Dokładnie, oferta choćby Plush Abo, a do tego w duecie jest o niebo lepsza.torre24 pisze:Przecież Plus Duet to oferta z kategorii "śmiech na sali". Operator oferuje Plush Abo i to powinien proponować DUK na przedłużenie umowy.Ron pisze:Za darmo to raczej żadna sieć nie może rozdawać, ale nie podoba Ci się nowa oferta Plus DUET za 45,00zł ewentualnie oferta Elastyczna Plus Na Kartę.
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 kwie 2018, o 09:12
Re: Przedłużenie umowy
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Kończy mi się za niedługo umowa na jeden z numerów. Proszę o kontakt osoby która mogła by mi zaoferować jakieś dobre warunki przedłużenia umowy. Inne sieci też kuszą ofertami a to co oferują konsultanci na infolinii plusa jakoś nie zachęca do przedłużenia.
Re: Przedłużenie umowy
Witaj maciek129,
- chodzi o ten nr z końcówką -38, czy -49?
- chodzi o ten nr z końcówką -38, czy -49?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ten z końcówką -38Ewa_Plus pisze:Witaj maciek129,
- chodzi o ten nr z końcówką -38, czy -49?
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki maciek129,
już poprosiłam DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą :)
już poprosiłam DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam!
Chciałem zmienić taryfy w swoich numerach na znajdujące się obecnie w ofercie. Niestety, po zalogowaniu się do plus online widzę tylko stare nieaktualne taryfy. Konsultant w BOK stwierdził, że muszę podpisać nowe umowy na 24 miesiące (mam obecnie na czas nieoznaczony). Nie jestem zainteresowany taką ofertą. Po wpisach na forum widzę, że BOK nigdy nie składa ciekawych propozycji.
Do DUK się nie dodzwoniłem, zostawiłem kontakt w formularzu u góry forum, ale nie doczekałem się odzewu. Jedyna opcja to wypowiedzenie umowy?
Chciałem zmienić taryfy w swoich numerach na znajdujące się obecnie w ofercie. Niestety, po zalogowaniu się do plus online widzę tylko stare nieaktualne taryfy. Konsultant w BOK stwierdził, że muszę podpisać nowe umowy na 24 miesiące (mam obecnie na czas nieoznaczony). Nie jestem zainteresowany taką ofertą. Po wpisach na forum widzę, że BOK nigdy nie składa ciekawych propozycji.
Do DUK się nie dodzwoniłem, zostawiłem kontakt w formularzu u góry forum, ale nie doczekałem się odzewu. Jedyna opcja to wypowiedzenie umowy?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj dariuss1,
podeślij proszę numery, na których kończą się umowy poprzez ten formularz. Poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą.dariuss1 pisze:Do DUK się nie dodzwoniłem, zostawiłem kontakt w formularzu u góry forum, ale nie doczekałem się odzewu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za skuteczną interwencję. Kontakt nawiązany, czekam na nową umowę.
Re: Przedłużenie umowy
dariuss1,
- super. Bardzo się cieszę, że zostaniesz z nami jeszcze trochę :)
- super. Bardzo się cieszę, że zostaniesz z nami jeszcze trochę :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z przedłużeniem umowy zawartej przez Infolinię handl
Witam.
Kończy mi się okres promocyjny umowy, zadzwoniłem na Infolinię Handlową Plusa. Tam konsultant zaproponował mi przyzwoite warunki następnej umowy, więc się zgodziłem.
25.04.18 miał przyjechać kurier z telefonem i nową kartą SIM. Czekałem na kuriera do godziny 20 i nie doczekałem się.
Na drugi dzień zadzwoniłem do BOK z pytaniem o numer przesyłki i tam konsultantka poinformowała mnie, że kurier nie przyjedzie ponieważ moja przesyłka została cofnięta z powodu "błędnej umowy indywidualnej". Więcej mi nic nie mogła powiedzieć tylko tyle ,że skontaktuje się ze mną konsultant.
Takie coś zdarzyło mi się po raz pierwszy a jestem w Plusie koło 20 lat i zawsze zawierałem umowy przez telefon.
Jeszcze w ten sam dzień skontaktowałem się z konsultantem, z którym podpisywałem umowę, był zdziwiony i obiecał, że do mnie oddzwoni jak wyjaśni sprawę.
Do tej pory nie oddzwonił mimo moich kolejnych telefonów na infolinię handlową z prośbą żeby do mnie oddzwonił (liczba moich telefonów 3).
Jak poinformował mnie konsultant podczas mojej ostatniej rozmowy w dniu 30.04, umowa nie będzie zmieniona wszystko będzie tak jak w umowie, którą zawarłem z pierwszym konsultantem.
Nie wiem dlaczego nikt jej nie wysłał ponownie skoro była dobra i nikt nie zadzwonił do mnie żeby wyjaśnić sprawę.
Czekałbym na tą umowę cierpliwie ale w systemie Plusa ja tą umowę już mam, chociaż nic nie podpisywałem.
Przychodzą do mnie smsy np. z numeru 2699 dziękujemy za skorzystanie z oferty, od najbliższego okresu rozliczeniowego korzystasz z nowej taryfy, JaPlusTy, z nr 2601 od dzisiaj korzystasz z bezpłatnej usługi serwis wyświetlacza. Nawet przyszedł mail, że korzystam z pakietu IPLA.
Na moim koncie w Plus online zmienił się też czas zakończenia promocji. Przed rozmową z infolinią okres promocji kończył się 13.07.18 po rozmowie promocja kończy się 20.05.18, czyli tak jak mówił konsultant od tego dnia miałem mieć nową umowę.
Jak już napisałem nikt z Plusa nie potrafił do mnie zadzwonić i wyjaśnić co się stało. Podczas moich rozmów z konsultantami żaden nic nie wie. Niby nie podpisałem umowy a w systemie jest jakbym ją miał.
Może ktoś na forum wie i mi pomoże jak to wyjaśnić . Tu prośba do specjalistów.
A jak będzie tak dalej to żegnaj Plusie, witaj PLAY
Sprawa już rozwiązana dzisiaj miałem telefon z działu handlowego,że umowa ponowiona i poprawna. Mam nadzieję, że tym razem dojdzie do skutku i kurier przyjedzie,
Kończy mi się okres promocyjny umowy, zadzwoniłem na Infolinię Handlową Plusa. Tam konsultant zaproponował mi przyzwoite warunki następnej umowy, więc się zgodziłem.
25.04.18 miał przyjechać kurier z telefonem i nową kartą SIM. Czekałem na kuriera do godziny 20 i nie doczekałem się.
Na drugi dzień zadzwoniłem do BOK z pytaniem o numer przesyłki i tam konsultantka poinformowała mnie, że kurier nie przyjedzie ponieważ moja przesyłka została cofnięta z powodu "błędnej umowy indywidualnej". Więcej mi nic nie mogła powiedzieć tylko tyle ,że skontaktuje się ze mną konsultant.
Takie coś zdarzyło mi się po raz pierwszy a jestem w Plusie koło 20 lat i zawsze zawierałem umowy przez telefon.
Jeszcze w ten sam dzień skontaktowałem się z konsultantem, z którym podpisywałem umowę, był zdziwiony i obiecał, że do mnie oddzwoni jak wyjaśni sprawę.
Do tej pory nie oddzwonił mimo moich kolejnych telefonów na infolinię handlową z prośbą żeby do mnie oddzwonił (liczba moich telefonów 3).
Jak poinformował mnie konsultant podczas mojej ostatniej rozmowy w dniu 30.04, umowa nie będzie zmieniona wszystko będzie tak jak w umowie, którą zawarłem z pierwszym konsultantem.
Nie wiem dlaczego nikt jej nie wysłał ponownie skoro była dobra i nikt nie zadzwonił do mnie żeby wyjaśnić sprawę.
Czekałbym na tą umowę cierpliwie ale w systemie Plusa ja tą umowę już mam, chociaż nic nie podpisywałem.
Przychodzą do mnie smsy np. z numeru 2699 dziękujemy za skorzystanie z oferty, od najbliższego okresu rozliczeniowego korzystasz z nowej taryfy, JaPlusTy, z nr 2601 od dzisiaj korzystasz z bezpłatnej usługi serwis wyświetlacza. Nawet przyszedł mail, że korzystam z pakietu IPLA.
Na moim koncie w Plus online zmienił się też czas zakończenia promocji. Przed rozmową z infolinią okres promocji kończył się 13.07.18 po rozmowie promocja kończy się 20.05.18, czyli tak jak mówił konsultant od tego dnia miałem mieć nową umowę.
Jak już napisałem nikt z Plusa nie potrafił do mnie zadzwonić i wyjaśnić co się stało. Podczas moich rozmów z konsultantami żaden nic nie wie. Niby nie podpisałem umowy a w systemie jest jakbym ją miał.
Może ktoś na forum wie i mi pomoże jak to wyjaśnić . Tu prośba do specjalistów.
A jak będzie tak dalej to żegnaj Plusie, witaj PLAY
Sprawa już rozwiązana dzisiaj miałem telefon z działu handlowego,że umowa ponowiona i poprawna. Mam nadzieję, że tym razem dojdzie do skutku i kurier przyjedzie,
Ostatnio zmieniony 4 maja 2018, o 11:13 przez Krasnal5, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Krasnal5,
- przepraszam za zaistniałą sytuację. Podeślij mi proszę nr telefonu, którego to dotyczy przez ten formularz. Wyślę interwencję w Twojej sprawie.
- przepraszam za zaistniałą sytuację. Podeślij mi proszę nr telefonu, którego to dotyczy przez ten formularz. Wyślę interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
@Ewa_plus
Dzięki za szybką odpowiedz. Dzisiaj zadzwonił konsultant z Infolinii Handlowej i ponowił umowę. Mam nadzieję, że kurier przyjedzie i teraz umowa dojdzie do skutku. Jeżeli dalej będą jakieś problemy to się skontaktuję przez formularz
Dzięki za szybką odpowiedz. Dzisiaj zadzwonił konsultant z Infolinii Handlowej i ponowił umowę. Mam nadzieję, że kurier przyjedzie i teraz umowa dojdzie do skutku. Jeżeli dalej będą jakieś problemy to się skontaktuję przez formularz
Re: Przedłużenie umowy
Krasnal5,
- to dobra wiadomość
I oczywiście, gdyby tym razem coś znowu poszło nie tak (odpukać), to daj znać :)
- to dobra wiadomość
I oczywiście, gdyby tym razem coś znowu poszło nie tak (odpukać), to daj znać :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam.konczy mi sie umowa, ostatnie przedluzenie wykonywalem przez Duk i oferta mnie zatrzymala. W jaki sposob moge otrzymac nowa oferte?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj gieape,
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz.
podeślij proszę numer telefonu, dla którego chcesz przedłużyć umowę poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ