Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

A nie powinno działać w obie strony, byłoby uczciwie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

1pietrek1,

dziękuję za sugestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maciek1407
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 lip 2018, o 11:30

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: maciek1407 »

szybkie pytanie - 2 lata temu przedłużałem umowę jako osoba fizyczna, w trakcie jej trwania fakturowanie zostało przeniesione na firmę. czy w obecnej formie mam dostęp tylko do taryf biznes (jak powiedziano mi na infolinii), czy również indywidualnych?

przy okazji wysyłam prośbę o kontakt - warunki, które by mnie interesowały zawrę w mailu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

maciek1407,

powinna być dostępna oferta z taryfami dla Klientów indywidualnych jak i biznesowych.
maciek1407 pisze:wysyłam prośbę o kontakt
Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Jutro wysyłam [w imieniu żony] wypowiedzenie. Proszę o kontakt [ostatniej szansy] przedstawiciela DUK i obym trafił na kreatywnego bo mówiąc szczerze, jeśli to ma być tak jak poprzednim razem, "oferta ze strony firmowej" to potrafie przeczytać to sam i gdybym był [tą ofertą] zainteresowany to bym z niej skorzystał.
Są tylko dwie mozliwości negocjacji:
- oferta bez telefonu
- oferta z telefonem
Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.

Mail poszedł na specjalista_plus@plus.pl ;-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Andrzej62,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
stokland
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lip 2018, o 08:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: stokland »

Marta_Plus pisze:stokland,

bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.

Do chwili obecnej brak odzewu ...chyba jednak Państwa pracownicy nie mają chęci szybkiego rozwiązania całej tej sytuacji.Szkoda.

EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.

Swoją drogą pracownik BOK ustalając warunki przedłużenia kilkukrotnie na moje prośby potwierdzał "pakiet" 120 minut na połączenia zagraniczne - jak się później okazało (co wynika z naliczonych kosztów po obowiązywaniu już nowych warunków) nic takiego nie miałem w swoim "pakiecie", który mial obowiązywać.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2018, o 10:00 przez stokland, łącznie zmieniany 1 raz.
stokland
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 lip 2018, o 08:54

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: stokland »

1pietrek1 pisze:Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?

Jestem ciekaw ile czasu będziesz oczekiwał na anulowanie nowo wygenerowanej umowy (rozumiem, że dokumenty miały dotrzeć poprzez kuriera?) ja czekam już ponad miesiąc...nigdy więcej się nie zdecyduje na ustalanie czegokolwiek poprzez infolinie BOK, chyba ze to ja mialem takie szczęście ze PLUS wybrał współpracę z TNT gdzie opinie o nich są jednoznaczne i mówią wszystko
1pietrek1
PlusManiak
Posty: 98
Rejestracja: 4 gru 2015, o 18:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: 1pietrek1 »

Na dokumenty czekałem tydzień. Nie zgadzało się wysłałem odstąpienie przez email i po kilku dniach zadzwoniłem się dowiedzieć, miałem już poprzednie warunki.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

stokland,
stokland pisze:EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Już poprosiłam o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Andrzej62 pisze:Jutro wysyłam [w imieniu żony] wypowiedzenie. Proszę o kontakt [ostatniej szansy] przedstawiciela DUK.../
Oczywiście nikt nie zadzwonił, ale przynajmniej ja dotrzymałem słowa.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Andrzej62,
Andrzej62 pisze:Oczywiście nikt nie zadzwonił,
wysłałam w Twojej sprawie interwencję do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fox0410 »

Witam, zmieniłam taryfę na plus.40. z telefonu korzysta moja mama. Nalicza jakies opłaty i nie wiem za co? miało być wszystko bez limitu, rozmowy, sms, stacjonarne. Jest możliwośc sprawdzenia tego?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj fox0410,
fox0410 pisze:Nalicza jakies opłaty i nie wiem za co? miało być wszystko bez limitu, rozmowy, sms, stacjonarne. Jest możliwośc sprawdzenia tego?
informacje za jakie usługi zostały naliczone opłaty można uzyskać w Plus online: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action jeżeli posiadasz aktywną usługę Wykaz bieżącego użycia: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 0abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
fox0410
PlusManiak
Posty: 136
Rejestracja: 4 lis 2013, o 18:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: fox0410 »

wiem. jest że polaczenia krajowe. ale miało bys wszystko nielimitowane...
ODPOWIEDZ