Witam,
Od 2 tygodni staram się przenieść numer do Plusa za pomocą infolinii... Pan z którym rozmawiałem zadzwonił po raz pierwszy w godzinach mojej pracy i nie mogłem rozmawiać, wiec umówiłem się na telefon w innym terminie, aby uzgodnić wszystkie szczegóły niestety pan nie zadzwonił. Za drugim razem znów ten sam pan zadzwonił w godzinach mojej pracy i znów umówiłem się na telefon na inną godzinę i kolejny raz nie zadzwonił.
Czy ktoś może mi powiedzieć CZEMU NIE MOŻE DO MNIE ZADZWONIĆ KONSULTANT W GODZINACH PO 16 JEŻELI SIĘ Z NIM UMAWIAM?
Pozdrawiam
Witam probelm z obsluga na infolini
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 sty 2013, o 13:36
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Witam probelm z obsluga na infolini
Witam Darro21!
Proszę prześlij poprzez formularz, numer kontaktowy jaki podawałeś na stronie.
Postaram się taki kontakt po 16 zorganizować
Proszę prześlij poprzez formularz, numer kontaktowy jaki podawałeś na stronie.
Postaram się taki kontakt po 16 zorganizować
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Rejestracja: 19 lut 2011, o 08:48
Re: Witam probelm z obsluga na infolini
Witam,w moim regionie juz od pol roku jest problem z zasiegiem,co kilka dni probuje skontaktowac sie z obsluga klienta,ale na polaczenie trzeba czekac od 20 do 40 min,i plus jeszcze kaze sobie placic za rozmowe a przeciez problemy wynikly z ich winy...zresztą i tak nic z tym nie robią....to juz nie ten operator ktory byl na poczatku...
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Witam probelm z obsluga na infolini
mtblanc4810 ale twoja sprawa jest już zgłoszona. Czekam tylko na inforamcje zwrotną.mtblanc4810 pisze:Witam,w moim regionie juz od pol roku jest problem z zasiegiem,co kilka dni probuje skontaktowac sie z obsluga klienta,ale na polaczenie trzeba czekac od 20 do 40 min,i plus jeszcze kaze sobie placic za rozmowe a przeciez problemy wynikly z ich winy...zresztą i tak nic z tym nie robią....to juz nie ten operator ktory byl na poczatku...
EDIT
Konsultant powinnen skontaktować się dzisiaj po 16.Darro21 pisze:Witam,
Od 2 tygodni staram sie przenies numer do plusa za pomoca infolini... Pan z którym rozmawiałem zadzwonił poraz pierwszy w godzinych mojej pracy i nie mogłem rozmawiac wiec umowiłem sie na telefon w innym terminie aby uzgodnic wszystkie szczegóły niestety pan nie zadzwonił. Za drugim razem znow ten sam pan zadzwonił w godzinach mojej pracy i znow umowiłem sie na na telefon na inna godzine i kolejny raz nie zadzwonił czy ktoś może mi powiedzieć CZEMU NIE MOŻE DO MNIE ZADZWONIĆ KONSULTANT W GODZINACH PO 16 JEZELI SIE Z NIM UMAWIAM??
Pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ