Strona 401 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 4 sty 2017, o 16:49
autor: tomek.w
Magda_Plus,

wysłałem wiadomość na wskazany formularz. Proszę o jak najszybsze załatwienie sprawy

Re: Przedłużenie umowy

: 4 sty 2017, o 17:50
autor: Basia_Plus
tomek.w,

sprawdź pocztę.

Raty za telefon

: 7 sty 2017, o 00:24
autor: skot1
Niebawem kończy mi się umowa i chciałbym ją przedłużyć.
Widzę że telefony można kupić tylko w opcji ratalnej (chyba że się mylę) czy jest możliwość zakupu telefonu na raty z tzw. wpłatą własną np 400 zł
I jednocześnie proszę o wyjaśnienie dlaczego telefony tak zdrożały (przynajmniej tak wynika z plus.pl) parę dni temu przy abonamencie 59 zł za moto x style cena była 849 zł na dzień dzisiejszy jest to 68,25 x 24 miesiące = 1638zł skąd taka zmiana?

Re: Raty za telefon

: 7 sty 2017, o 11:44
autor: driftking12
W ogóle te ceny za telefony to jakiś absurd. Kosztują często 200% ceny telefonu z wolnej sprzedaży.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Re: Raty za telefon

: 7 sty 2017, o 19:01
autor: romeczek8411
A nie lepiej wziąść sobie umowę bez telefonu, i iść do najbliższego sklepu rtv gdzie teraz wszędzie są raty 0% i wziąść tam telefon nie przepłacając za niego:)

Re: Przedłużenie umowy

: 8 sty 2017, o 01:19
autor: cocroack
nadal brak kontaktu - nieładnie Plus traktuje swoich klientów :evil:

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2017, o 09:03
autor: rafallis
Witam czy jest możliwość przedłużenia abonamentu z nowym telefonem bez rat za sprzęt?

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2017, o 11:18
autor: skot1
Też chciałbym wiedzieć. Czy można kupić sprzęt bez rat.

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2017, o 11:57
autor: Basia_Plus
skot1,
skot1 pisze:czy jest możliwość zakupu telefonu na raty z tzw. wpłatą własną np 400 zł
cena telefonu zostaje rozbita na 24, 30 lub 36 rat. Okres trwania umowy telekomunikacyjnej jest stały i wynosi 24 miesiące.
Możesz wystąpić o wpłatę kilku rat lub całości ceny urządzenia przed wymaganym terminem płatności. W takiej sytuacji należy poinformować operatora na piśmie o tym fakcie.
Z dniem 01.01.2017 r zmieniły się cenniki urządzeń.

cocroack,
przepraszam Cię za zaistniałą sytuację. Wysłałam interwencje do konsultanta DUK.

Witaj rafallis, skot1,

w sprawie oferty dostępnej dla Twojego numeru należy kontaktować się z DUK.
Jeśli jesteś zainteresowany warunkami prześlij proszę numer telefonu poprzez ten formularz, poproszę konsultanta DUK o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2017, o 15:23
autor: cocroack
kontaktował się ze mną konsultant jednak rozmowa mocno rozczarowująca. telefon 4x droższy niż u konkurencji. szkoda ze po tylu latach spotkałem się z takim traktowaniem :(
http://szablony.freeware.info.pl/mobilna.html

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2017, o 18:21
autor: Magda_Plus
cocroack przykro nam, że przestawiona oferta nie spotkała się Twoją akceptacją. Czy sprawdzałeś opcje przedłużenia w innych kanałach sprzedaży np. w punktach sprzedaży Plusa?

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2017, o 21:13
autor: Gabriel12
Ja przedłużyłem umowę pol roku wcześniej na warunkach Działu rezygnacji (czyli najlepsze możliwe do dostania warunki u nich) po prostu zadzwoniłem na infolinie i poprosiłem o połączenie z działem rezygnacji połączenie dostałem i umowę przedłużyłem przez dział rezygnacji bez składania wypowiedzenia.

Re: Przedłużenie umowy

: 9 sty 2017, o 22:17
autor: cocroack
Magda_Plus pisze:cocroack przykro nam, że przestawiona oferta nie spotkała się Twoją akceptacją. Czy sprawdzałeś opcje przedłużenia w innych kanałach sprzedaży np. w punktach sprzedaży Plusa?

Liczyłem na to że uda się wszystko załatwić przez telefon bez konieczności wizyty w punkcie sprzedaży - jeszcze nigdy nie otrzymałem tam korzystnej oferty. Nie wymagam nie wiadomo czego, chce być potraktowany uczciwie, tylko na tyle liczę.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 sty 2017, o 11:31
autor: Basia_Plus
cocroack,

w każdym kanale sprzedaży jest inna oferta. Czy sprawdzałeś ofertę na naszej stronie WWW?

Re: Przedłużenie umowy

: 10 sty 2017, o 14:12
autor: MaciejZG
Witam ponownie.

Niestety pozostawiłem nr tel przez formularz i dalej nikt nie raczył się odezwać :( A za 7 dni mogę przedłużać umowę szkoda że Plusowi nie zależy na klientach którzy są w sieci kilkanaście lat :( czy będzie jakiś kontakt ze strony plusa ?