Strona 521 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 6 lip 2018, o 14:41
autor: 1pietrek1
A nie powinno działać w obie strony, byłoby uczciwie.

Re: Przedłużenie umowy

: 6 lip 2018, o 16:54
autor: Basia_Plus
1pietrek1,

dziękuję za sugestię.

Re: Przedłużenie umowy

: 9 lip 2018, o 11:33
autor: maciek1407
szybkie pytanie - 2 lata temu przedłużałem umowę jako osoba fizyczna, w trakcie jej trwania fakturowanie zostało przeniesione na firmę. czy w obecnej formie mam dostęp tylko do taryf biznes (jak powiedziano mi na infolinii), czy również indywidualnych?

przy okazji wysyłam prośbę o kontakt - warunki, które by mnie interesowały zawrę w mailu.

Re: Przedłużenie umowy

: 9 lip 2018, o 12:39
autor: Basia_Plus
maciek1407,

powinna być dostępna oferta z taryfami dla Klientów indywidualnych jak i biznesowych.
maciek1407 pisze:wysyłam prośbę o kontakt
Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lip 2018, o 13:59
autor: Andrzej62
Jutro wysyłam [w imieniu żony] wypowiedzenie. Proszę o kontakt [ostatniej szansy] przedstawiciela DUK i obym trafił na kreatywnego bo mówiąc szczerze, jeśli to ma być tak jak poprzednim razem, "oferta ze strony firmowej" to potrafie przeczytać to sam i gdybym był [tą ofertą] zainteresowany to bym z niej skorzystał.
Są tylko dwie mozliwości negocjacji:
- oferta bez telefonu
- oferta z telefonem
Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.

Mail poszedł na specjalista_plus@plus.pl ;-)

Re: Przedłużenie umowy

: 10 lip 2018, o 14:17
autor: Basia_Plus
Andrzej62,

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 lip 2018, o 08:17
autor: stokland
Marta_Plus pisze:stokland,

bardzo dziękuję za numer zgłoszenia. Już przekazałam dalej sprawę do przyśpieszenia.

Do chwili obecnej brak odzewu ...chyba jednak Państwa pracownicy nie mają chęci szybkiego rozwiązania całej tej sytuacji.Szkoda.

EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.

Swoją drogą pracownik BOK ustalając warunki przedłużenia kilkukrotnie na moje prośby potwierdzał "pakiet" 120 minut na połączenia zagraniczne - jak się później okazało (co wynika z naliczonych kosztów po obowiązywaniu już nowych warunków) nic takiego nie miałem w swoim "pakiecie", który mial obowiązywać.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 lip 2018, o 08:23
autor: stokland
1pietrek1 pisze:Jakoś niektórzy płacą od razu niższy abonament. Teraz nie będę składał reklamacji bo odstąpiłem od aneksu i nie wiem czy nie zmienię operatora.
Ps. Ta sama zasada obowiązuje przy podwyższeniu abonamentu?

Jestem ciekaw ile czasu będziesz oczekiwał na anulowanie nowo wygenerowanej umowy (rozumiem, że dokumenty miały dotrzeć poprzez kuriera?) ja czekam już ponad miesiąc...nigdy więcej się nie zdecyduje na ustalanie czegokolwiek poprzez infolinie BOK, chyba ze to ja mialem takie szczęście ze PLUS wybrał współpracę z TNT gdzie opinie o nich są jednoznaczne i mówią wszystko

Re: Przedłużenie umowy

: 11 lip 2018, o 09:14
autor: 1pietrek1
Na dokumenty czekałem tydzień. Nie zgadzało się wysłałem odstąpienie przez email i po kilku dniach zadzwoniłem się dowiedzieć, miałem już poprzednie warunki.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 lip 2018, o 10:17
autor: Marta_Plus
stokland,
stokland pisze:EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Już poprosiłam o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 lip 2018, o 15:43
autor: Andrzej62
Andrzej62 pisze:Jutro wysyłam [w imieniu żony] wypowiedzenie. Proszę o kontakt [ostatniej szansy] przedstawiciela DUK.../
Oczywiście nikt nie zadzwonił, ale przynajmniej ja dotrzymałem słowa.

Re: Przedłużenie umowy

: 11 lip 2018, o 16:07
autor: Basia_Plus
Andrzej62,
Andrzej62 pisze:Oczywiście nikt nie zadzwonił,
wysłałam w Twojej sprawie interwencję do konsultanta DUK.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lip 2018, o 12:57
autor: fox0410
Witam, zmieniłam taryfę na plus.40. z telefonu korzysta moja mama. Nalicza jakies opłaty i nie wiem za co? miało być wszystko bez limitu, rozmowy, sms, stacjonarne. Jest możliwośc sprawdzenia tego?

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lip 2018, o 14:05
autor: Basia_Plus
Witaj fox0410,
fox0410 pisze:Nalicza jakies opłaty i nie wiem za co? miało być wszystko bez limitu, rozmowy, sms, stacjonarne. Jest możliwośc sprawdzenia tego?
informacje za jakie usługi zostały naliczone opłaty można uzyskać w Plus online: https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action jeżeli posiadasz aktywną usługę Wykaz bieżącego użycia: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... 0abonament.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lip 2018, o 14:27
autor: fox0410
wiem. jest że polaczenia krajowe. ale miało bys wszystko nielimitowane...