Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
amaryl556,
sprawdzamy. Na razie czekamy na informacje zwrotne.
EDYCJA:
Sprawdź proszę czy oferta jest dostępna.
sprawdzamy. Na razie czekamy na informacje zwrotne.
EDYCJA:
Sprawdź proszę czy oferta jest dostępna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 111
- Rejestracja: 20 sie 2013, o 20:36
- Lokalizacja: Wielkopolska
Re: Przedłużenie umowy
Dla zainteresowsnych; Przedłuzyłem umowę w plusie 2 tygodnie temu z opcją ratalną na tel. Samsung A 5 2017.Tydzien temu cena Samsunga została oficjalnie obnizona z o 200 zł na1599 na stronie Samsunga i sklepach typu AGD. Cena jaķą ja mam do zaplaty to 1100 zł. Myślę, że to dobra cena.
Re: Przedłużenie umowy
Dziękuję za zainteresowanie:)Marta_Plus pisze: czy chciałbyś, abym zleciła kontakt konsultanta DUK? Jeśli tak, to podeślij mi swój nr przez formularz.
Poczekam do przyszłego tygodnia na rozmowę z przedstawicielem (nota bene baaaardzo młodym, niewiele starszym niż mój staż w Plusie) i w razie braku oferty wyślę info formularzem.
Muszę wyjaśnić kilka spraw, np. rozmowy międzynarodowe. Młody konsultant zarzekał się że przy tej ofercie rozmowy międzynarodowe w całej UE są za 29 gr/min. Mam nadzieję że rozróżnił roaming od międzynarodowych, chociaż nie chce mi się wierzyć :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
OK, polecamy siębaca01 pisze:Dziękuję za zainteresowanie:)Poczekam do przyszłego tygodnia na rozmowę z przedstawicielem (nota bene baaaardzo młodym, niewiele starszym niż mój staż w Plusie) i w razie braku oferty wyślę info formularzem.
Tak, to istotne rozróżnienie. Zgodnie z wprowadzoną zasadą "Roam like home", połączenia/SMS-y/MMS-y w UE i krajach stowarzyszonych w roamingu (połączenia poza granicami Polski, zalogowanie do obcej sieci) działają tak jak w kraju, a połączenia międzynarodwe (czyli np. z Polski na zagraniczne numery lub na terenie UE do krajów spoza tego obszaru) już zgodnie z cennikiem taryfy.baca01 pisze:Muszę wyjaśnić kilka spraw, np. rozmowy międzynarodowe. Młody konsultant zarzekał się że przy tej ofercie rozmowy międzynarodowe w całej UE są za 29 gr/min.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
O godzinie 9:40 w dniu 14.07 to samo Na innym numerze sieci Plus wszystko jest ok. Propozycje są dostępne. Aktualnie telefon który ma problemy z ofertami znajduje się w dyspozycji innej bliskiej mi osoby która jest nieobecna przez dwa tygodnie.Basia_Plus pisze:amaryl556,
sprawdzamy. Na razie czekamy na informacje zwrotne.
EDYCJA:
Sprawdź proszę czy oferta jest dostępna.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
amaryl556,
dziękuję za weryfikację i informację zwrotną. Interweniuję zatem dalej.
dziękuję za weryfikację i informację zwrotną. Interweniuję zatem dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o szczegóły oferty tylko sim oferta specjalna bez kontraktu na przedłużenie umowy.
Re: Przedłużenie umowy
Witam.
Mam pytanko odnośnie przedłużenia umowy abonamentowej na telefon.
Dokładnie w czym rzecz:
Korzystam z usług w SmartDom i jako główna usługa tzw. uprawniająca do rabatu jest telewizja (już przedłużona) ale pomału przychodzi czas na nową umowę na telefon.
Sprawdzając aktualną ofertę przedłużeniową na stronie operatora w żadnym przypadku w szczegółach oferty nie widzę informacji o możliwym rabacie SmartDom.
Takie info widnieje tylko dla Nowego Numeru oraz Przeniesienia Numeru.
Czy mam rozumieć że po przedłużeniu umowy automatycznie stracę 50% rabatu na abonament ?
Proszę o info.
Mam pytanko odnośnie przedłużenia umowy abonamentowej na telefon.
Dokładnie w czym rzecz:
Korzystam z usług w SmartDom i jako główna usługa tzw. uprawniająca do rabatu jest telewizja (już przedłużona) ale pomału przychodzi czas na nową umowę na telefon.
Sprawdzając aktualną ofertę przedłużeniową na stronie operatora w żadnym przypadku w szczegółach oferty nie widzę informacji o możliwym rabacie SmartDom.
Takie info widnieje tylko dla Nowego Numeru oraz Przeniesienia Numeru.
Czy mam rozumieć że po przedłużeniu umowy automatycznie stracę 50% rabatu na abonament ?
Proszę o info.
Re: Przedłużenie umowy
Według informacji z ebok wszystko działa. Była zablokowana (???) oferta z 2015 roku. Nie mogę teraz potwierdzić usunięcia usterki bo nie jestem w dyspozycji tego numeru. Sprawdzę za dwa tygodnie. Dziękuję za pomoc.Basia_Plus pisze:amaryl556,
dziękuję za weryfikację i informację zwrotną. Interweniuję zatem dalej.
Re: Przedłużenie umowy
Witam serdecznie!
W oczekiwaniu na telefon w sprawie przedłużenia chciałbym zapytać o moją aktualną sytuację.
W aplikacji widzę że moją taryfą jest jeszcze sLTE 59,99. Patrząc na umowę, data jej wystawienia to 13.04.2015. Licząc dokładnie, 14 lipca br miała się zakończyć. W umowie mam tą taryfę jako promocyjną. Nie ma informacji co będzie po wygaśnięciu umowy terminowej ale w dalszej części umowy są cztery taryfy LTE, 129,99zł, 159,99zł, 179,99zł i 299,99zł. Nie wiem jak to interpretować.
1) czy moja taryfa będzie jeszcze obowiązywać do końca tego okresu rozliczeniowego tj do 8 sierpnia br?
2) czy zostanę przeniesiony do jednych z powyższych taryf (od 129,99 do 299,99zł) Jeśli tak, to do której? Nie widzę w umowie żadnej konkretnej informacji że np. sLTE 59,99 po zakończeniu umowy "stanie się" LTE 159,99, abstrahując już od atrakcyjności cenowej w porównaniu z chociażby prepaidami...
W oczekiwaniu na telefon w sprawie przedłużenia chciałbym zapytać o moją aktualną sytuację.
W aplikacji widzę że moją taryfą jest jeszcze sLTE 59,99. Patrząc na umowę, data jej wystawienia to 13.04.2015. Licząc dokładnie, 14 lipca br miała się zakończyć. W umowie mam tą taryfę jako promocyjną. Nie ma informacji co będzie po wygaśnięciu umowy terminowej ale w dalszej części umowy są cztery taryfy LTE, 129,99zł, 159,99zł, 179,99zł i 299,99zł. Nie wiem jak to interpretować.
1) czy moja taryfa będzie jeszcze obowiązywać do końca tego okresu rozliczeniowego tj do 8 sierpnia br?
2) czy zostanę przeniesiony do jednych z powyższych taryf (od 129,99 do 299,99zł) Jeśli tak, to do której? Nie widzę w umowie żadnej konkretnej informacji że np. sLTE 59,99 po zakończeniu umowy "stanie się" LTE 159,99, abstrahując już od atrakcyjności cenowej w porównaniu z chociażby prepaidami...
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
artur94,
podeślij mi swój nr przez formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty.
Witaj radomir,
amaryl556,
cieszę się, że wszystko wróciło do normy. Oczywiście - w razie dalszych pytań, pozostajemy do Twojej dyspozycji.
Witaj baca01,
podeślij mi swój nr przez formularz. Zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie szczegółów oferty.
Witaj radomir,
po przedłużeniu umowy poprzez sklep internetowy, o ile nie obniżysz swojej podstawowej kwoty abonamentu, zachowasz swój rabat w Programie SmatDOM.radomir pisze:Czy mam rozumieć że po przedłużeniu umowy automatycznie stracę 50% rabatu na abonament ?
amaryl556,
cieszę się, że wszystko wróciło do normy. Oczywiście - w razie dalszych pytań, pozostajemy do Twojej dyspozycji.
Witaj baca01,
tak, obecna taryfa będzie obowiązywać po zakończeniu umowy terminowej. Jeśli przedłużysz umowę, to nowe warunki promocyjne wejdą w życie z nowym cyklem rozliczeniowym.baca01 pisze:czy moja taryfa będzie jeszcze obowiązywać do końca tego okresu rozliczeniowego tj do 8 sierpnia br?
nie, wysokość abonamentu nie wzrośnie bez Twojej zgody. Pamiętaj jedynie, że po wygaśnięciu obecnej umowy niektóre promocje mogą ulec zmianie, czy zostać wyłączone. Jeśli nie zmienisz taryfy, to niezależnie od planu cenowego, nadal będziesz rozliczany według tego cennika taryfy LTE: https://www.plus.pl/documents/16/864cb5 ... 2.2015.pdfbaca01 pisze:2) czy zostanę przeniesiony do jednych z powyższych taryf (od 129,99 do 299,99zł) Jeśli tak, to do której? Nie widzę w umowie żadnej konkretnej informacji że np. sLTE 59,99 po zakończeniu umowy "stanie się" LTE 159,99, abstrahując już od atrakcyjności cenowej w porównaniu z chociażby prepaidami...
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzięki za wyjaśnienie.
Trochę nie bardzo mi to odpowiada, liczyłem że przy przedłużeniu umowy będę mógł jednak trochę z ceny abo zjechać w dół.
Trochę nie bardzo mi to odpowiada, liczyłem że przy przedłużeniu umowy będę mógł jednak trochę z ceny abo zjechać w dół.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Radomir,
rozumiem. Być może DUK będzie miał jeszcze dla Ciebie inne propozycje. Jeśli chcesz, to podeślij swój numer przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt naszego konsultanta.
rozumiem. Być może DUK będzie miał jeszcze dla Ciebie inne propozycje. Jeśli chcesz, to podeślij swój numer przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Numer wysłałem i oczywiście czekam na kontakt z DUK.
Przy okazji od dwóch dni "gnębi" mnie numer dzwoniący 607-726-424, telefon od razu wyświetlił jako SPAM.
W necie znalazłem info na temat numeru że to oferty z Plusa ale na razie nie odbieram.....
Przy okazji od dwóch dni "gnębi" mnie numer dzwoniący 607-726-424, telefon od razu wyświetlił jako SPAM.
W necie znalazłem info na temat numeru że to oferty z Plusa ale na razie nie odbieram.....
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
W zeszłym tygodniu telefonicznie wyraziłem chęć przedłużenia umowy, wycofując jednocześnie wcześniejsze wypowiedzenie. Tutaj zaczynają sie schody, ponieważ kurier z nową umową został wysłany na mój adres domowy, a ja jestem na wakacjach na drugim końcu Polski. Kontaktowałem się z BOK, prosząc o wyslanie umowy na inny adres, jednak stwierdzono, iż jest już za późno. W związku z powyższym mam pytanie - co z nową umową której z oczywistych względów nie podpiszę i czy będzie obowiązywała? Nie widząc jej, nie mam pewności co jest w niej zawarte, i poważnie się zastanawiam, czy nie skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy...
W zeszłym tygodniu telefonicznie wyraziłem chęć przedłużenia umowy, wycofując jednocześnie wcześniejsze wypowiedzenie. Tutaj zaczynają sie schody, ponieważ kurier z nową umową został wysłany na mój adres domowy, a ja jestem na wakacjach na drugim końcu Polski. Kontaktowałem się z BOK, prosząc o wyslanie umowy na inny adres, jednak stwierdzono, iż jest już za późno. W związku z powyższym mam pytanie - co z nową umową której z oczywistych względów nie podpiszę i czy będzie obowiązywała? Nie widząc jej, nie mam pewności co jest w niej zawarte, i poważnie się zastanawiam, czy nie skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy...