Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

amaryl556,

sprawdzamy. Na razie czekamy na informacje zwrotne.

EDYCJA:
Sprawdź proszę czy oferta jest dostępna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dublin1705
PlusManiak
Posty: 111
Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dublin1705 »

Dla zainteresowsnych; Przedłuzyłem umowę w plusie 2 tygodnie temu z opcją ratalną na tel. Samsung A 5 2017.Tydzien temu cena Samsunga została oficjalnie obnizona z o 200 zł na1599 na stronie Samsunga i sklepach typu AGD. Cena jaķą ja mam do zaplaty to 1100 zł. Myślę, że to dobra cena.
baca01
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: baca01 »

Marta_Plus pisze: czy chciałbyś, abym zleciła kontakt konsultanta DUK? Jeśli tak, to podeślij mi swój nr przez formularz.
Dziękuję za zainteresowanie:)
Poczekam do przyszłego tygodnia na rozmowę z przedstawicielem (nota bene baaaardzo młodym, niewiele starszym niż mój staż w Plusie) i w razie braku oferty wyślę info formularzem.
Muszę wyjaśnić kilka spraw, np. rozmowy międzynarodowe. Młody konsultant zarzekał się że przy tej ofercie rozmowy międzynarodowe w całej UE są za 29 gr/min. Mam nadzieję że rozróżnił roaming od międzynarodowych, chociaż nie chce mi się wierzyć :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

baca01 pisze:Dziękuję za zainteresowanie:)Poczekam do przyszłego tygodnia na rozmowę z przedstawicielem (nota bene baaaardzo młodym, niewiele starszym niż mój staż w Plusie) i w razie braku oferty wyślę info formularzem.
OK, polecamy się ;-)
baca01 pisze:Muszę wyjaśnić kilka spraw, np. rozmowy międzynarodowe. Młody konsultant zarzekał się że przy tej ofercie rozmowy międzynarodowe w całej UE są za 29 gr/min.
Tak, to istotne rozróżnienie. Zgodnie z wprowadzoną zasadą "Roam like home", połączenia/SMS-y/MMS-y w UE i krajach stowarzyszonych w roamingu (połączenia poza granicami Polski, zalogowanie do obcej sieci) działają tak jak w kraju, a połączenia międzynarodwe (czyli np. z Polski na zagraniczne numery lub na terenie UE do krajów spoza tego obszaru) już zgodnie z cennikiem taryfy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amaryl556 »

Basia_Plus pisze:amaryl556,

sprawdzamy. Na razie czekamy na informacje zwrotne.

EDYCJA:
Sprawdź proszę czy oferta jest dostępna.
O godzinie 9:40 w dniu 14.07 to samo Na innym numerze sieci Plus wszystko jest ok. Propozycje są dostępne. Aktualnie telefon który ma problemy z ofertami znajduje się w dyspozycji innej bliskiej mi osoby która jest nieobecna przez dwa tygodnie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

amaryl556,

dziękuję za weryfikację i informację zwrotną. Interweniuję zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
artur94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 kwie 2017, o 09:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: artur94 »

Proszę o szczegóły oferty tylko sim oferta specjalna bez kontraktu na przedłużenie umowy.
radomir
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 lip 2017, o 17:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: radomir »

Witam.
Mam pytanko odnośnie przedłużenia umowy abonamentowej na telefon.
Dokładnie w czym rzecz:
Korzystam z usług w SmartDom i jako główna usługa tzw. uprawniająca do rabatu jest telewizja (już przedłużona) ale pomału przychodzi czas na nową umowę na telefon.
Sprawdzając aktualną ofertę przedłużeniową na stronie operatora w żadnym przypadku w szczegółach oferty nie widzę informacji o możliwym rabacie SmartDom.
Takie info widnieje tylko dla Nowego Numeru oraz Przeniesienia Numeru.
Czy mam rozumieć że po przedłużeniu umowy automatycznie stracę 50% rabatu na abonament ?
Proszę o info.
amaryl556
Szalony PlusManiak
Posty: 200
Rejestracja: 12 wrz 2013, o 15:50

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: amaryl556 »

Basia_Plus pisze:amaryl556,

dziękuję za weryfikację i informację zwrotną. Interweniuję zatem dalej.
Według informacji z ebok wszystko działa. Była zablokowana (???) oferta z 2015 roku. Nie mogę teraz potwierdzić usunięcia usterki bo nie jestem w dyspozycji tego numeru. Sprawdzę za dwa tygodnie. Dziękuję za pomoc.
baca01
Prawie PlusManiak
Posty: 38
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:43
Kontakt:

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: baca01 »

Witam serdecznie!
W oczekiwaniu na telefon w sprawie przedłużenia chciałbym zapytać o moją aktualną sytuację.
W aplikacji widzę że moją taryfą jest jeszcze sLTE 59,99. Patrząc na umowę, data jej wystawienia to 13.04.2015. Licząc dokładnie, 14 lipca br miała się zakończyć. W umowie mam tą taryfę jako promocyjną. Nie ma informacji co będzie po wygaśnięciu umowy terminowej ale w dalszej części umowy są cztery taryfy LTE, 129,99zł, 159,99zł, 179,99zł i 299,99zł. Nie wiem jak to interpretować.

1) czy moja taryfa będzie jeszcze obowiązywać do końca tego okresu rozliczeniowego tj do 8 sierpnia br?
2) czy zostanę przeniesiony do jednych z powyższych taryf (od 129,99 do 299,99zł) Jeśli tak, to do której? Nie widzę w umowie żadnej konkretnej informacji że np. sLTE 59,99 po zakończeniu umowy "stanie się" LTE 159,99, abstrahując już od atrakcyjności cenowej w porównaniu z chociażby prepaidami...
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

artur94,
podeślij mi swój nr przez formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty.

Witaj radomir,
radomir pisze:Czy mam rozumieć że po przedłużeniu umowy automatycznie stracę 50% rabatu na abonament ?
po przedłużeniu umowy poprzez sklep internetowy, o ile nie obniżysz swojej podstawowej kwoty abonamentu, zachowasz swój rabat w Programie SmatDOM.

amaryl556,
cieszę się, że wszystko wróciło do normy. Oczywiście - w razie dalszych pytań, pozostajemy do Twojej dyspozycji. ;-)

Witaj baca01,
baca01 pisze:czy moja taryfa będzie jeszcze obowiązywać do końca tego okresu rozliczeniowego tj do 8 sierpnia br?
tak, obecna taryfa będzie obowiązywać po zakończeniu umowy terminowej. Jeśli przedłużysz umowę, to nowe warunki promocyjne wejdą w życie z nowym cyklem rozliczeniowym.
baca01 pisze:2) czy zostanę przeniesiony do jednych z powyższych taryf (od 129,99 do 299,99zł) Jeśli tak, to do której? Nie widzę w umowie żadnej konkretnej informacji że np. sLTE 59,99 po zakończeniu umowy "stanie się" LTE 159,99, abstrahując już od atrakcyjności cenowej w porównaniu z chociażby prepaidami...
nie, wysokość abonamentu nie wzrośnie bez Twojej zgody. Pamiętaj jedynie, że po wygaśnięciu obecnej umowy niektóre promocje mogą ulec zmianie, czy zostać wyłączone. Jeśli nie zmienisz taryfy, to niezależnie od planu cenowego, nadal będziesz rozliczany według tego cennika taryfy LTE: https://www.plus.pl/documents/16/864cb5 ... 2.2015.pdf
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radomir
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 lip 2017, o 17:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: radomir »

Dzięki za wyjaśnienie.
Trochę nie bardzo mi to odpowiada, liczyłem że przy przedłużeniu umowy będę mógł jednak trochę z ceny abo zjechać w dół.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Radomir,
rozumiem. Być może DUK będzie miał jeszcze dla Ciebie inne propozycje. Jeśli chcesz, to podeślij swój numer przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
radomir
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 17 lip 2017, o 17:51

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: radomir »

Numer wysłałem i oczywiście czekam na kontakt z DUK.
Przy okazji od dwóch dni "gnębi" mnie numer dzwoniący 607-726-424, telefon od razu wyświetlił jako SPAM.
W necie znalazłem info na temat numeru że to oferty z Plusa ale na razie nie odbieram.....
PanKracy
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 11 lip 2017, o 09:41

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: PanKracy »

Witam,
W zeszłym tygodniu telefonicznie wyraziłem chęć przedłużenia umowy, wycofując jednocześnie wcześniejsze wypowiedzenie. Tutaj zaczynają sie schody, ponieważ kurier z nową umową został wysłany na mój adres domowy, a ja jestem na wakacjach na drugim końcu Polski. Kontaktowałem się z BOK, prosząc o wyslanie umowy na inny adres, jednak stwierdzono, iż jest już za późno. W związku z powyższym mam pytanie - co z nową umową której z oczywistych względów nie podpiszę i czy będzie obowiązywała? Nie widząc jej, nie mam pewności co jest w niej zawarte, i poważnie się zastanawiam, czy nie skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy...
ODPOWIEDZ