Strona 522 z 672

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lip 2018, o 15:33
autor: Basia_Plus
fox0410,

może były wykonywane połączenia na numery, które są płatne ponad abonament np. infolinie. Szczegółowe informacje będzie można uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego.

Re: Przedłużenie umowy

: 12 lip 2018, o 17:53
autor: Andrzej62
Oferta [bez telefonu] dokładnie taka sama jak poprzednio czyli "łamaniec" 6/9 m-cy i odpowiednio 30/40 zł. net 4GB czyli jeśli nic się nie zmieni do końca kontraktu wtedy....
Andrzej62 pisze:.../Trzecia możliwość, to podtrzymanie woli rezygnacji, co też bierzemy pod uwagę, tym bardziej że numer którego dotyczy sprawa, jest wolny od jakichkolwiek zobowiązań typu: smartdom, raty itd.../

Re: Przedłużenie umowy

: 13 lip 2018, o 14:51
autor: stokland
Marta_Plus pisze:stokland,
stokland pisze:EDIT: Umowa anulowana, w chwili obecnej oczekuje na rozpatrzenie reklamacji odnośnie niesłusznie naliczonych kosztów połączeń zagranicznych.
Już poprosiłam o szybsze rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuje za pomoc w przyśpieszeniu sprawy.

Z informacji pracownika punktu stacjonarnego Plusa, wynika, że na chwilę obecną nie jest przygotowana żadna oferta odnośnie przedłużenia mojego numeru, cyt. "być może za miesiąc będzie przygotowana oferta..." - czy to jakiś żart? Sami, na własne życzenie chcecie Państwo pozbyć się dotychczasowego klienta, gdyż moja umowa kończy się przed upływem miesiąca :-)

Od dnia 14-02 (podobno) w Państwa firmie, pracownik punktu stacjonarnego ma możliwość zaproponowania mi takiej samej oferty, która była proponowana poprzez infolinie BOK i to jest w pełni zrozumiałe jednak dlaczego nie ma on "wglądu" w to co ustalałem z BOK? Ta oferta była naprawdę przekonywująca (stąd moja zgoda na przedłużenie umowy ale wyszło jak wyszło :roll: ), naprawdę nie ma możliwości aby podstawowe informacje przekazać do punktów stacjonarnych i "załatwienia" tej sprawy na miejscu, w punkcie?

Propozycja umowy abonamentowej + telefon z upustem 10 zł niż oferta dostępna na www. jest po prostu słaba..

Ubolewam, że ciężko trafić na rzetelnego i "elastycznego" pracownika, który jak twierdzi nie ma wglądu w moje obecne warunki taryfowe a o ofercie "Partnerskiej" nie słyszał i nie wie czym może się to różnić.

Re: Przedłużenie umowy

: 13 lip 2018, o 17:52
autor: Basia_Plus
stokland ,
stokland pisze:Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. Dziękuje za pomoc w przyśpieszeniu sprawy.
to bardzo dobra wiadomość. Cieszymy się, że sprawa została rozwiązana pomyślnie.
stokland pisze:moja umowa kończy się przed upływem miesiąca
Czy chcesz aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą w sprawie oferty?

Re: Przedłużenie umowy

: 13 lip 2018, o 22:22
autor: stokland
Basia_Plus pisze:stokland ,
stokland pisze:moja umowa kończy się przed upływem miesiąca
Czy chcesz aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą w sprawie oferty?
Tak, proszę o kontakt DUK i proszę o elastyczna oferte lecz wiem że na pewno nie zdecyduje się na zawarcie nowej umowy poprzez infolinię. Nie po tym "cyrku" którego doświadczyłem. Czy jest inne rozwiązanie ?

Re: Przedłużenie umowy

: 15 lip 2018, o 21:00
autor: kajak_66
Basia_Plus pisze:kajak_66,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Do dnia dzisiejszego nikt DUK do mnie nie zadzwonił, szkoda!!!

Re: Przedłużenie umowy

: 16 lip 2018, o 10:56
autor: Ewa_Plus
stokland, kajak_66,
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.

Re: Przedłużenie umowy

: 16 lip 2018, o 15:26
autor: kajak_66
Ewa_Plus pisze:stokland, kajak_66,
- wysłałam do DUK interwencję w sprawie pilnego kontaktu z Wami.
Już zadzwonili, dziękuję za pomoc :-D

Re: Przedłużenie umowy

: 16 lip 2018, o 15:37
autor: Andrzej62
I co zaproponowali?

Re: Przedłużenie umowy

: 16 lip 2018, o 21:45
autor: foppa
Witam,

otrzymałam dziś smsa z BOK, że mailowo została wysłana 'atrakcyjna oferta przedłużenia umowy', jednak na podanym w smsie mailu nie mam żadnej wiadomości od Plusa. W takim razie gdzie znajdę wspomnianą w smsie ofertę?

Pozdrawiam

Re: Przedłużenie umowy

: 17 lip 2018, o 10:01
autor: Ewa_Plus
Witaj foppa,
- czy sprawdzałaś może folder SPAM?

Re: Przedłużenie umowy

: 17 lip 2018, o 11:56
autor: foppa
@Ewa_Plus,
tak, sprawdzałam, w folderze spam też nic się nie pojawiło. Właśnie dostałam kolejnego smsa o takiej treści i tym razem również na skrzynce nic nie mam.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 lip 2018, o 12:21
autor: Ewa_Plus
foppa,
- mogę zatem zlecić kontakt pracownika DUK w tej sprawie.
Czy przedłużenie dotyczy numeru, który nam już kiedyś podawałaś? Numer kontaktowy też ten sam? Jeśli coś się zmieniło to podeślij mailem na adres: sepcjalista_plus@plus.pl w temacie podając swój nick oraz dopisek: FORUM.

Re: Przedłużenie umowy

: 17 lip 2018, o 12:39
autor: foppa
@Ewa_Plus,

nie pamiętam dokładnie, ale jest zaczynał się od 693, to tak. Proszę o kontakt DUK.

Pozdrawiam

Edit
Na wszelki wypadek wysłałam mailowo :)

Re: Przedłużenie umowy

: 17 lip 2018, o 13:10
autor: marekk79
Witam. Żona była dzisiaj w punkcie Plusa przedłużyć umowę, tym razem bez tel,zaproponowano Jej warunki powiedzmy śmieszne. Chodzi o abonament max 40 zł i jak najwięcej internetu, propozycja była 2-4 gb :-) . Proszę o pomoc. Obydwoje jesteśmy w Plusie ponad 15 lat