Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

torre24,

konsultant zaproponował dostępne oferty.

Witaj wilu85,

przekazałam prośbę o ponowny kontakt.


maui,

przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

@Basia_Plus domyślam się. Tyle tylko, że nie rozumiem dlaczego są one gorsze niż te dla ludzi "z ulicy". Z resztą nie tylko ja nie rozumiem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

torre24,

w Twoim przypadku do końca obowiązującej Cię promocji pozostało 6 miesięcy, zatem czas proponowanej umowy został wydłużony o ten okres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Ja wiem, że zostało mi 6 miesięcy. Ale w maju rozmowa na temat pozostania z abonamentem Plusa (przynajmniej z tym co teraz mi się proponuje) nie będzie miała żadnych, racjonalnych podstaw kiedy na rynku jest Plush, nju czy a2 mobile (bo interesuje mnie oferta bez telefonu).
joanna.m.c
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 12 lut 2016, o 13:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: joanna.m.c »

Witam,
bardzo proszę o kontakt z DUK w sprawie oferty przedłużeniowej na dwa numery.
Joanna
kalah2001
Starszy Plusmaniak
Posty: 173
Rejestracja: 30 kwie 2014, o 15:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kalah2001 »

Witam,
Prośba o kontakt w sprawie utrzymania 2 numerów (jeden będzie bez telefonu, drugi z tel.)
Pozdrawiam i Dziękuję
kalah2001
wrobel99
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2017, o 22:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: wrobel99 »

Witam mam pytanie w środę telefonicznie przedłużyłem Cyfrowy Polsat na premium max . i chce jeszcze przedłużyć telefony które mam w abonamencie Ja +rodzinna za 70 zł . ale chce zmienić ten abonament na Duet za 60 zł . umowa na telefony jest moją główną umową a telewizja rabatowana 50% czy mogę obniżyć abonament z rodzinnego na Duet który jest o 10 zł tańszy i nie stracić Smart Domu ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj joanna.m.c, kalah2001,

prześlijcie proszę numery telefonów, których dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.

Witaj wrobel99,
wrobel99 pisze:chce jeszcze przedłużyć telefony które mam w abonamencie
podeślij proszę numer telefonów poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: habish »

wrobel99 pisze:Witam mam pytanie w środę telefonicznie przedłużyłem Cyfrowy Polsat na premium max . i chce jeszcze przedłużyć telefony które mam w abonamencie Ja +rodzinna za 70 zł . ale chce zmienić ten abonament na Duet za 60 zł . umowa na telefony jest moją główną umową a telewizja rabatowana 50% czy mogę obniżyć abonament z rodzinnego na Duet który jest o 10 zł tańszy i nie stracić Smart Domu ?
Dlaczego nie uporządkowałeś umowy w Plusie która jest twoją umową uprawniającą przed przedłużeniem umowy na produkt rabatowany 50% - TV CP?
mati55
PlusManiak
Posty: 61
Rejestracja: 3 sty 2013, o 16:21

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mati55 »

Witam,
pozwolę sobie opisać kuriozalną sytuację, która ma niestety miejsce w moim przypadku.

Na początku września wysłałem pismo z rezygnacją z obecnej umowy. Zachowując miesięczny okres wypowiedzenia umowa miała wygasnąć 25 października 2017 roku. Dział rezygnacji kilka razy się ze mną kontaktował aż finalnie dnia 5 października w ponad 20 minutowej rozmowie (g. 12:42) zdecydowałem się na nowy abonament za 25 zł / umowa bezterminowa/ rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS. Umowa miała zostać dostarczona w ciągu 14 dni na adres korespondencyjny. Wszystko niby załatwione. Do czasu.. 12 października kontaktowałem się z BOK w celu uruchomienia pakietu internetowego extra. Przy okazji zapytałem jak wygląda kwestia mojego przedłużenia ponieważ ani nie otrzymałem sms'a potwierdzającego nasze ustalenia, dodatkowo miałem otrzymać specjalny kod zwalniający z opłaty za cesję numeru. Konsultantka BOK poinformowała mnie, że nie widzi żadnej informacji na temat mojego przedłużenia umowy a jedynie zauważyła fakt rezygnacji z wypowiedzenia czego nie robiłem - zainteresowany byłem przedłużeniem nie zaś odstąpieniem od wypowiedzenia a w związku z tym przejściem obecnego abonamentu na następny okres rozliczeniowy. Zostałem przełączony do DUK, z uwagi na brak dostępnych konsultantów o godzinie 17:26 (12 października) oddzwoniła do mnie konsultantka DUK (nazwisko do wglądu). Konsultantka była na tyle niekompetentna i nie interesująca się tematem, który z nią poruszam, że jedynie przytakiwała i chciała jak najszybciej zakończyć rozmowę. Finalnie poprosiłem o utrzymanie w mocy mojego wypowiedzenia czyli z datą 25 października umowa wygaśnie. Dostałem potwierdzenie od konsultantki, zresztą tak jak i na wszystko inne co powiedziałem. Brak kompetencji konsultantki sprawił, że poprosiłem o kontakt DUK ale przez innego konsultanta. Nie zamierzam tracić po raz kolejny czasu na nic nie wnoszące rozmowy z konsultantami, fakt przedłużenia umowy był już ustalony podczas rozmowy 5 października z konsultantem, który bardzo profesjonalnie podszedł do sprawy i wydawało się, że nie będzie żadnych problemów.. myliłem się.. Swój numer telefonu wysłałem już poprzez formularz. Jeśli DUK może profesjonalnie podejść do tematu i przedstawić korzystną ofertę to czekam na kontakt. Zaznaczam, że tracąc po raz kolejny swój czas oczekuje czegoś więcej niż to co zostało już zaproponowane, a więc chcąc zatrzymać wieloletniego klienta proszę o przeanalizowanie całej tej sytuacji oraz rozmowy z konsultantką z DUK z 12 października (g. 17:26).
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

"nowy abonament za 25 zł / umowa bezterminowa/ rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS".
Jak twierdzą konsultanci DUK - nie ma takich ofert. Żenada. Powiedziałby choć jeden, że da mi to po zakończeniu okresu minimalnego umowy i byłoby ok. A jeśli dostałbym to teraz (6 mies. przed końcem umowy) zobowiązałbym się korzystać z sieci jeszcze półtora roku (pół roku do końca plus kolejny rok nowej umowy). I pewnie dalej też ale już bez smyczy. Ale nie, pazerny Polkomtel proponuje mi to na 30 miesięcy...
artur94
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 7 kwie 2017, o 09:53

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: artur94 »

torre24 pisze:"nowy abonament za 25 zł / umowa bezterminowa/ rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS".
Jak twierdzą konsultanci DUK - nie ma takich ofert. Żenada. Powiedziałby choć jeden, że da mi to po zakończeniu okresu minimalnego umowy i byłoby ok. A jeśli dostałbym to teraz (6 mies. przed końcem umowy) zobowiązałbym się korzystać z sieci jeszcze półtora roku (pół roku do końca plus kolejny rok nowej umowy). I pewnie dalej też ale już bez smyczy. Ale nie, pazerny Polkomtel proponuje mi to na 30 miesięcy...

Jest taka oferta, ale dopiero pod sam koniec umowy, kilka dni przed i bez 300 mmsów (sam z tego skorzystałem). Skoro masz jeszcze 6 miesięcy nikt nie musi Cię o tym informować, bo nie wiadomo co będzie za pól roku.
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Ja już dostałem taką z mms-ami. Tyle że na 30 miesięcy, a to zdecydowanie za długo.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mati55 ,
artur94 pisze:Zaznaczam, że tracąc po raz kolejny swój czas oczekuje czegoś więcej niż to co zostało już zaproponowane, a więc chcąc zatrzymać wieloletniego klienta proszę o przeanalizowanie całej tej sytuacji oraz rozmowy z konsultantką z DUK z 12 października (g. 17:26).
poprosiłam już DUK o kontakt z Tobą celem wyjaśnienia opisanej sytuacji.

torre24,

przykro mi, że przedstawiona przez konsultanta DUK oferta nie spełniła Twoich oczekiwań w kwestii długości kontaktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Pani Marto, trochę elastyczności z Waszej strony i już byście mnie mieli :-).
ODPOWIEDZ