Strona 402 z 671

Re: Przedłużenie umowy

: 10 sty 2017, o 14:23
autor: Ewa_Plus
MaciejZG,
- przepraszam, że musiałeś czekać. Ponowiłam prośbę o jak najszybszy kontakt z Tobą.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 sty 2017, o 23:01
autor: Placek
Szanowni

Czy jesteście w stanie podzielić się swoją wiedzą ad oferty.
Dziś dzwonili do mnie celem przedłużenia.

Oferta.
Bez tel
No limit na połączenia stac/kom, mms,sms
120min roaming
8,4 GB
24 mies

49,99zł

Obiło mi się o uszy że dziś to za 29 można mieć internet no limit i wszystko jak powyżej ??

Re: Przedłużenie umowy

: 10 sty 2017, o 23:52
autor: ktry
Taką ofertę dostaniesz spokojnie za 30 zł ,ale bez roamingu i na kartę bez umowy. O ile nie potrzebujesz roamingu co miesiąc w takich ilościach to się nie opłaca.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 sty 2017, o 11:44
autor: Placek
ktry pisze:Taką ofertę dostaniesz spokojnie za 30 zł ,ale bez roamingu i na kartę bez umowy. O ile nie potrzebujesz roamingu co miesiąc w takich ilościach to się nie opłaca.
Roamingu nie potrzebuję zupełnie

Internet za to bardzo się przydaje szczególnie żę jestem w zasięgu LTE i często używam go do pracy.
Abo mam juz od lat stąd nie wiem czy przejście na kartę wiąże się z jakimiś kosztami albo utratą przywilejów ?

A może najpierw złożyć wypowiedzenie i czekać na lepszą ofertę w ramach abo?

Moja wymarzona oferta to brak limitów na połaczneia SMS,MMS oraz LTE bez lejków.
Jeżeli jest brak LTE to mieć przynajmniej te 15-20GB zanim dostanę lejek.

Da się tak , jeżeli tak to w jakiej cenie?

Re: Przedłużenie umowy

: 11 sty 2017, o 13:36
autor: Magda_Plus
Placek czy oferta związana z przedłużeniem dotyczy numeru, który już posiadamy?

Re: Przedłużenie umowy

: 11 sty 2017, o 14:36
autor: Placek
Jak najbardziej
Jest to mój nr prywatny.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 sty 2017, o 15:03
autor: Magda_Plus
Placek przekazałam Twój numer do Działu Utrzymania Klienta. Proszę, czekaj na kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 sty 2017, o 18:39
autor: Placek
Magda
Dziękuję uprzejmie!

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2017, o 00:23
autor: cocroack
Basia_Plus pisze:cocroack,

w każdym kanale sprzedaży jest inna oferta. Czy sprawdzałeś ofertę na naszej stronie WWW?
nie było mnie przez chwile - wczoraj urodziła mi się córcia :)

wracając do tematu - przez stronę WWW przedłużając umowę dostaję super ofertę gdzie płacąc raty przez 26 miesięcy pod koniec umowy wychodzi sumka 1092 PLN. Na allegro ten sam telefon nowy jest za 849 PLN.

Szkoda, po prostu szkoda. Mam u Was 2 numery, pozostaje wypowiedzieć umowę i przejść do konkurencji. Sami zaproponowali warunki które jak dla mnie są super. Konsultant telefonicznie poinformował mnie że Plus nie jest w stanie takich warunków mi zaproponować.

Mimo wszystko od wczoraj uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2017, o 10:36
autor: Gabriel12
cocroack pisze:
Basia_Plus pisze:cocroack,

w każdym kanale sprzedaży jest inna oferta. Czy sprawdzałeś ofertę na naszej stronie WWW?
nie było mnie przez chwile - wczoraj urodziła mi się córcia :)

wracając do tematu - przez stronę WWW przedłużając umowę dostaję super ofertę gdzie płacąc raty przez 26 miesięcy pod koniec umowy wychodzi sumka 1092 PLN. Na allegro ten sam telefon nowy jest za 849 PLN.

Szkoda, po prostu szkoda. Mam u Was 2 numery, pozostaje wypowiedzieć umowę i przejść do konkurencji. Sami zaproponowali warunki które jak dla mnie są super. Konsultant telefonicznie poinformował mnie że Plus nie jest w stanie takich warunków mi zaproponować.

Mimo wszystko od wczoraj uśmiech nie schodzi mi z twarzy. Pozdrawiam

Proszę się zastosować do rady i zadzwonić na infolinie i poprosić o połączenie z działem rezygnacji bez składania wypowiedzenia dostanie pan podobna ofertę a nawet lepsza niż ma konkurencja tylko warunkiem jest umiejętność negocjacji proszę sobie wykonać obliczania np. proszę się powołać na ofertę nju + telefon kupiony na allegro albo do konkurencji wyliczając ile zapłaci pan za wszystko w przeciągu całej umowy.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2017, o 11:58
autor: Basia_Plus
cocroack,
cocroack pisze:nie było mnie przez chwile - wczoraj urodziła mi się córcia :)
serdecznie gratuluję. :->
Czy sprawdzałeś ofertę w punktach sprzedaży Plusa?

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2017, o 13:03
autor: midar
Witam!
Na stronie www. nie działa Wam LIVE CZAT ani zakładka ,,Zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie,,.
Po wpisaniu numeru tel. i kliknięciu ,,dalej,, nic się nie dzieje

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2017, o 13:31
autor: tycjan1980
cyrk jak zawsze w PLUS, u mnie umowa sie skonczyla jakis czas temu, do tej pory brak kontaktu i checi dalszej wspolpracy... pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2017, o 13:48
autor: Magda_Plus
midar sprawdziłam działanie live chata sprzedażowego i działa. Z powodu dużej ilość osób chcących rozmawiać, należy poczekać na wolnego konsultanta. Na tej stronie http://www.plus.pl/abonament/przedluz-umowe/2 pojawia się na dole belka umożliwiająca rozpoczęcie czatowania :)
midar pisze:ani zakładka ,,Zobacz ofertę dedykowaną specjalnie dla Ciebie,,.
to też weryfikowałam. Po wpisaniu numeru przeszłam do kroku pierwszego (podania numeru), po jego wysłaniu przeszłam do kroku drugiego gdzie mogłam podać kod. Czy możesz to sprawdzić na innej przeglądarce w swoim komputerze?

tycjan1980 przy ogromnej chęci skontaktowania się z naszymi Klientami, którym kończy się umowa, niestety nie mam możliwości dotarcia do wszystkich.
Czy sprawdzałeś ofertę w Sklepie internetowym, lub zostawiłeś prośbę o kontakt przez formularz (na stronie) w celu uzyskania informacji odnośnie przedłużenia umowy?

Re: Przedłużenie umowy

: 12 sty 2017, o 13:53
autor: tycjan1980
jakim cudem mam sprawdzic oferte w sklepie internetowym skoro od kilku dni zakladka "zobacz oferte dedykowana specjalnie dla ciebie" nie dziala??