Strona 400 z 671

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2017, o 23:00
autor: Gabriel12
Ja i tak nie będę przedłużał przez internet ani salon tylko zrobię myk jak opisałem a telefon to każdy jeden dobry aby był flagowy i miał androida ale raczej nastawiam się na LG G5 lub poczekam na G6 ale zobaczymy co z tego wyjdzie a tak się tez dłużej zastanawiam ale plus po prostu chyba podrożał ze względu na inwestycje w lte1800 i chyba zapowiada się ze jednak przedłużą 800 po tych cenach. A wczoraj to po prostu zwariowałem jak zobaczyłem te ceny ale dziś je poprawili niby są promocje i przeceny ale te ceny chyba już zostaną bo tak na prawdę tylko w paru przypadkach jest drogo w reszcie cen ulega około 10% podwyżki czyli raczej nie wiele ale za to mamy szeroki wybór spłacania cen telefonów i w różnych cenach w zależności od okresu kredytowania.

Re: Przedłużenie umowy

: 2 sty 2017, o 23:02
autor: Gabriel12
patryk7588 pisze:Czyli w DUK ciągle są dostępne telefony bez rat?
Zapewne będą ale jest szerokie pole manewru do negocjacji i uwierz mi potrafiłem zejść o 1500zł z ceny podstawowej telefonu w porównaniu do internetowej chodzi o s7. Ale ciężko mi powiedzieć jak będzie teraz bo wszystko zależy od szczęścia, konsultanta, umiejętności negocjacji i od ofert ale jestem natomiast pewny ze oferty będą po prostu lepsze.

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 10:35
autor: cable1
i jak tam? dostalal ktos po 1 stycznia lepsza oferte przez tel niz jest na stronie?

Przedłużenie abonamentu - ile przed?

: 3 sty 2017, o 13:18
autor: woojtopl
Witam, w najbliższych miesiącach będzie mi się kończyła umowa w abonamencie.
Chciałbym się dowiedzieć ile miesięcy (dni) przed końcem umowy, mogę ją przedłużyć?

Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 13:43
autor: Basia_Plus
Witaj woojtopl,

najwcześniej 7 miesięcy przed zakończeniem obecnego kontraktu umowę można przedłużyć składając zamówienie przez stronę internetową WWW. Standardowo oferta jest dostępna 6 miesięcy przed zakończeniem kontraktu.
Czas pozostały do końca umowy jest doliczany do obecnie zawieranego kontraktu (umowy).

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 13:58
autor: MaciejZG
Witam.

Mam takie Pytanie po 17 stycznia mogę przedłużyć po raz kolejny umowę. Poszedłem do salonu zobaczyć jakie telefony są w ofercie. Pani bardzo miła dała mi kartkę i tutaj zaczęło się nie fajnie. Same urządzenia które mi nie odpowiadają a te którymi byłbym zainteresowany mają ceny z kosmosu i jeszcze rozkładane do abonamentu. jako że nigdy nie podejmuję decyzji pochopnie, przypomniało mi się że ostatnio dzwonili z innej sieci z ofertą ( nigdy nie wiem skąd mają nr ) ale również poszedłem się zorientować i tutaj zaskoczenie telefony które mnie interesują mają takie ceny które odpowiadają mojemu portfelowi. ( przy jednorazowej zapłacie a nie przy ratach) I to przy lepszych warunkach np więcej internetu za taką same cenę jaką płacę u was. I teraz pytanie czy u was też mogę liczyć na jakąś lepszą ofertę czy niestety po chyba 15 latach trzeba się przenieść co jest mi nie na rękę bo również trzeba by było przenieść żonę, trochę by było szkoda odchodzić po tylu latach, ale niestety jako stały klient nie czuję się jakoś nagradzany za przywiązanie do jednej sieci.

Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku :)

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 14:03
autor: Basia_Plus
Witaj MaciejZG,

prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy poprzez ten formularz. Poproszę konsultanta DUK o kontakt z Tobą i przedstawienie oferty.

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 15:02
autor: Nusia
Witam. 24.12.2016 wyklikałam na plus.pl przedłużenie umowy na 3 numery.Wybrałam ofertę,
49,99 zł brutto Abonament
Bez limitu Rozmowy na komórki i stacjonarne
Bez limitu SMS/MMS
5,5 GB Pakiet internetowy
, i telefoy za 249zł w abonamencie 49.99zł. Super! Wyklikałam. Aneks przyszedł 29.12.2016 wraz z aparatami. Podpisałam, pokwitowałam. Wczoraj 2.01.2017 poczytałam Aneks a tam napisane że się, że podpisałam umowę na abonament za 49.99zł z darmowymi rozmowami do wszystkich sieci, lecz juz bez smsów/mms i z 2gb internetu i połaczenia na stacjonarne przez 30 dni za darmo a potem 1ozł/mc. Niby mam jeszcze czas na odwołanie ale telefony odpakowane....
Na stronie plus.pl nadal jest ta oferta JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon RATY dla Stałych Klientów a mój Aneks nazywa się JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon dla Stałych Klientów-Super. Co innego klika się w sieci a potem przysyłaja co innego.

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 15:27
autor: Ewa_Plus
Nusia pisze:Na stronie plus.pl nadal jest ta oferta JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon RATY dla Stałych Klientów a mój Aneks nazywa się JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon dla Stałych Klientów-Super.
- to są dwie rożne oferty. Jeśli nie odpowiada Ci Twoja, to najlepszym wyjściem będzie odstąpienie od umowy. To, że telefony są odpakowane, w niczym nie przeszkadza.

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 15:42
autor: Nusia
Wiem że to są dwie różne umowy, interesuje mnie JAK TO SIĘ STAŁO ,ze wklikując na stronie plus.pl co innego otrzymuję zupełnie inną ofertę. CO do odstapienia od umowy, to chyba po tym co poczytałam na forum zabawa nie na moje nerwy.
Pytanie- jak mogę z czystym sumieniem Polecić Plusa Znajomemu skoro sama zostałam tak potraktowana? Nie chodzi o ofertę ale o przejrzystośc i nie polowanie na klienta metoda na''drobnym drukiem"'

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 15:59
autor: Basia_Plus
Nusia,

jaką nazwę promocji miałaś w potwierdzeniu złożenia zamówienia?

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 16:05
autor: Nusia
JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon dla Stałych Klientów - Super KPWA: JA3+ 59,99 BL +40% DATA 26m
Czasoumilacz
Bez limitu na numery stacjonarne
Faktura elektroniczna
Forma dostawy: kurier
Forma płatności: przy odbiorze
Opłata przy odbiorze: 249.00
Opłata miesięczna: 49.99
Chodzi mi tylko o to że jest jakiś błąd na stronie sklepu skoro tak się zadziało.
Dobrze, wyżaliłam się i dobrze,bo po 20 latach(!!) w Plusie spodziewałam się czegoś lepszego.
Poproszę o radę co mogę sobie włączyć( sms,mms,extra internet) aby poprawić zadowolenie z otrzymanej oferty.
Wiem że sa takie rzeczy na plus.pl lecz .... ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 3 sty 2017, o 17:04
autor: Basia_Plus
Nusia,

Nusia pisze:Chodzi mi tylko o to że jest jakiś błąd na stronie sklepu skoro tak się zadziało.
w celu weryfikacji prześlij proszę poprzez ten formularz numer telefonu, na którym była przedłużana umowa
Nusia pisze:Poproszę o radę co mogę sobie włączyć( sms,mms,extra internet) aby poprawić zadowolenie z otrzymanej oferty.
do promocji JA+ do wszystkich bez końca III - Smartfon dla Stałych Klientów-Super można aktywować usługę Nielimitowane SMS-y i MMS-y oraz oraz Nielimitowany internet LTE opłata za usługę to 10 zł miesięcznie.

Re: Przedłużenie umowy

: 4 sty 2017, o 00:31
autor: cocroack
28.12 prosiłem o kontakt z DUK poprzez formularz. Chyba sylwester nadal trwa bo nadal nikt się nie kontaktował. :evil:

Re: Przedłużenie umowy

: 4 sty 2017, o 11:02
autor: Magda_Plus
cocroack rozumiem, że skorzystałeś z formularza zamieszczonego na stronie WWW?
Podaj mi numer, dla którego chcesz korzystać z przedłużenia umowy poprzez ten formularz.