Teraz jest 24 paź 2014, o 16:23

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt



Przedłuż umowę przez internet – Zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie

Akcesoria tablety Akcesoria do tabletów Etui do tabletu Etui tablet 7,85" torba na laptopa


Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Online
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 10269
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 33 razy
    Otrzymał podziękowań: 884 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 sty 2014, o 15:56

andrewzc, prześlij numer przez ten formularz.

Justynaa., tak obowiązują już zasady z umowy abonamentowej.

Minuty zostały przydzielone proporcjonalne w stosunku do końca cyklu rozliczeniowego.

Justynaa. napisał(a):Pewnie tu się o jakieś okresy rozliczeniowe rozchodzi? Skąd mam wiedzieć do kiedy mogę te minuty wykorzystać?


Cykl rozliczeniowy możesz sprawdzić przez Plus Online. Tutaj opis
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Krzysiek_Plus otrzymał podziękowanie od
Justynaa.(30 sty 2014, o 16:24)
Offline
Avatar użytkownika

misiek_str

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 27 lis 2013, o 21:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: stary:D

Re: Przedłużenie umowy

Post1 lut 2014, o 20:08

witam, umowa kończy mi się 2 lipca 2014 roku, abonament 99,99 zł miesięcznie, wiem, że już mogę przedłużyć umowę ale interesuje mnie ta oferta która była na święta dostępna telewizor + telefon , czy jest możliwość przedłużyć umowę z tymi rzeczami? prosiłbym konsultanta o odpowiedź na priv, mogę podać nr telefonu i nr klienta
Offline
Avatar użytkownika

HaPe

Szalony PlusManiak

  • Posty: 400
  • Dołączył(a): 5 maja 2013, o 16:14
  • Podziękował : 22 razy
    Otrzymał podziękowań: 17 razy
  • Moja taryfa: OMG 64,90
  • Model telefonu: Nokia E6/Sony Tipo

Re: Przedłużenie umowy

Post2 lut 2014, o 18:46

Na górze masz banner, kliknij i ktoś z handlowców się skontaktuje z Tobą. Choć nie wiem czy tamta oferta nadal obowiązuje, pamiętaj że w takich ofertach zwykle i tak zapłacisz więcej za taki tv niż w sklepie.
Pisząc reklamacje dajesz pracę :)
Offline
Avatar użytkownika

neversod

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 4 paź 2013, o 11:35
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Masz Smartfon 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Core

Re: Przedłużenie umowy

Post3 lut 2014, o 10:50

Witam.
Ewa_Plus pozwoliłem sobie na wysłanie na Twój e-mail pewnej prośby związanej z tematem :P

Pozdrawiam
Neversod
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1628
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 36 razy
    Otrzymał podziękowań: 149 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post3 lut 2014, o 11:54

neversod - prośba już przekaza na do DUK, więc niedługo konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.

misiek_str - ta promocja się już zakończyła niestety, ale jeśli chciałbyś zapoznać się z innymi naszymi ofertami to poedeślij dane kontaktowe przez ten formularz
oraz numer, na którym chcesz przedłuzyć umowę.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

neversod

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 4 paź 2013, o 11:35
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Masz Smartfon 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Core

Re: Odp: Przedłużenie umowy

Post3 lut 2014, o 17:54

Ewa_Plus napisał(a):neversod - prośba już przekaza na do DUK, więc niedługo konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.


Witam.
Jeszcze nikt nie dzwonił:-( czy jest szansa że ktoś dzisiaj zadzwoni?
Pozdrawiam


Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2121
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 31 razy
    Otrzymał podziękowań: 172 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Przedłużenie umowy

Post3 lut 2014, o 18:09

neversod niestety, raczej są na to małe szanse. Proszę Cię o cierpliowość.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

neversod

Prawie PlusManiak

  • Posty: 34
  • Dołączył(a): 4 paź 2013, o 11:35
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Masz Smartfon 59,90
  • Model telefonu: Samsung Galaxy Core

Re: Odp: Przedłużenie umowy

Post3 lut 2014, o 18:19

Magda_Plus napisał(a):neversod niestety, raczej są na to małe szanse. Proszę Cię o cierpliowość.

No cóż. Szkoda. Dzięki za informację.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego GT-I8260 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1628
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 36 razy
    Otrzymał podziękowań: 149 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post4 lut 2014, o 12:54

neversod - dzisiaj rano wysłałam jeszcze jedną interwencje w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek_str

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 27 lis 2013, o 21:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: stary:D

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lut 2014, o 12:46

to co sie dzieje w Plus woła o pomstę do nieba, byłem zainteresowany ofertą dla przedłużających umowę którą znalazłem na stronie głównej PLUSa - dla przedłużających umowę - OBA MA, dzownię do biura, nie mają takich ofert , tylko sklepy stacjonarne, ok dzwonię do punktu Plus w Tarnowie, miła pani mnie informuje, że telewizorów Samsung z telefonem Samsung galaxy core już nie posiadają, za to mają nowe telewizory Sharp + Samsung galaxy trend, dzwonię zatem do salonu Plus w Tarnowie ... pan mnie informuje że mają telewizory samsung + samsung galaxy core, odkłada dla mnie, przychodzę do plusa, wszystko fajnie, podpisałem aneks, ale co? nie mogą mi wydać towaru :) pan który podpisywał ze mną aneks chodzi tam i z powrotem, po czym przychodzi kierownik i mnie przepraszam ale coś się w plusie dzieje, nie mogą wystawić dla mnie faktury :D tak więc podpisałem umowę ale nie mam sprzętu, to było przedwczoraj, czekam, wczoraj dzwwniłem od 10 do 17 nikt nie odebrał ani raz telefonu, no więc dzisiaj pojechałem do Plusa, a że jest to w centrum Tarnowa, oczywiście karta postojowa, trzeba znowu dymać od samochodu, wchodzę, pytam a Pan mówi.. że pojawiło się światełko w tunelu :) wowwww, ale co?! jajco!! nadal nie mogę odebrać sprzętu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ponieważ sprawa zgłoszona.. ale nie mogą nadal nic zrobić!! dałem im czas do popołudnia, jutro popołudniu wyjeżdżam na obóz zimowy... to jest paranoja!! ciekaw jestem co dalej :D nigdzie do tej pory nie spotkałem się z takim czymś
Offline
Avatar użytkownika

Kr-am

PlusManiak

  • Posty: 97
  • Dołączył(a): 22 gru 2013, o 19:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: 550min/sms/mms
  • Model telefonu: Lumia 1320

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lut 2014, o 13:31

Czy jest szansa, żeby sprawdzić dlaczego - pomimo prób kontaktu z mojej strony po złożeniu wypowiedzenia - nikt się do mnie z Plusa nie odzywa? Jeśli tak, podeślę nr na pw. Wygląda to tak, jakby operator był zadowolony z tego, że chcę przenieść nr do innej sieci - to ciekawe!
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 2245
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 139 razy
  • Moja taryfa: PnK MixIV SuperKarta
  • Model telefonu: Samsung: GT-B5722 i SGH-E380, Nokia 6303 Classic

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lut 2014, o 13:52

A czy gdzieś jest napisane, że po złożeniu wypowiedzenia u obecnego operatora musi się on z Tobą skontaktować? Nie, więc może w końcu Plus zaczął poważnie podchodzić do składających wypowiedzenia: chcesz zakończyć współpracę, proszę bardzo, my nie będziemy stawać Ci na drodze.
Co strach Cię obleciał, że nie będzie stawiania warunków?
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
.......................................................Stanisław Jerzy Lec


Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Kr-am

PlusManiak

  • Posty: 97
  • Dołączył(a): 22 gru 2013, o 19:44
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: 550min/sms/mms
  • Model telefonu: Lumia 1320

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lut 2014, o 14:01

Jeśli tak, to faktycznie podejście do klienta byłoby zgodne z tym, co wielu twierdzi - Plus klientów ma gdzieś, bo i tak jest "wielki".
Strach - to słowo nie na miejscu. Rozczarowanie - pasuje dużo lepiej. Zdziwienie - także.
Ofert różnych operatorów jest tyle, że problemu nie ma. Dziwiłoby mnie jednak, że w obecnej sytuacji rynkowej sieć nie chciałaby zatrzymać klienta, który byłby skłonny podpisać umowę na 12 miesięcy - co obecnie powinno być super-cenne, bo coraz więcej ludzi wybiera oferty z wypowiedzeniem 30-dniowym.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 2245
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 139 razy
  • Moja taryfa: PnK MixIV SuperKarta
  • Model telefonu: Samsung: GT-B5722 i SGH-E380, Nokia 6303 Classic

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lut 2014, o 14:19

Rozumiem, że Twoim zdaniem Plus powinien zatrzymywać klienta za wszelką cenę... Może i tak powinno być, ale w stosunku do klientów płacących duuuże pieniądze za usługi świadczone przez Plusa i posiadających większą ilość numerów (nie mam tu na myśli kilku czy kilkunastu numerków z minimalnym abonamentem).
Zatrzymywanie indywidualistów za duże upusty mija się z celem, bo przynosi straty, choć z punktu widzenia marketingowego jest pożądane, więc zdarzają się różne przypadki poprawiające wizerunek operatora.
Podpisując umowę u innego operatora, za rok czy dwa będziesz szukał nowego który zaoferuje Ci lepsze warunki, bo nie wierzę, że dostaniesz lepszą ofertę jako stały (stary) klient.

Jeśli ktoś złożył wypowiedzenie to powinien liczyć się z jego konsekwencją lub je wycofać jeśli nie jest przekonany do przejścia do innego operatora.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
.......................................................Stanisław Jerzy Lec


Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1628
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 36 razy
    Otrzymał podziękowań: 149 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lut 2014, o 14:34

misiek_str - a co konkretnie powiedział Ci kierowik tego punktu?
Podeślij mi swój numer przez ten formularz i podaj adres punktu, w którym byłeś. Spróbujemy wyjaśnić sprawę z tym punktem.

Kr-am - nie bardzo możemy oddzwaniać do Klientów, którzy nie wyrazili zgody na kontakty ofertowe telefoniczne z naszej strony. Jeśli chcesz, to przkeażę do DUK prośbę o kontakt z Tobą. Ewentualnie sam możesz wypełnić taki formularz kontaktowy klkajac na baner w moim podpisie.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Krzysiek_Plus, maciejw75 i 17 gości