Teraz jest 18 lip 2018, o 19:30

Zostaw Kontakt





Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post5 lip 2018, o 17:08

1pietrek1,

jeśli przedłużając umowę wybierasz wyższy abonament, to promocyjne warunki wchodzą w życie od najbliższego cyklu bilingowego i naliczany jest abonament w wysokości zgodnej z wybraną promocją.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post6 lip 2018, o 13:41

A nie powinno działać w obie strony, byłoby uczciwie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post6 lip 2018, o 15:54

1pietrek1,

dziękuję za sugestię.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maciek1407

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 lip 2018, o 10:30
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post9 lip 2018, o 10:33

szybkie pytanie - 2 lata temu przedłużałem umowę jako osoba fizyczna, w trakcie jej trwania fakturowanie zostało przeniesione na firmę. czy w obecnej formie mam dostęp tylko do taryf biznes (jak powiedziano mi na infolinii), czy również indywidualnych?

przy okazji wysyłam prośbę o kontakt - warunki, które by mnie interesowały zawrę w mailu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post9 lip 2018, o 11:39

maciek1407,

powinna być dostępna oferta z taryfami dla Klientów indywidualnych jak i biznesowych.
maciek1407 napisał(a):wysyłam prośbę o kontakt

Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
maciek1407(9 lip 2018, o 12:53)
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 188
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post10 lip 2018, o 12:59

Jutro wysyłam [w imieniu żony] wypowiedzenie. Proszę o kontakt [ostatniej szansy] przedstawiciela DUK i obym trafił na kreatywnego bo mówiąc szczerze, jeśli to ma być tak jak poprzednim razem, "oferta ze strony firmowej" to potrafie przeczytać to sam i gdybym był [tą ofertą] zainteresowany to bym z niej skorzystał.
Są tylko dwie mozliwości negocjacji:
- oferta bez telefonu
- oferta z telefonem
Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.

Mail poszedł na specjalista_plus@plus.pl ;-)
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post10 lip 2018, o 13:17

Andrzej62,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

stokland

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 lip 2018, o 07:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post11 lip 2018, o 07:17

Marta_Plus napisał(a):stokland,

bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.



Do chwili obecnej brak odzewu ...chyba jednak Państwa pracownicy nie mają chęci szybkiego rozwiązania całej tej sytuacji.Szkoda.

EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.

Swoją drogą pracownik BOK ustalając warunki przedłużenia kilkukrotnie na moje prośby potwierdzał "pakiet" 120 minut na połączenia zagraniczne - jak się później okazało (co wynika z naliczonych kosztów po obowiązywaniu już nowych warunków) nic takiego nie miałem w swoim "pakiecie", który mial obowiązywać.
Ostatnio edytowano 11 lip 2018, o 09:00 przez stokland, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Avatar użytkownika

stokland

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 4 lip 2018, o 07:54
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post11 lip 2018, o 07:23

1pietrek1 napisał(a):Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?



Jestem ciekaw ile czasu będziesz oczekiwał na anulowanie nowo wygenerowanej umowy (rozumiem, że dokumenty miały dotrzeć poprzez kuriera?) ja czekam już ponad miesiąc...nigdy więcej się nie zdecyduje na ustalanie czegokolwiek poprzez infolinie BOK, chyba ze to ja mialem takie szczęście ze PLUS wybrał współpracę z TNT gdzie opinie o nich są jednoznaczne i mówią wszystko
Offline
Avatar użytkownika

1pietrek1

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 4 gru 2015, o 17:41
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post11 lip 2018, o 08:14

Na dokumenty czekałem tydzień. Nie zgadzało się wysłałem odstąpienie przez email i po kilku dniach zadzwoniłem się dowiedzieć, miałem już poprzednie warunki.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 762
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post11 lip 2018, o 09:17

stokland,
stokland napisał(a):EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Już poprosiłam o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
stokland(13 lip 2018, o 13:52)
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 188
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post11 lip 2018, o 14:43

Andrzej62 napisał(a):Jutro wysyłam [w imieniu żony] wypowiedzenie. Proszę o kontakt [ostatniej szansy] przedstawiciela DUK.../

Oczywiście nikt nie zadzwonił, ale przynajmniej ja dotrzymałem słowa.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post11 lip 2018, o 15:07

Andrzej62,

Andrzej62 napisał(a):Oczywiście nikt nie zadzwonił,

wysłałam w Twojej sprawie interwencję do konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

fox0410

PlusManiak

  • Posty: 121
  • Dołączył(a): 4 lis 2013, o 17:16
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: DUET
  • Model telefonu: LG K10 LTE

Re: Przedłużenie umowy

Post12 lip 2018, o 11:57

Witam, zmieniłam taryfę na plus.40. z telefonu korzysta moja mama. Nalicza jakies opłaty i nie wiem za co? miało być wszystko bez limitu, rozmowy, sms, stacjonarne. Jest możliwośc sprawdzenia tego?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post12 lip 2018, o 13:05

Witaj fox0410,

fox0410 napisał(a):Nalicza jakies opłaty i nie wiem za co? miało być wszystko bez limitu, rozmowy, sms, stacjonarne. Jest możliwośc sprawdzenia tego?

informacje za jakie usługi zostały naliczone opłaty można uzyskać w Plus online: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action jeżeli posiadasz aktywną usługę Wykaz bieżącego użycia: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 0abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: derfe, fl3ex, largo i 41 gości