Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj tklac,

w opisanej sytuacji należy dokonać cesji. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Po przepisaniu numeru można będzie dokonać przedłużenia umowy. Jeśli podeśle nam numer telefonu poprosimy konsultanta DUK o kontakt i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tklac
Prawie PlusManiak
Posty: 47
Rejestracja: 14 wrz 2014, o 10:37

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tklac »

A jak do tego ma się zmiana taryfy na osobę fizyczną? Bo wynika z tego, że muszę najpierw dokonać zmiany taryfy, dopiero po jej wejściu w życie będę mógł zrobić cesję, a potem dopiero ta osoba będzie mogła przedłużyć umowę, tak? Tego nie można jakoś skrócić?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

tklac,
- zmiana taryfy jest realizowana w tym samym czasie co cesja umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sebekss
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 29 cze 2015, o 10:29

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sebekss »

Ewa_Plus pisze:Witaj sebekss,
- przekazałam do pracowników DUK prośbę o jak najszybszy kontakt z Tobą :)
Witam
Niestety, ale nikt od Was nie zadzwonił w sprawie przedłużenia umowy telefonu i zawarcia nowej na internet. Nie mam moze najwyższego abonamentu i moze nie zależy Wam na takich klientach... Ale chciałam tez kupic dodatkowy produkt internet. Chyba pora poszukać oferty innych sieci...

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

sebekss,
- przepraszam za tę sytuację :oops:
Wysłałam jeszcze jedną interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sebekss
Początkujący PlusManiak
Posty: 19
Rejestracja: 29 cze 2015, o 10:29

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: sebekss »

Ewa_Plus pisze:sebekss,
- przepraszam za tę sytuację :oops:
Wysłałam jeszcze jedną interwencję do DUK w Twojej sprawie.
Ewa_Plus
W dalszym ciagu nikt nie dzwonil....
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

sebekss,
- ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zbyszek1985
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 gru 2016, o 14:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zbyszek1985 »

Witam. Ten Wasz DUK jest o kant dupy potłuc. Nie dość że mieli zadzwonić i tego nie zrobili tylko ja to zrobiłem dzisiaj, to jeszcze jako że jestem w Wami od 2001r. to dali mi ofertę jak dla zwykłego Kowalskiego przy przedłużeniu umowy. Dziękuje za taką Sieć i pomimo że na 2 numerze mam SmartDom to zrezygnuję z Waszej Sieci nawet kosztem tego ze 2 numer nadal u Was bedzie nawet kosztem rabatu za Smart Dom ale uwolnię się od Was.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj zbyszek1985,

przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Martinoss
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 gru 2016, o 16:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Martinoss »

witam,

mam telefon na firmę. Umową kończy mi się w styczniu. Niestety nikt się do mnie nie odezwał mimo próśb.

Interesuje mnie przedłużenie bez telefonu. Na co mogę liczyć?
Potrzebuję jedynie no limit na komórki i stacjonarne, sms i mms.
Jakiś podstawowy pakiet internetu.
Roaming niepotrzebny.
Marcin
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Martinoss,
- podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Martinoss
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 gru 2016, o 16:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Martinoss »

Ewa_Plus czy logując się na PlusOnline mogę gdzieś sprawdzić do kiedy mam umowę?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Martinoss,
Martinoss pisze:czy logując się na PlusOnline mogę gdzieś sprawdzić do kiedy mam umowę?
Datę końca promocji możesz sprawdzić w mobilnej wersji aplikacji Plus Online (nie webowej). Pisaliśmy o tym np. w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zbyszek1985
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 26 gru 2016, o 14:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zbyszek1985 »

Jeszcze takie jedno pytanie. Jak to jest możliwe że konsultant z 601 100 601 przedstawił mi lepszą ofertę niż DUK ???
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

zbyszek1985,
- każdy kanał obsługi dysponuje inną ofertą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ