Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj zmirek1,
poprosiłam już pracownika DUK o kontakt z Tobą.
poprosiłam już pracownika DUK o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lut 2016, o 13:59
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
czy te wyżej opisane oferty: rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS za 25 zł to naprawdę są dostępne?
A jeśli są tylko dla wybranych, to od czego to zależy?
Mi konsultantka zaproponowała podobnie jak wyżej, z mniejszym pakietem internetu tj. 8GB i aż 40% (!) drożej tj. za 35 zł.
Nie rozumiem.
Pozdrawiam. Joanna
czy te wyżej opisane oferty: rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS za 25 zł to naprawdę są dostępne?
A jeśli są tylko dla wybranych, to od czego to zależy?
Mi konsultantka zaproponowała podobnie jak wyżej, z mniejszym pakietem internetu tj. 8GB i aż 40% (!) drożej tj. za 35 zł.
Nie rozumiem.
Pozdrawiam. Joanna
Re: Przedłużenie umowy
Jak widzisz...Basia_Plus pisze:torre24,
konsultant zaproponował dostępne na tę chwilę oferty. Za jakiś czas oferta może się zmienić.
Re: Przedłużenie umowy
Jak wy prosicie o kontakt DUK, że od blisko 10 dni nikt się nie kontaktuje po tym jak ktoś spieprzył sprawę przedłużenia umowy?
Poniedziałek i Wtorek to dwa ostatnie dni na kontakt, poźniej umowa ma wyganąć zgodnie ze złożonym wypowiedzeniem i jego podtrzymaniem podczas ostatniej rozmowy z DUK.
Poniedziałek i Wtorek to dwa ostatnie dni na kontakt, poźniej umowa ma wyganąć zgodnie ze złożonym wypowiedzeniem i jego podtrzymaniem podczas ostatniej rozmowy z DUK.
Re: Przedłużenie umowy
Witam, czy przy przeniesieniu 2 numerów z umowy na firmę na duet za 59,99 zł jest możliwość pozyskania rabatu -10zł?
Do tego czy aby uzyskać SmartDom muszę przejść na duet czy mogę przedłużyć 2 numery na jakąś inną ofertę np. 2x25 zł no limit 8gb
Wysłałem w formularzu również prośbę o kontakt z DUK
Do tego czy aby uzyskać SmartDom muszę przejść na duet czy mogę przedłużyć 2 numery na jakąś inną ofertę np. 2x25 zł no limit 8gb
Wysłałem w formularzu również prośbę o kontakt z DUK
Re: Przedłużenie umowy
Przesyłałem swoje dane poprzez ankietę z linku, dostałem maila potwierdzającego, że niebawem odezwie się ktoś z działu utrzymania klienta, lecz ponad tydzień i zero kontaktu.
Kiedy przedłużałem swój pierwszy numer przez ten dział konsultant przedstawił mi też ofertę na mój drugi numer jednak by z niej skorzystać musiałem złożyć rezygnację z umowy a kiedy to zrobię dział utrzymania klienta miał się odezwać ponownie. Kontaktu brak
Umowa wygasa 8.11.2017 (zawarta na 31 miesięcy z dniem 8.04.2015)
Proszę o pomoc.
Kiedy przedłużałem swój pierwszy numer przez ten dział konsultant przedstawił mi też ofertę na mój drugi numer jednak by z niej skorzystać musiałem złożyć rezygnację z umowy a kiedy to zrobię dział utrzymania klienta miał się odezwać ponownie. Kontaktu brak
Umowa wygasa 8.11.2017 (zawarta na 31 miesięcy z dniem 8.04.2015)
Proszę o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj joanna.m.c,
czy chcesz aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował?
mati55,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.
Witaj frgo,
marjano82,
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
czy chcesz aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował?
mati55,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o ponowny kontakt.
Witaj frgo,
jakie usługi posiadasz?frgo pisze: czy przy przeniesieniu 2 numerów z umowy na firmę na duet za 59,99 zł jest możliwość pozyskania rabatu -10zł?
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta prośbę o kontakt.frgo pisze:Wysłałem w formularzu również prośbę o kontakt z DUK
marjano82,
przepraszam za czas oczekiwania. Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Nadal nikt nie zadzwonił a wywołanie DUK przez 2699 zostało mi wyłączone. Przekierowuje do BOK.
Nie zgadzam się na przedluzenie umowy które sami wprowadzacie i ma wejść w życie 25go października mimo złożonego wypowiedzenia!!!!
Nie zgadzam się na przedluzenie umowy które sami wprowadzacie i ma wejść w życie 25go października mimo złożonego wypowiedzenia!!!!
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
mati55,
ponownie przekazałam do DUK prośbę o kontakt.
ponownie przekazałam do DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pozostawiam wam możliwość kontaktu ze mną dziś w godzinach od 16:00 do 17:00.
Do tej pory nikt nie dzwonił Żałosne jest to w jaki sposób traktujecie klientów... to i tak delikatnych słowach :)
Do tej pory nikt nie dzwonił Żałosne jest to w jaki sposób traktujecie klientów... to i tak delikatnych słowach :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
mati55,
ponownie wysłałam interwencję do konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
ponownie wysłałam interwencję do konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 24 paź 2017, o 20:13
Problem z przedłużeniem umowy.
Witam, mam dość nietypową sprawę. Ok. 7 października dostałem telefon od jednego z Waszych konsultantów, który zaproponował mi przedłużenie 2 umów, obie w abonamentach. Jeden z telefonów dostarczony został wraz z umową 10 października, lecz nie wiem nic co z drugim telefonem. Tutaj nasuwa się jasne pytanie - co dalej? Kontakt z Działem Obsługi Klienta czy od razu udać się do najbliższego punktu Plusa?
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Ostatnio zmieniony 25 paź 2017, o 10:03 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lut 2016, o 13:59
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję,Basia_Plus pisze:Witaj joanna.m.c,
czy chcesz aby konsultant DUK ponownie się z Tobą skontaktował?
tak jak wcześniej pisałam chciałabym, aby ktoś mi wyjaśnił dlaczego w tym samym czasie, różnym klientom, przedstawiane są oferty w miarę zbliżone jednak znacznie różniące się cenowo :(
Joanna
Re: Przedłużenie umowy
Z tego co widzę w Plus Online mimo mojego sprzeciwu umowę przedłużyliście. Nie wiem jak to chcecie teraz rozwiązać ;) ja ponownie umowy wypowiadał nie będę a za ten abonament płacić nie zamierzam. Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj ILoveMaslo,
joanna.m.c,
oferta zależy od wielu czynników, między innymi stażu w sieci, powiązania z dodatkowymi ofertami np. Programem smartDOM, czy jest to oferta z telefonem czy Tylko SIM.
mati55,
masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli została zawarta na osobę fizyczną.
z jakiego numeru dzwonił do Ciebie konsultant? Czy w trakcie rozmowy telefonicznej wyraziłeś zgodę na przedłużenie umów dla obu numerów?ILoveMaslo pisze:który zaproponował mi przedłużenie 2 umów, obie w abonamentach.
joanna.m.c,
oferta zależy od wielu czynników, między innymi stażu w sieci, powiązania z dodatkowymi ofertami np. Programem smartDOM, czy jest to oferta z telefonem czy Tylko SIM.
mati55,
masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, jeśli została zawarta na osobę fizyczną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ