Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
jeams12
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 22:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jeams12 »

Tak jezeli oferta bedzie zblizona do oferty konkurencji
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

jeams12,
- przekazałam informacje do DUK. Jak konsultanci znajdą odpowiednią dla Ciebie ofertę, to oddzwonią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
krulik1
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 maja 2015, o 00:02

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: krulik1 »

Witam jestem tu nowy kończy mi się umowa w plusie na stronie plusa weryfikacja numeru przebiegła pomyślnie czyli wyskoczyło mi 25 miesięcy + 5 miesięcy obecnego abonamentu i gdy czy podpiszę na nowo abonament z nimi na 59,99 obecnie płacę 159,90 czy odrazu będę płacił 59,99 czy dopiero po upływie starej umowy tych 5 miesięcy
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

krulik1 nie.
Jeśli podpiszesz teraz umowę to będzie Cię obowiązywał nowy abonament od momentu wejścia w życie warunków nowej promocji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaapi
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 15 maja 2015, o 08:46

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: jaapi »

Joanna_Plus pisze:Witaj jaapi,

prześlij mi proszę przez ten formularz numer telefonu, na którym kończy się kontrakt + ewentualny numer kontaktowy. Poproszę wówczas naszego pracownika o kontakt i przedstawienie wszystkich aktualnie dostępnych ofert.
Kontakt zostawiony i pozostaje tylko uzbroić się w cierpliwość?
pozdrawiam
WXuser
Szalony PlusManiak
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2014, o 11:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: WXuser »

WXuser pisze:
Ewa_Plus pisze:WXuser,
- zostaw do siebie kontakt przez ten formularz oraz podaj numer, na którym chciałeś przedłużyć umowę. Poproszę DUK o sprawdzenie oferty i kontakt z Tobą.
wysłane
dzięki za pomoc, cieszę się już z nowego telefonu, pozdrawiam
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

Bardzo się cieszymy, że zostajesz z nami. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ninotka
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2014, o 21:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ninotka »

Proszę o kontakt z DUK telefon wysłałam :-)
Awatar użytkownika
rawsky
Szalony PlusManiak
Posty: 384
Rejestracja: 18 gru 2009, o 18:04
Lokalizacja: Białystok

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: rawsky »

Prośba do osób, które przedłużyły umowę "bez telefonu" - jaką otrzymaliście ofertę? Proszę nie pisać o ofercie, która jest na plus.pl
Forum jest miejscem wymiany opini/doświadczeń itp, a stało się tylko tablicą ogłoszeń.
Ostatnio zmieniony 29 maja 2015, o 00:38 przez rawsky, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

ninotka sprawdź skrzynkę mailową.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szakusek
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 7 kwie 2015, o 17:18

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szakusek »

Dzień dobry,
Od połowy kwietnia "próbuję" przedłużyć umowę. Po zostawieniu kontaktu konsultant z DUK dzwoni i proponuje mi najpierw ofertę z telefonem Galaxy Grand Prime za 3 zł i abonamencie brutto 59,99 - a w niej to samo co w ofercie o 10 zł wyższej (wszystko bez limitu i 2,8 GB LTE) , później ofertę bez telefonu na tych samych warunkach - czyli to samo za 39,99. Obie oferty uważałem za bardzo korzystne. Wybrałem ofertę bez telefonu.

Przychodzi do domu aneks o zmianach warunków i jest opłata 49,99 (taka jak na stronie), aneks oczywiście wypowiedziałem bo przecież nie na to się umawialiśmy (miało być 39,99).

Przyszedł SMS, że aneks został rozwiązany i że ktoś się skontaktuje w celu przedstawienia oferty lojalnościowej.

Wydaje mi się, że chyba trzeba będzie wysłać Wam wypowiedzenie, bo ile można się "prosić" o jakikolwiek kontakt w celu przedstawienia oferty. Oferty konkurencji są znacznie korzystniejsze. Nie chce mi się zmieniać operatora po 10 latach, ale w takiej sytuacji chyba będę zmuszony...

Czy po 10 latach naprawdę nie macie mi nic do zaoferowania poza ofertą standardową?
ninotka
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 14 gru 2014, o 21:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: ninotka »

Czyli mam rozumieć że to ostateczna oferta ?
Bo mąż nie bardzo z niej jest zadowolony :-( . No nic jeden numer już przenieśliśmy więc drugi też będzie trzeba :-( .
Ja powiem tak interesuje go samsung galaxy s 5 mini w podobnym abonamencie kwotowym jak ma teraz. I oczywiście w rozsądnej cenie telefon.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

szakusek,
- myślę, że poprzedni aneks był prawidłowy. W ostatnich miesiącach zawsze na umowie abonament jest o 10 zł wyższy wpisany, ponieważ taka jest jego podstawowa wartość. Potem te 10 zł jest rabatowane za korzystanie z e-faktury.
Jeśli chcesz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK. W tym celu podeślij mi swój numer telefonu oraz numer kontaktowy przez ten formularz.

ninotka,
- przekazałam Twoje pytanie do DUK. Jeśli będą mieli inne oferty, to oddzwonią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Czy dostanę nową kartę SIM z telefonem po przedłużeniu umowy

Post autor: amaryl556 »

Witam
Dziś zdecydowałem się na przedłużenie umowy o dalsze 25 miesięcy z nową ceną. Mam otrzymać nowy telefon SG S3 Neo Posiadam LG 7 który obsługuje kartę mini. SG ma mikro sim. W związku z tym mam pytanie czy otrzymam wraz z nim nową kartę mikro sim Dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Magda_Plus »

amaryl556 wymianę karty SIM realizujesz sam w najbliższym punkcie sprzedaży Plusa, już po fakcie otrzymania umowy oraz nowego telefonu. Wymiana będzie bezpłatna. Masz na to 90 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ