Witam probelm z obsluga na infolini

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Darro21
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 sty 2013, o 13:36

Witam probelm z obsluga na infolini

Post autor: Darro21 »

Witam,
Od 2 tygodni staram się przenieść numer do Plusa za pomocą infolinii... Pan z którym rozmawiałem zadzwonił po raz pierwszy w godzinach mojej pracy i nie mogłem rozmawiać, wiec umówiłem się na telefon w innym terminie, aby uzgodnić wszystkie szczegóły niestety pan nie zadzwonił. Za drugim razem znów ten sam pan zadzwonił w godzinach mojej pracy i znów umówiłem się na telefon na inną godzinę i kolejny raz nie zadzwonił.
Czy ktoś może mi powiedzieć CZEMU NIE MOŻE DO MNIE ZADZWONIĆ KONSULTANT W GODZINACH PO 16 JEŻELI SIĘ Z NIM UMAWIAM?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Witam probelm z obsluga na infolini

Post autor: Krzysiek_Plus »

Witam Darro21!

Proszę prześlij poprzez formularz, numer kontaktowy jaki podawałeś na stronie.

Postaram się taki kontakt po 16 zorganizować ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mtblanc4810
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 19 lut 2011, o 08:48

Re: Witam probelm z obsluga na infolini

Post autor: mtblanc4810 »

Witam,w moim regionie juz od pol roku jest problem z zasiegiem,co kilka dni probuje skontaktowac sie z obsluga klienta,ale na polaczenie trzeba czekac od 20 do 40 min,i plus jeszcze kaze sobie placic za rozmowe a przeciez problemy wynikly z ich winy...zresztą i tak nic z tym nie robią....to juz nie ten operator ktory byl na poczatku...
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Witam probelm z obsluga na infolini

Post autor: Krzysiek_Plus »

mtblanc4810 pisze:Witam,w moim regionie juz od pol roku jest problem z zasiegiem,co kilka dni probuje skontaktowac sie z obsluga klienta,ale na polaczenie trzeba czekac od 20 do 40 min,i plus jeszcze kaze sobie placic za rozmowe a przeciez problemy wynikly z ich winy...zresztą i tak nic z tym nie robią....to juz nie ten operator ktory byl na poczatku...
mtblanc4810 ale twoja sprawa jest już zgłoszona. Czekam tylko na inforamcje zwrotną.

EDIT
Darro21 pisze:Witam,
Od 2 tygodni staram sie przenies numer do plusa za pomoca infolini... Pan z którym rozmawiałem zadzwonił poraz pierwszy w godzinych mojej pracy i nie mogłem rozmawiac wiec umowiłem sie na telefon w innym terminie aby uzgodnic wszystkie szczegóły niestety pan nie zadzwonił. Za drugim razem znow ten sam pan zadzwonił w godzinach mojej pracy i znow umowiłem sie na na telefon na inna godzine i kolejny raz nie zadzwonił czy ktoś może mi powiedzieć CZEMU NIE MOŻE DO MNIE ZADZWONIĆ KONSULTANT W GODZINACH PO 16 JEZELI SIE Z NIM UMAWIAM??

Pozdrawiam
Konsultant powinnen skontaktować się dzisiaj po 16.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ