Strona 441 z 671

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 10:13
autor: michal8937
Dalej tylko raty dla stałych klinetów?
Proszę o kontakt z DUK. Poszła wiadomość na priv z danymi kontaktowymi.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 10:40
autor: Ewa_Plus
michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 12:46
autor: amikolajg
Ewa_Plus pisze:amikolajg,
- jeśli nie odebrałeś przesyłki od kuriera i nie podpisałeś umowy, to nie została ona przedłużona.
Proszę o wyjaśnienie. Nie odebrałem przesyłki a tu taki sms
Witaj! Od dzis korzystasz z oferty " Taryfy Ja ?. Pozdrawiamy Plus z nr 2699

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 13:15
autor: Basia_Plus
amikolajg,

wiadomość została wygenerowana automatycznie.
Zgodnie z tym co napisała Ewa_Plus, umowa nie została przedłużona jeśli nie odebrałeś przesyłki i nie podpisałeś umowy.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 13:26
autor: amikolajg
Basia_Plus pisze:amikolajg,

wiadomość została wygenerowana automatycznie.
Zgodnie z tym co napisała Ewa_Plus, umowa nie została przedłużona jeśli nie odebrałeś przesyłki i nie podpisałeś umowy.

Rozumiem, tylko jest jeszcze coś takiego że w plus online mam umowę do 2019 więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?
Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.
Cała ta sprawa wygląda nie dobrze

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 13:59
autor: michal8937
Ewa_Plus pisze:michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Nadal cisza...

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 14:07
autor: Basia_Plus
amikolajg,
amikolajg pisze: więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?
niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
amikolajg pisze:Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.
Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 15:27
autor: amikolajg
Basia_Plus pisze:amikolajg,
amikolajg pisze: więc moglibyśmy to sprawdzić dokładnie?
niestety z poziomu Forum nie mamy wglądu w Twoje konto. Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
amikolajg pisze:Prosiłem o kontakt duk ale jakoś nie chcą do mnie zadzwonić od tygodnia.
Ponowiłam prośbę o kontakt do konsultanta DUK.
Wszystko wyjaśnione. Dziękuję za kontakt konsultanta na odpowiednim poziomie, lecz oferta nie była zadowalająca i trzeba wypowiedzieć umowę.

Re: Przedłużenie umowy

: 1 cze 2017, o 17:10
autor: Basia_Plus
amikolajg,

przykro nam, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Jeśli chciałbyś, aby konsultant DUK skontaktował się z Tobą w późniejszym terminie to daj nam znać.

Re: Przedłużenie umowy

: 2 cze 2017, o 07:57
autor: adamos79
Witam, kilka dni temu wypełniłem formularz odnośnie kontaktu, niestety nikt do mnie nie zadzwonił. Czy mogę prosić o pomoc w sprawie kontaktu z DUK, dzięki.

Re: Przedłużenie umowy

: 2 cze 2017, o 10:04
autor: Ewa_Plus
Witaj adamos79,
- zleciłam już kontakt pracownika DUK. Niebawem nasz konsultant powinien do Ciebie oddzwonić.

Re: Przedłużenie umowy

: 6 cze 2017, o 12:31
autor: michal8937
Ewa_Plus pisze:michal8937,
- wiadomość dotarła. Poprosiłam pracowników DUK o jak najszybszy kontakt z Tobą.
Plus z roku na rok ma coraz bardziej gdzieś stałych klientów. Od 1 czerwca oczekuję, aż ktoś łaskawie się odezwie z działu DUK. Jest to istna kpina.

Re: Przedłużenie umowy

: 6 cze 2017, o 12:52
autor: Basia_Plus
michal8937,

przepraszam za czas oczekiwania.
Ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 7 cze 2017, o 07:09
autor: IzaS
Witam, czy mogę prosić o sprawdzenie czy mogę już przedłużyć umowę? Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 7 cze 2017, o 10:21
autor: Basia_Plus
Witaj IzaS,

datę obowiązywania kontraktu możesz sprawdzić przez mobilną aplikację Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online). Po zalogowaniu wybierz proszę kolejno: Menu -> Twój profil -> Data wygaśnięcia promocji. Można też wysłać pytanie mailem na adres: bok@plus.pl lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.