą 16:02Ewa_Plus pisze:amaryl556,
- zerknij teraz. Oferta powinna być już widoczna.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
amaryl556,
spróbuj ponownie sprawdzić ofertę w dniu jutrzejszym, jeśli nadal będzie niedostępna to daj nam znać.
spróbuj ponownie sprawdzić ofertę w dniu jutrzejszym, jeśli nadal będzie niedostępna to daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Chyba coś poszło nie tak. Kontaktu nie było...Basia_Plus pisze:Witaj wilu85,
poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Re: Przedłużenie umowy
Dokładnie propozycja za 29zł :)zif pisze:Taryfa zostanie bez zmian, a jeśli zaproponowano ci taryfę od 29 zł w górę bez MMS, to znaczy, że konsultant szuka jelenia. Swoją drogą, trzeba było zacząć rozmowy o przedłużeniu pół roku temu :)
Dziwne bo chciałem opcję z MMSami (czasami jednak coś tam się wysyła do osób które nie mają fb i tego typu innych wynalazków) a w odpowiedzi otrzymałem info, że droższe taryfy są już bez specjalnych propozycji - czytaj cennikowe.
Rozmowy zaczynam przy końcu umowy, nie spieszy mi się. Jeśli propozycja nie będzie sensowna to nie decyduje się przez jakiś czas na nowe 24mies i "wiszę" na bezterminowym, spokojnie rozglądając się tu i tam, bez specjalnych napinek.
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z konsultantem DUK, prośbę wysłałem za pośrednictwem formularza. Proszę o informację czy moja prośba została przekazana do DUK.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, o 10:27 przez matti100, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
wilu85,
przepraszam Cię za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.
baca01,
czy chciałbyś, abym zleciła kontakt konsultanta DUK? Jeśli tak, to podeślij mi swój nr przez formularz.
matti100,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
przepraszam Cię za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.
baca01,
czy chciałbyś, abym zleciła kontakt konsultanta DUK? Jeśli tak, to podeślij mi swój nr przez formularz.
matti100,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Przed chwilą wysłałem numer celem sprawdzenia oferty. Niestety sytuacja bez zmian. Po wpisaniu kodu wyświetla się ta sama informacja jak na zdjęciu które załączyłem.Basia_Plus pisze:amaryl556,
spróbuj ponownie sprawdzić ofertę w dniu jutrzejszym, jeśli nadal będzie niedostępna to daj nam znać.