Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 wrz 2013, o 22:15
Re: Przedłużenie umowy
Tak jezeli oferta bedzie zblizona do oferty konkurencji
Re: Przedłużenie umowy
jeams12,
- przekazałam informacje do DUK. Jak konsultanci znajdą odpowiednią dla Ciebie ofertę, to oddzwonią.
- przekazałam informacje do DUK. Jak konsultanci znajdą odpowiednią dla Ciebie ofertę, to oddzwonią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam jestem tu nowy kończy mi się umowa w plusie na stronie plusa weryfikacja numeru przebiegła pomyślnie czyli wyskoczyło mi 25 miesięcy + 5 miesięcy obecnego abonamentu i gdy czy podpiszę na nowo abonament z nimi na 59,99 obecnie płacę 159,90 czy odrazu będę płacił 59,99 czy dopiero po upływie starej umowy tych 5 miesięcy
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
krulik1 nie.
Jeśli podpiszesz teraz umowę to będzie Cię obowiązywał nowy abonament od momentu wejścia w życie warunków nowej promocji.
Jeśli podpiszesz teraz umowę to będzie Cię obowiązywał nowy abonament od momentu wejścia w życie warunków nowej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Kontakt zostawiony i pozostaje tylko uzbroić się w cierpliwość?Joanna_Plus pisze:Witaj jaapi,
prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, na którym kończy się kontrakt + ewentualny numer kontaktowy. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
dzięki za pomoc, cieszę się już z nowego telefonu, pozdrawiamWXuser pisze:wysłaneEwa_Plus pisze:WXuser,
- zostaw do siebie kontakt przez ten formularz oraz podaj numer, na którym chciałeś przedłużyć umowę. Poproszę DUK o sprawdzenie oferty i kontakt z Tobą.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
Bardzo się cieszymy, że zostajesz z nami.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt z DUK telefon wysłałam
Re: Przedłużenie umowy
Prośba do osób, które przedłużyły umowę "bez telefonu" - jaką otrzymaliście ofertę? Proszę nie pisać o ofercie, która jest na plus.pl
Forum jest miejscem wymiany opini/doświadczeń itp, a stało się tylko tablicą ogłoszeń.
Forum jest miejscem wymiany opini/doświadczeń itp, a stało się tylko tablicą ogłoszeń.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2015, o 00:38 przez rawsky, łącznie zmieniany 1 raz.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
ninotka sprawdź skrzynkę mailową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
Od połowy kwietnia "próbuję" przedłużyć umowę. Po zostawieniu kontaktu konsultant z DUK dzwoni i proponuje mi najpierw ofertę z telefonem Galaxy Grand Prime za 3 zł i abonamencie brutto 59,99 - a w niej to samo co w ofercie o 10 zł wyższej (wszystko bez limitu i 2,8 GB LTE) , później ofertę bez telefonu na tych samych warunkach - czyli to samo za 39,99. Obie oferty uważałem za bardzo korzystne. Wybrałem ofertę bez telefonu.
Przychodzi do domu aneks o zmianach warunków i jest opłata 49,99 (taka jak na stronie), aneks oczywiście wypowiedziałem bo przecież nie na to się umawialiśmy (miało być 39,99).
Przyszedł SMS, że aneks został rozwiązany i że ktoś się skontaktuje w celu przedstawienia oferty lojalnościowej.
Wydaje mi się, że chyba trzeba będzie wysłać Wam wypowiedzenie, bo ile można się "prosić" o jakikolwiek kontakt w celu przedstawienia oferty. Oferty konkurencji są znacznie korzystniejsze. Nie chce mi się zmieniać operatora po 10 latach, ale w takiej sytuacji chyba będę zmuszony...
Czy po 10 latach naprawdę nie macie mi nic do zaoferowania poza ofertą standardową?
Od połowy kwietnia "próbuję" przedłużyć umowę. Po zostawieniu kontaktu konsultant z DUK dzwoni i proponuje mi najpierw ofertę z telefonem Galaxy Grand Prime za 3 zł i abonamencie brutto 59,99 - a w niej to samo co w ofercie o 10 zł wyższej (wszystko bez limitu i 2,8 GB LTE) , później ofertę bez telefonu na tych samych warunkach - czyli to samo za 39,99. Obie oferty uważałem za bardzo korzystne. Wybrałem ofertę bez telefonu.
Przychodzi do domu aneks o zmianach warunków i jest opłata 49,99 (taka jak na stronie), aneks oczywiście wypowiedziałem bo przecież nie na to się umawialiśmy (miało być 39,99).
Przyszedł SMS, że aneks został rozwiązany i że ktoś się skontaktuje w celu przedstawienia oferty lojalnościowej.
Wydaje mi się, że chyba trzeba będzie wysłać Wam wypowiedzenie, bo ile można się "prosić" o jakikolwiek kontakt w celu przedstawienia oferty. Oferty konkurencji są znacznie korzystniejsze. Nie chce mi się zmieniać operatora po 10 latach, ale w takiej sytuacji chyba będę zmuszony...
Czy po 10 latach naprawdę nie macie mi nic do zaoferowania poza ofertą standardową?
Re: Przedłużenie umowy
Czyli mam rozumieć że to ostateczna oferta ?
Bo mąż nie bardzo z niej jest zadowolony . No nic jeden numer już przenieśliśmy więc drugi też będzie trzeba .
Ja powiem tak interesuje go samsung galaxy s 5 mini w podobnym abonamencie kwotowym jak ma teraz. I oczywiście w rozsądnej cenie telefon.
Bo mąż nie bardzo z niej jest zadowolony . No nic jeden numer już przenieśliśmy więc drugi też będzie trzeba .
Ja powiem tak interesuje go samsung galaxy s 5 mini w podobnym abonamencie kwotowym jak ma teraz. I oczywiście w rozsądnej cenie telefon.
Re: Przedłużenie umowy
szakusek,
- myślę, że poprzedni aneks był prawidłowy. W ostatnich miesiącach zawsze na umowie abonament jest o 10 zł wyższy wpisany, ponieważ taka jest jego podstawowa wartość. Potem te 10 zł jest rabatowane za korzystanie z e-faktury.
Jeśli chcesz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK. W tym celu podeślij mi swój numer telefonu oraz numer kontaktowy przez ten formularz.
ninotka,
- przekazałam Twoje pytanie do DUK. Jeśli będą mieli inne oferty, to oddzwonią.
- myślę, że poprzedni aneks był prawidłowy. W ostatnich miesiącach zawsze na umowie abonament jest o 10 zł wyższy wpisany, ponieważ taka jest jego podstawowa wartość. Potem te 10 zł jest rabatowane za korzystanie z e-faktury.
Jeśli chcesz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK. W tym celu podeślij mi swój numer telefonu oraz numer kontaktowy przez ten formularz.
ninotka,
- przekazałam Twoje pytanie do DUK. Jeśli będą mieli inne oferty, to oddzwonią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Czy dostanę nową kartę SIM z telefonem po przedłużeniu umowy
Witam
Dziś zdecydowałem się na przedłużenie umowy o dalsze 25 miesięcy z nową ceną. Mam otrzymać nowy telefon SG S3 Neo Posiadam LG 7 który obsługuje kartę mini. SG ma mikro sim. W związku z tym mam pytanie czy otrzymam wraz z nim nową kartę mikro sim Dziękuję za odpowiedź.
Dziś zdecydowałem się na przedłużenie umowy o dalsze 25 miesięcy z nową ceną. Mam otrzymać nowy telefon SG S3 Neo Posiadam LG 7 który obsługuje kartę mini. SG ma mikro sim. W związku z tym mam pytanie czy otrzymam wraz z nim nową kartę mikro sim Dziękuję za odpowiedź.
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przedłużenie umowy
amaryl556 wymianę karty SIM realizujesz sam w najbliższym punkcie sprzedaży Plusa, już po fakcie otrzymania umowy oraz nowego telefonu. Wymiana będzie bezpłatna. Masz na to 90 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ