Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
konsultant zaproponował dostępne oferty.
Witaj wilu85,
przekazałam prośbę o ponowny kontakt.
maui,
przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
konsultant zaproponował dostępne oferty.
Witaj wilu85,
przekazałam prośbę o ponowny kontakt.
maui,
przepraszam za czas oczekiwania. Poprosiłam konsultanta DUK o pilny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
@Basia_Plus domyślam się. Tyle tylko, że nie rozumiem dlaczego są one gorsze niż te dla ludzi "z ulicy". Z resztą nie tylko ja nie rozumiem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
torre24,
w Twoim przypadku do końca obowiązującej Cię promocji pozostało 6 miesięcy, zatem czas proponowanej umowy został wydłużony o ten okres.
w Twoim przypadku do końca obowiązującej Cię promocji pozostało 6 miesięcy, zatem czas proponowanej umowy został wydłużony o ten okres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ja wiem, że zostało mi 6 miesięcy. Ale w maju rozmowa na temat pozostania z abonamentem Plusa (przynajmniej z tym co teraz mi się proponuje) nie będzie miała żadnych, racjonalnych podstaw kiedy na rynku jest Plush, nju czy a2 mobile (bo interesuje mnie oferta bez telefonu).
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lut 2016, o 13:59
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
bardzo proszę o kontakt z DUK w sprawie oferty przedłużeniowej na dwa numery.
Joanna
bardzo proszę o kontakt z DUK w sprawie oferty przedłużeniowej na dwa numery.
Joanna
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
Prośba o kontakt w sprawie utrzymania 2 numerów (jeden będzie bez telefonu, drugi z tel.)
Pozdrawiam i Dziękuję
Prośba o kontakt w sprawie utrzymania 2 numerów (jeden będzie bez telefonu, drugi z tel.)
Pozdrawiam i Dziękuję
kalah2001
Re: Przedłużenie umowy
Witam mam pytanie w środę telefonicznie przedłużyłem Cyfrowy Polsat na premium max . i chce jeszcze przedłużyć telefony które mam w abonamencie Ja +rodzinna za 70 zł . ale chce zmienić ten abonament na Duet za 60 zł . umowa na telefony jest moją główną umową a telewizja rabatowana 50% czy mogę obniżyć abonament z rodzinnego na Duet który jest o 10 zł tańszy i nie stracić Smart Domu ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj joanna.m.c, kalah2001,
prześlijcie proszę numery telefonów, których dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Witaj wrobel99,
prześlijcie proszę numery telefonów, których dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz.
Witaj wrobel99,
podeślij proszę numer telefonów poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.wrobel99 pisze:chce jeszcze przedłużyć telefony które mam w abonamencie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dlaczego nie uporządkowałeś umowy w Plusie która jest twoją umową uprawniającą przed przedłużeniem umowy na produkt rabatowany 50% - TV CP?wrobel99 pisze:Witam mam pytanie w środę telefonicznie przedłużyłem Cyfrowy Polsat na premium max . i chce jeszcze przedłużyć telefony które mam w abonamencie Ja +rodzinna za 70 zł . ale chce zmienić ten abonament na Duet za 60 zł . umowa na telefony jest moją główną umową a telewizja rabatowana 50% czy mogę obniżyć abonament z rodzinnego na Duet który jest o 10 zł tańszy i nie stracić Smart Domu ?
Re: Przedłużenie umowy
Witam,
pozwolę sobie opisać kuriozalną sytuację, która ma niestety miejsce w moim przypadku.
Na początku września wysłałem pismo z rezygnacją z obecnej umowy. Zachowując miesięczny okres wypowiedzenia umowa miała wygasnąć 25 października 2017 roku. Dział rezygnacji kilka razy się ze mną kontaktował aż finalnie dnia 5 października w ponad 20 minutowej rozmowie (g. 12:42) zdecydowałem się na nowy abonament za 25 zł / umowa bezterminowa/ rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS. Umowa miała zostać dostarczona w ciągu 14 dni na adres korespondencyjny. Wszystko niby załatwione. Do czasu.. 12 października kontaktowałem się z BOK w celu uruchomienia pakietu internetowego extra. Przy okazji zapytałem jak wygląda kwestia mojego przedłużenia ponieważ ani nie otrzymałem sms'a potwierdzającego nasze ustalenia, dodatkowo miałem otrzymać specjalny kod zwalniający z opłaty za cesję numeru. Konsultantka BOK poinformowała mnie, że nie widzi żadnej informacji na temat mojego przedłużenia umowy a jedynie zauważyła fakt rezygnacji z wypowiedzenia czego nie robiłem - zainteresowany byłem przedłużeniem nie zaś odstąpieniem od wypowiedzenia a w związku z tym przejściem obecnego abonamentu na następny okres rozliczeniowy. Zostałem przełączony do DUK, z uwagi na brak dostępnych konsultantów o godzinie 17:26 (12 października) oddzwoniła do mnie konsultantka DUK (nazwisko do wglądu). Konsultantka była na tyle niekompetentna i nie interesująca się tematem, który z nią poruszam, że jedynie przytakiwała i chciała jak najszybciej zakończyć rozmowę. Finalnie poprosiłem o utrzymanie w mocy mojego wypowiedzenia czyli z datą 25 października umowa wygaśnie. Dostałem potwierdzenie od konsultantki, zresztą tak jak i na wszystko inne co powiedziałem. Brak kompetencji konsultantki sprawił, że poprosiłem o kontakt DUK ale przez innego konsultanta. Nie zamierzam tracić po raz kolejny czasu na nic nie wnoszące rozmowy z konsultantami, fakt przedłużenia umowy był już ustalony podczas rozmowy 5 października z konsultantem, który bardzo profesjonalnie podszedł do sprawy i wydawało się, że nie będzie żadnych problemów.. myliłem się.. Swój numer telefonu wysłałem już poprzez formularz. Jeśli DUK może profesjonalnie podejść do tematu i przedstawić korzystną ofertę to czekam na kontakt. Zaznaczam, że tracąc po raz kolejny swój czas oczekuje czegoś więcej niż to co zostało już zaproponowane, a więc chcąc zatrzymać wieloletniego klienta proszę o przeanalizowanie całej tej sytuacji oraz rozmowy z konsultantką z DUK z 12 października (g. 17:26).
Pozdrawiam
pozwolę sobie opisać kuriozalną sytuację, która ma niestety miejsce w moim przypadku.
Na początku września wysłałem pismo z rezygnacją z obecnej umowy. Zachowując miesięczny okres wypowiedzenia umowa miała wygasnąć 25 października 2017 roku. Dział rezygnacji kilka razy się ze mną kontaktował aż finalnie dnia 5 października w ponad 20 minutowej rozmowie (g. 12:42) zdecydowałem się na nowy abonament za 25 zł / umowa bezterminowa/ rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS. Umowa miała zostać dostarczona w ciągu 14 dni na adres korespondencyjny. Wszystko niby załatwione. Do czasu.. 12 października kontaktowałem się z BOK w celu uruchomienia pakietu internetowego extra. Przy okazji zapytałem jak wygląda kwestia mojego przedłużenia ponieważ ani nie otrzymałem sms'a potwierdzającego nasze ustalenia, dodatkowo miałem otrzymać specjalny kod zwalniający z opłaty za cesję numeru. Konsultantka BOK poinformowała mnie, że nie widzi żadnej informacji na temat mojego przedłużenia umowy a jedynie zauważyła fakt rezygnacji z wypowiedzenia czego nie robiłem - zainteresowany byłem przedłużeniem nie zaś odstąpieniem od wypowiedzenia a w związku z tym przejściem obecnego abonamentu na następny okres rozliczeniowy. Zostałem przełączony do DUK, z uwagi na brak dostępnych konsultantów o godzinie 17:26 (12 października) oddzwoniła do mnie konsultantka DUK (nazwisko do wglądu). Konsultantka była na tyle niekompetentna i nie interesująca się tematem, który z nią poruszam, że jedynie przytakiwała i chciała jak najszybciej zakończyć rozmowę. Finalnie poprosiłem o utrzymanie w mocy mojego wypowiedzenia czyli z datą 25 października umowa wygaśnie. Dostałem potwierdzenie od konsultantki, zresztą tak jak i na wszystko inne co powiedziałem. Brak kompetencji konsultantki sprawił, że poprosiłem o kontakt DUK ale przez innego konsultanta. Nie zamierzam tracić po raz kolejny czasu na nic nie wnoszące rozmowy z konsultantami, fakt przedłużenia umowy był już ustalony podczas rozmowy 5 października z konsultantem, który bardzo profesjonalnie podszedł do sprawy i wydawało się, że nie będzie żadnych problemów.. myliłem się.. Swój numer telefonu wysłałem już poprzez formularz. Jeśli DUK może profesjonalnie podejść do tematu i przedstawić korzystną ofertę to czekam na kontakt. Zaznaczam, że tracąc po raz kolejny swój czas oczekuje czegoś więcej niż to co zostało już zaproponowane, a więc chcąc zatrzymać wieloletniego klienta proszę o przeanalizowanie całej tej sytuacji oraz rozmowy z konsultantką z DUK z 12 października (g. 17:26).
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
"nowy abonament za 25 zł / umowa bezterminowa/ rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS".
Jak twierdzą konsultanci DUK - nie ma takich ofert. Żenada. Powiedziałby choć jeden, że da mi to po zakończeniu okresu minimalnego umowy i byłoby ok. A jeśli dostałbym to teraz (6 mies. przed końcem umowy) zobowiązałbym się korzystać z sieci jeszcze półtora roku (pół roku do końca plus kolejny rok nowej umowy). I pewnie dalej też ale już bez smyczy. Ale nie, pazerny Polkomtel proponuje mi to na 30 miesięcy...
Jak twierdzą konsultanci DUK - nie ma takich ofert. Żenada. Powiedziałby choć jeden, że da mi to po zakończeniu okresu minimalnego umowy i byłoby ok. A jeśli dostałbym to teraz (6 mies. przed końcem umowy) zobowiązałbym się korzystać z sieci jeszcze półtora roku (pół roku do końca plus kolejny rok nowej umowy). I pewnie dalej też ale już bez smyczy. Ale nie, pazerny Polkomtel proponuje mi to na 30 miesięcy...
Re: Przedłużenie umowy
torre24 pisze:"nowy abonament za 25 zł / umowa bezterminowa/ rozmowy i sms bez limitu/ 10GB/ 300 MMS".
Jak twierdzą konsultanci DUK - nie ma takich ofert. Żenada. Powiedziałby choć jeden, że da mi to po zakończeniu okresu minimalnego umowy i byłoby ok. A jeśli dostałbym to teraz (6 mies. przed końcem umowy) zobowiązałbym się korzystać z sieci jeszcze półtora roku (pół roku do końca plus kolejny rok nowej umowy). I pewnie dalej też ale już bez smyczy. Ale nie, pazerny Polkomtel proponuje mi to na 30 miesięcy...
Jest taka oferta, ale dopiero pod sam koniec umowy, kilka dni przed i bez 300 mmsów (sam z tego skorzystałem). Skoro masz jeszcze 6 miesięcy nikt nie musi Cię o tym informować, bo nie wiadomo co będzie za pól roku.
Re: Przedłużenie umowy
Ja już dostałem taką z mms-ami. Tyle że na 30 miesięcy, a to zdecydowanie za długo.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj mati55 ,
torre24,
przykro mi, że przedstawiona przez konsultanta DUK oferta nie spełniła Twoich oczekiwań w kwestii długości kontaktu.
poprosiłam już DUK o kontakt z Tobą celem wyjaśnienia opisanej sytuacji.artur94 pisze:Zaznaczam, że tracąc po raz kolejny swój czas oczekuje czegoś więcej niż to co zostało już zaproponowane, a więc chcąc zatrzymać wieloletniego klienta proszę o przeanalizowanie całej tej sytuacji oraz rozmowy z konsultantką z DUK z 12 października (g. 17:26).
torre24,
przykro mi, że przedstawiona przez konsultanta DUK oferta nie spełniła Twoich oczekiwań w kwestii długości kontaktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Pani Marto, trochę elastyczności z Waszej strony i już byście mnie mieli .