Teraz jest 19 sty 2017, o 11:40

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 6 abonamentów gratis?
Zostaw Kontakt




Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Gabriel12

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 20 lis 2015, o 22:15
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: LG G4

Re: Przedłużenie umowy

Post2 sty 2017, o 21:47

Chociaż patrząc tak na oferty plusa to są one droższe od konkurencji średnio 200-300zł ale za to zamian plus dorzuca więcej GB i roaming itd. Ogólnie to coś się oferty wszystkim pogorszyły czyżby jakaś zmowa? A dla nie zadowolonych radze (mi tak się udali przedłużyć ofertę) zadzwonić na infolinie i poprosić o połączenie z działem rezygnacji oni wam przedłużą na ich bardzo dobrych warunkach bez składania wypowiedzenia i to nawet pól roku wcześniej);
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 3948
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 115 razy
    Otrzymał podziękowań: 318 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: SGS7 edge

Re: Przedłużenie umowy

Post2 sty 2017, o 21:49

Czyli w DUK ciągle są dostępne telefony bez rat?
Mój aktualny rekord prędkości LTE:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Gabriel12

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 20 lis 2015, o 22:15
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: LG G4

Re: Przedłużenie umowy

Post2 sty 2017, o 22:00

Ja i tak nie będę przedłużał przez internet ani salon tylko zrobię myk jak opisałem a telefon to każdy jeden dobry aby był flagowy i miał androida ale raczej nastawiam się na LG G5 lub poczekam na G6 ale zobaczymy co z tego wyjdzie a tak się tez dłużej zastanawiam ale plus po prostu chyba podrożał ze względu na inwestycje w lte1800 i chyba zapowiada się ze jednak przedłużą 800 po tych cenach. A wczoraj to po prostu zwariowałem jak zobaczyłem te ceny ale dziś je poprawili niby są promocje i przeceny ale te ceny chyba już zostaną bo tak na prawdę tylko w paru przypadkach jest drogo w reszcie cen ulega około 10% podwyżki czyli raczej nie wiele ale za to mamy szeroki wybór spłacania cen telefonów i w różnych cenach w zależności od okresu kredytowania.
Offline
Avatar użytkownika

Gabriel12

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 23
  • Dołączył(a): 20 lis 2015, o 22:15
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament
  • Model telefonu: LG G4

Re: Przedłużenie umowy

Post2 sty 2017, o 22:02

patryk7588 napisał(a):Czyli w DUK ciągle są dostępne telefony bez rat?

Zapewne będą ale jest szerokie pole manewru do negocjacji i uwierz mi potrafiłem zejść o 1500zł z ceny podstawowej telefonu w porównaniu do internetowej chodzi o s7. Ale ciężko mi powiedzieć jak będzie teraz bo wszystko zależy od szczęścia, konsultanta, umiejętności negocjacji i od ofert ale jestem natomiast pewny ze oferty będą po prostu lepsze.
Offline
Avatar użytkownika

cable1

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 1 sty 2017, o 22:42
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 09:35

i jak tam? dostalal ktos po 1 stycznia lepsza oferte przez tel niz jest na stronie?
Offline
Avatar użytkownika

woojtopl

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 3 sty 2017, o 12:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament 129.99+

Przedłużenie abonamentu - ile przed?

Post3 sty 2017, o 12:18

Witam, w najbliższych miesiącach będzie mi się kończyła umowa w abonamencie.
Chciałbym się dowiedzieć ile miesięcy (dni) przed końcem umowy, mogę ją przedłużyć?

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 3 sty 2017, o 12:38 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1472
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 118 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 12:43

Witaj woojtopl,

najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
Czas pozostały do końca umowy jest doliczany do obecnie zawieranego kontraktu (umowy).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaciejZG

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 3 sty 2017, o 12:40
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 12:58

Witam.

Mam takie Pytanie po 17 stycznia mogę przedłużyć po raz kolejny umowę. Poszedłem do salonu zobaczyć jakie telefony są w ofercie. Pani bardzo miła dała mi kartkę i tutaj zaczęło się nie fajnie. Same urządzenia które mi nie odpowiadają a te którymi byłbym zainteresowany mają ceny z kosmosu i jeszcze rozkładane do abonamentu. jako że nigdy nie podejmuję decyzji pochopnie, przypomniało mi się że ostatnio dzwonili z innej sieci z ofertą ( nigdy nie wiem skąd mają nr ) ale również poszedłem się zorientować i tutaj zaskoczenie telefony które mnie interesują mają takie ceny które odpowiadają mojemu portfelowi. ( przy jednorazowej zapłacie a nie przy ratach) I to przy lepszych warunkach np więcej internetu za taką same cenę jaką płacę u was. I teraz pytanie czy u was też mogę liczyć na jakąś lepszą ofertę czy niestety po chyba 15 latach trzeba się przenieść co jest mi nie na rękę bo również trzeba by było przenieść żonę, trochę by było szkoda odchodzić po tylu latach, ale niestety jako stały klient nie czuję się jakoś nagradzany za przywiązanie do jednej sieci.

Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1472
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 118 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 13:03

Witaj MaciejZG,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz. Poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nusia

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 3 sty 2017, o 13:05
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 14:02

Witam. 24.12.2016 wyklikałam na plus.pl przedłużenie umowy na 3 numery.Wybrałam ofertę,
49,99 zł brutto Abonament
Bez limitu Rozmowy na komórki i stacjonarne
Bez limitu SMS/MMS
5,5 GB Pakiet internetowy
, i telefoy za 249zł w abonamencie 49.99zł. Super! Wyklikałam. Aneks przyszedł 29.12.2016 wraz z aparatami. Podpisałam, pokwitowałam. Wczoraj 2.01.2017 poczytałam Aneks a tam napisane że się, że podpisałam umowę na abonament za 49.99zł z darmowymi rozmowami do wszystkich sieci, lecz juz bez smsów/mms i z 2gb internetu i połaczenia na stacjonarne przez 30 dni za darmo a potem 1ozł/mc. Niby mam jeszcze czas na odwołanie ale telefony odpakowane....
Na stronie plus.pl nadal jest ta oferta JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon RATY dla Stałych Klientów a mój Aneks nazywa się JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon dla Stałych Klientów-Super. Co innego klika się w sieci a potem przysyłaja co innego.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3529
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 67 razy
    Otrzymał podziękowań: 325 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 14:27

Nusia napisał(a):Na stronie plus.pl nadal jest ta oferta JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon RATY dla Stałych Klientów a mój Aneks nazywa się JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon dla Stałych Klientów-Super.

- to są dwie rożne oferty. Jeśli nie odpowiada Ci Twoja, to najlepszym wyjściem będzie odstąpienie od umowy. To, że telefony są odpakowane, w niczym nie przeszkadza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nusia

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 3 sty 2017, o 13:05
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 14:42

Wiem że to są dwie różne umowy, interesuje mnie JAK TO SIĘ STAŁO ,ze wklikując na stronie plus.pl co innego otrzymuję zupełnie inną ofertę. CO do odstapienia od umowy, to chyba po tym co poczytałam na forum zabawa nie na moje nerwy.
Pytanie- jak mogę z czystym sumieniem Polecić Plusa Znajomemu skoro sama zostałam tak potraktowana? Nie chodzi o ofertę ale o przejrzystośc i nie polowanie na klienta metoda na''drobnym drukiem"'
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1472
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 118 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 14:59

Nusia,

jaką nazwę promocji miałaś w potwierdzeniu złożenia zamówienia?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Nusia(13 sty 2017, o 13:24)
Offline
Avatar użytkownika

Nusia

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 3 sty 2017, o 13:05
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 15:05

JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon dla Stałych Klientów - Super KPWA: JA3+ 59,99 BL +40% DATA 26m
Czasoumilacz
Bez limitu na numery stacjonarne
Faktura elektroniczna
Forma dostawy: kurier
Forma płatności: przy odbiorze
Opłata przy odbiorze: 249.00
Opłata miesięczna: 49.99
Chodzi mi tylko o to że jest jakiś błąd na stronie sklepu skoro tak się zadziało.
Dobrze, wyżaliłam się i dobrze,bo po 20 latach(!!) w Plusie spodziewałam się czegoś lepszego.
Poproszę o radę co mogę sobie włączyć( sms,mms,extra internet) aby poprawić zadowolenie z otrzymanej oferty.
Wiem że sa takie rzeczy na plus.pl lecz .... ;-)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1472
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 118 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post3 sty 2017, o 16:04

Nusia,


Nusia napisał(a):Chodzi mi tylko o to że jest jakiś błąd na stronie sklepu skoro tak się zadziało.

w celu weryfikacji prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, na którym była przedłużana umowa
Nusia napisał(a):Poproszę o radę co mogę sobie włączyć( sms,mms,extra internet) aby poprawić zadowolenie z otrzymanej oferty.

do promocji JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon dla Stałych Klientów-Super można aktywować usługę Nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz oraz Nielimitowany internet LTE opłata za usługę to 10 zł miesięcznie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Nusia(13 sty 2017, o 14:10)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości