nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.frgo pisze:Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
frgo,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
W takim razie czy duet firmowy (https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?Marta_Plus pisze:frgo,nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.frgo pisze:Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
frgo,
Jeśli sobie życzysz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK, z którym porozmawiasz w sprawie przedłużenia umowy. Podeślij mi proszę wówczas swój numer poprzez ten formularz. Może uda się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom.
tylko jedna z umów musi posiadać wartość progu minimalnego abonamentu uprawniającego do skorzystania z rabatów w ramach programu smartFIRMA.frgo pisze:W takim razie czy duet firmowy (https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?
Jeśli sobie życzysz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK, z którym porozmawiasz w sprawie przedłużenia umowy. Podeślij mi proszę wówczas swój numer poprzez ten formularz. Może uda się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pytam ponieważ w punkcie plusa Pani stwierdziła, że ten duet uprawnia do smartFIRMY. W przyszłym tygodniu podeślę jeszcze raz numer przez formularz.
Re: Przedłużenie umowy
Marta_Plus,
pozwoliłem sobie podesłać wiadomość za pośrednictwem formularza z prośbą o kontakt DUK.
Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu
pozwoliłem sobie podesłać wiadomość za pośrednictwem formularza z prośbą o kontakt DUK.
Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
szewol,
nie ma sprawy, wiadomość dotarła, a ja już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK.
nie ma sprawy, wiadomość dotarła, a ja już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK.
również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna.szewol pisze:Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy i Geis
Witam,
w piątek dzwoniłam na infolinię sklepu internetowego, wczoraj dzwoniłam , dziś dzwoniłam, ponoć przesyłka z Geis wróciła do Plusa. Dziś sie dowiedziałam, że znowu jest jakiś błąd techniczny, znowu wpisana interwencja i prośba o ponowne wysłanie przesyłki. Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
w piątek dzwoniłam na infolinię sklepu internetowego, wczoraj dzwoniłam , dziś dzwoniłam, ponoć przesyłka z Geis wróciła do Plusa. Dziś sie dowiedziałam, że znowu jest jakiś błąd techniczny, znowu wpisana interwencja i prośba o ponowne wysłanie przesyłki. Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Ajka,
oczywiście - ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.Ajka pisze:Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Ajka,
oczywiście - ponowiłam interwencję, by przesyłka została pilnie doręczona do Ciebie pod właściwy adres.Ajka pisze:Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A tymczasem w Plusie... Mam nowy okres rozliczeniowy więc postanowiłem zapytać czy coś się zmieniło w mojej ofercie. No ale oczywiście nie można się dodzwonić do DUK (2699).
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Za miesiąc kończy mi się umowa i jestem zainteresowany propozycją przedłużenia umowy na dobrych warunkach.
Re: Przedłużenie umowy
Zadzwonił we wtorek, kiedy miałem inne połączenie. Pani Ewo, proszę jeszcze raz zainterweniować w DUK.Ewa_Plus pisze:torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj HGO,
jeżeli podeślesz mi numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt pracownika DUK w sprawie przedstawienia Ci oferty.
torre24,
oczywiście poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
jeżeli podeślesz mi numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt pracownika DUK w sprawie przedstawienia Ci oferty.
torre24,
oczywiście poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Szanowna Marta_Plus,Marta_Plus pisze:również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna.szewol pisze:Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu
dzięki za kontakt z DUK. No niestety. Nie tym razem.
Opcja "no limit" do 30 zł bez telefonu z 8 GB i bez pakietu MMS-ów była już jakieś około dwa lata temu. Rynek poszedł już dalej, a jak wiązać się na kolejne dwa lata, to jednak nieco bardziej komfortowo.
Może po wysłaniu wypowiedzenia coś się zmieni albo ja zmienię. Ale dzięki za pomoc.
Ostatnio zmieniony 2 lis 2017, o 17:28 przez szewol, łącznie zmieniany 2 razy.