Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
wilu85
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lis 2015, o 16:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wilu85 »

Dziękuję Basiu.
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Oferta Błąd czy ktoś podszywa się pod moją osobę

Post autor: amaryl556 »

Witam
Przed chwilą po zalogowaniu się na moje konto w eboku chciałem sprawdzić ofertę przedłużenia umowy. Po wysłaniu numeru otrzymaniu i wprowadzeniu kodu weryfikującego w kolorze czerwonym z wykrzyknikiem wyświetliła się informacja o treści: " w sklepie znajduje się zamówienie na podany numer" Żadnego zamówienia nie składałem umowa jeszcze trwa i w sumie nie wiem o co chodzi z zamówieniem. Kto mnie oświeci?
Ostatnio zmieniony 12 lip 2017, o 11:42 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
maciej0933
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 28 lip 2016, o 09:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciej0933 »

Witam do mnie też nikt nie dzwonił dzisiaj ani wczoraj proszę o ponowienie kontaktu z DUK.
baca01
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: baca01 »

Witam! Jestem w Plusie 19 lat.
14 lipca (czyli tuż tuż) kończy mi się umowa abonamentowa.
W międzyczasie dzwonił do mnie konsultant z propozycją, którą muszę przeanalizować z powodu braku MMSów w nowej propozycji. Aktualnie posiadam taryfę sLTE 59,99. Czy w związku z wejściem w okres umowy bezterminowej moja taryfa ulegnie zmianie? Czy zostanie "dopasowana" do jakiejś obecnej, najbliższej cennikowo?
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zif »

Taryfa zostanie bez zmian, a jeśli zaproponowano ci taryfę od 29 zł w górę bez MMS, to znaczy, że konsultant szuka jelenia. Swoją drogą, trzeba było zacząć rozmowy o przedłużeniu pół roku temu :)
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

amaryl556,
- nikt się pod Ciebie nie mógł podszyć, bo jak sam zauważyłeś konieczne jest wprowadzenie kodu weryfikującego, któy przychodzi SMS-em. Kiedy ostatnio przedłużałeś umowę?

maciej0933,
- ponowiłam prośbę o kontakt.

baca01,
- taryfa Ci się nie zmienia. Nie mniej jednak warto byłoby sprawdzić w umowie, czy niektóre promocyjne warunki nie były włączone na określony czas.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amaryl556 »

[quote="Ewa_Plus"]amaryl556,
- nikt się pod Ciebie nie mógł podszyć, bo jak sam zauważyłeś konieczne jest wprowadzenie kodu weryfikującego, któy przychodzi SMS-em. Kiedy ostatnio przedłużałeś umowę?

Umowa kończy się koniec lipca tego toku dokładnie nie pamiętam
Załączniki
tak to wygląda
tak to wygląda
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

amaryl556,
- zerknij teraz. Oferta powinna być już widoczna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amaryl556 »

Ewa_Plus pisze:amaryl556,
- zerknij teraz. Oferta powinna być już widoczna.
Niestety dalej jest to samo. Logowałem się przed chwilą 16:02
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

amaryl556,

spróbuj ponownie sprawdzić ofertę w dniu jutrzejszym, jeśli nadal będzie niedostępna to daj nam znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
wilu85
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 9 lis 2015, o 16:49

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wilu85 »

Basia_Plus pisze:Witaj wilu85,

poprosiłam konsultanta DUK o kontakt z Tobą.
Chyba coś poszło nie tak. Kontaktu nie było...
baca01
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: baca01 »

zif pisze:Taryfa zostanie bez zmian, a jeśli zaproponowano ci taryfę od 29 zł w górę bez MMS, to znaczy, że konsultant szuka jelenia. Swoją drogą, trzeba było zacząć rozmowy o przedłużeniu pół roku temu :)
Dokładnie propozycja za 29zł :)
Dziwne bo chciałem opcję z MMSami (czasami jednak coś tam się wysyła do osób które nie mają fb i tego typu innych wynalazków) a w odpowiedzi otrzymałem info, że droższe taryfy są już bez specjalnych propozycji - czytaj cennikowe.

Rozmowy zaczynam przy końcu umowy, nie spieszy mi się. Jeśli propozycja nie będzie sensowna to nie decyduje się przez jakiś czas na nowe 24mies i "wiszę" na bezterminowym, spokojnie rozglądając się tu i tam, bez specjalnych napinek.
matti100
PlusManiak
Posty: 74
Rejestracja: 27 sty 2015, o 08:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: matti100 »

Proszę o kontakt z konsultantem DUK, prośbę wysłałem za pośrednictwem formularza. Proszę o informację czy moja prośba została przekazana do DUK.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2017, o 10:27 przez matti100, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

wilu85,

przepraszam Cię za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.

baca01,

czy chciałbyś, abym zleciła kontakt konsultanta DUK? Jeśli tak, to podeślij mi swój nr przez formularz.

matti100,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amaryl556 »

Basia_Plus pisze:amaryl556,

spróbuj ponownie sprawdzić ofertę w dniu jutrzejszym, jeśli nadal będzie niedostępna to daj nam znać.
Przed chwilą wysłałem numer celem sprawdzenia oferty. Niestety sytuacja bez zmian. Po wpisaniu kodu wyświetla się ta sama informacja jak na zdjęciu które załączyłem.
ODPOWIEDZ