Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

frgo,
frgo pisze:Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
frgo
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2017, o 08:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: frgo »

Marta_Plus pisze:frgo,
frgo pisze:Dobrze, odnośnie SmartFirmy czy to łączna kwota na fakturze musi spełniać warunek czyli np. mogę mieć 2 abonamentu po 25 zł.
nie, chodzi o minimalną wysokość miesięcznego zobowiązania dla jednej z Twoich umów.
W takim razie czy duet firmowy (https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

frgo,
frgo pisze:W takim razie czy duet firmowy (https://www.plus.pl/dla-firm/duet) będzie dawał możliwość skorzystania ze smartFirmy?
tylko jedna z umów musi posiadać wartość progu minimalnego abonamentu uprawniającego do skorzystania z rabatów w ramach programu smartFIRMA.

Jeśli sobie życzysz mogę zlecić kontakt konsultanta DUK, z którym porozmawiasz w sprawie przedłużenia umowy. Podeślij mi proszę wówczas swój numer poprzez ten formularz. Może uda się znaleźć ofertę odpowiadającą Twoim potrzebom.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
frgo
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 21 paź 2017, o 08:00

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: frgo »

Pytam ponieważ w punkcie plusa Pani stwierdziła, że ten duet uprawnia do smartFIRMY. W przyszłym tygodniu podeślę jeszcze raz numer przez formularz.
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szewol »

Marta_Plus,
pozwoliłem sobie podesłać wiadomość za pośrednictwem formularza z prośbą o kontakt DUK.
Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu ;-)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

szewol,

nie ma sprawy, wiadomość dotarła, a ja już przekazałam prośbę o kontakt konsultanta DUK.
szewol pisze:Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu ;-)
również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ajka
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 26 paź 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy i Geis

Post autor: Ajka »

Witam,
w piątek dzwoniłam na infolinię sklepu internetowego, wczoraj dzwoniłam , dziś dzwoniłam, ponoć przesyłka z Geis wróciła do Plusa. Dziś sie dowiedziałam, że znowu jest jakiś błąd techniczny, znowu wpisana interwencja i prośba o ponowne wysłanie przesyłki. Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Ajka,
Ajka pisze:Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
oczywiście - ponowiłam interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Ajka,
Ajka pisze:Proszę o dopilnowanie sprawy. W czwartek znowu zadzwonię.
oczywiście - ponowiłam interwencję, by przesyłka została pilnie doręczona do Ciebie pod właściwy adres.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

A tymczasem w Plusie... Mam nowy okres rozliczeniowy więc postanowiłem zapytać czy coś się zmieniło w mojej ofercie. No ale oczywiście nie można się dodzwonić do DUK (2699).
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
HGO
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 paź 2017, o 09:15

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: HGO »

Witam. Za miesiąc kończy mi się umowa i jestem zainteresowany propozycją przedłużenia umowy na dobrych warunkach.
Awatar użytkownika
torre24
Szalony PlusManiak
Posty: 245
Rejestracja: 24 sty 2016, o 20:55

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: torre24 »

Ewa_Plus pisze:torre24,
- poprosiłam już DUK, żeby konsultant oddzwonił do Ciebie.
Zadzwonił we wtorek, kiedy miałem inne połączenie. Pani Ewo, proszę jeszcze raz zainterweniować w DUK.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj HGO,

jeżeli podeślesz mi numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy przez ten formularz, wówczas zlecę kontakt pracownika DUK w sprawie przedstawienia Ci oferty.

torre24,

oczywiście poprosiłam konsultanta DUK o ponowny kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szewol
Szalony PlusManiak
Posty: 387
Rejestracja: 9 sie 2008, o 18:56
Lokalizacja: Śląsk

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szewol »

Marta_Plus pisze:
szewol pisze:Mam nadzieję na fajną ofertę przedłużeniową bez telefonu ;-)
również mam nadzieję, że rozmowa w sprawie oferty będzie owocna. :->
Szanowna Marta_Plus,
dzięki za kontakt z DUK. No niestety. Nie tym razem.
Opcja "no limit" do 30 zł bez telefonu z 8 GB i bez pakietu MMS-ów była już jakieś około dwa lata temu. Rynek poszedł już dalej, a jak wiązać się na kolejne dwa lata, to jednak nieco bardziej komfortowo.

Może po wysłaniu wypowiedzenia coś się zmieni albo ja zmienię. Ale dzięki za pomoc. ;-)
Ostatnio zmieniony 2 lis 2017, o 17:28 przez szewol, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ