Witam.
Skorzystałem z wyprzedaży Plusa i przedłużyłem swój abonament w sklepie internetowym. Nie było to bezbolesne – nie obyło się bez kilku wycieczek do różnych salonów, paru połączeń z infolinią i czatowania w sklepie internetowym na mocno reklamowany, a nigdzie nieobecny telefon, czyli Samsung Galaxy SII.
W końcu się udało i złożyłem zamówienie. Co dość idiotyczne, po jego złożeniu nie przychodzi smsem czy mailem automatycznie jego podsumowanie, a po zalogowaniu na stronie www.plus.pl/przedluz pokazuje się tylko podziękowanie za skorzystanie z usług, więc człowiek tkwi w niepewności, czy aby na pewno wszystko dobrze kliknął. Otrzymujemy dopiero smsem potwierdzenie wysyłki (jaki telefon, jaka taryfa, jakie godziny doręczenia, ale bez nru listu przewozowego i innych informacji – uwaga, to okaże się istotne!).
No ale to w sumie drobne niedogodności, przynajmniej w moim wypadku. Bo potem przejął sprawę usługodawca wynajęty przez Plusa, czyli firma kurierska K-ex.
Kurier miał pojawić się wczoraj między 13.00, a 15.00. Karnie czekałem od 12.40 do ok. 18.00, ale nikt się nie zjawił. Zadzwoniłem na infolinię sklepu internetowego, gdzie Pani podała mi jedynie numer listu przewozowego i poleciła kontakt na numer infolinii K-ex. Dodam, że dodzwonić się tam nie jest łatwo, minimalny czas wysłuchiwania komunikatu „Wszyscy konsultanci są zajęci” w moim przypadku to 10min (max. 32min. - w tym wypadku nikt w końcu nie odebrał). Pani na infolinii K-Ex, poinformowała mnie, że ma informację, że przesyłka wciąż jest na samochodzie i poleciła kontakt z oddziałem warszawskim. Warszawski oddział nie odbierał. Ponowny kontakt z infolinią, Pani z K-Exa, wyraża zdziwienie i wystawia zlecenie pilnego kontaktu ze mną dla oddziału warszawskiego. Po godzinie (ha, ha) odział się kontaktuje i informuje mnie, że ponieważ miałem wcześniej wyłączoną komórkę, kurier zdecydował się w ogóle nie przyjeżdżać. Na moje pytanie, jaki związek z obecnością w domu między 13.00 a 15.00 ma komórką wyłączoną w godz. 8.00-12.00, i po rozmowie z kurierem (ja znowu wiszę na melodyjce) pani zmieniła zdanie i poinformowała mnie, że kurier właściwie był o 12.00 – w co wątpię. W systemie K-Ex ma wpisane „12.00 – awizo”, a żadnego awizo nie było.
Koniec końców umówiliśmy się na dziś między 14.00 a 16.00. Do 16.00 kurier się nie zjawił, więc znowu zacząłem się dobijać na infolinię K-Exa. Bez skutku - to właśnie w tym przypadku miał miejsce 32-minutowy rekord wysłuchiwania ich komunikatu „Wszyscy konsultanci są zajęci.”
Zacząłem już pisać niniejszy tekst, kiedy rozległ się dzwonek domofonu. Pan kurier – dość wesoły – nie odniósł się do całej sytuacji, a ja zasznurowałem usta, żeby już rzecz całą mieć jak najszybciej za sobą, ale zaraz nie wytrzymałem i musiałem rozsznurować, żeby trochę pobluzgać – i tym razem to dzięki Plusowi, a nie K-Ex. Otóż okazuje się, że telefon płatny jest gotówką, za pobraniem. Super, tylko dlaczego ta dość istotna kwestia nie jest poruszona w całej korespondencji w sprawie zamówienia, czyli jednym e-mailu służącym do potwierdzenia zamówienia przez klienta i jednym smsie ze strony Plusa z informacjami dotyczącymi zamówienia i dostawy? Ja na przykład tkwiłem w błogim przekonaniu (i podejrzewam, że nie jestem jedynym przypadkiem), że cała należna kwota zostanie doliczona do najbliższej faktury.
Para mi poszła uszami, bo w portfelu miałem tylko jakieś drobne, na szczęście udało mi się odnaleźć jakąś upchniętą na czarną godzinę kasę w wystarczającej kwocie.
W związku z opisaną powyżej sytuacją mam do Plusa następujące pytania:
1. Czy Plus przeprowadza ocenę usług wykonywane przez K-Ex?
1.a Jeśli tak, to w jaki sposób?
2. Czy bierze pod uwagę doświadczenia swoich klientów z w/w firmą?
2.a Jeśli tak, to do kogo w Plusie powinienem przesłać opis powyższej sytuacji (już z konkretnymi danymi)?
3. Czy Plus planuje ulepszyć procedury informacyjne dotyczące zamówień w sklepie internetowym, czy uważa obecny system za wystarczająco dobry?
Przedłużenie abonamentu przez internet - przygody i pytania.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 gru 2012, o 18:12
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przedłużenie abonamentu przez internet - przygody i pyta
Przepraszam, że tak wyglądał proces przedłużenia umowy. Od tego chciałbym zacząć, bo z reguły przebiega to bez takich problemów.
Poniżej zamieszczam od razu odpowiedzi na Twoje pytania:
Poniżej zamieszczam od razu odpowiedzi na Twoje pytania:
- 1. Tak, oczywiście. Bardzo ważnym miernikiem jest właśnie zadowolenie Klientów.
2. Tak, każdy zgłoszony nam przypadek jest indywidualnie wyjaśniamy z firmą kurierską a interwencje można zgłaszać do obsługi sklepu internetowego. W Twojej sprawie osobiście zgłoszę taką interwencję - podeślij mi tylko swój nr telefonu przez ten formularz.
3. Otoczenie zmienia się na tyle szybko, że ciężko nazwać jakikolwiek system wystarczająco dobrym. Dlatego tak ważne są dla nas uwagi bezpośrednio od Klientów. Między innymi dzięki nim cały czas rozwijamy np. proces realizacji zamówień w sklepie internetowym.
Re: Przedłużenie abonamentu przez internet - przygody i pyta
Dziękuję za odpowiedź.
Numer przesłałem na priv.
Numer przesłałem na priv.
Re: Przedłużenie abonamentu przez internet - przygody i pyta
To może ja odpowiem i się odniosę bardzo realistycznie. K-ex to duża firma, działają na zasadzie franczyzy - głównych punktów jest parę. Potem są przeładownie(czy tam magazyny) - kolejna franczyza, punkty lokalne - franczyza z franczyzy z magazynów, no i na końcu małe punkty w miastach, franczyza z franczyzy z punktów lokalnych, które są franczyzą z magazynów a te z głównych siedzib. Do tego kurierzy są zatrudnieni jako osobne działalności gospodarcze - i dopóki nie rozwalą paczki, mają to dosłownie w dupie, że do Ciebie coś przyjechało z opóźnieniem, czy też kurierowi się nie chciało :)
Na temat strony internetowej lepiej się nie wypowiadać - straszny burdel tam panuje :(
Na temat strony internetowej lepiej się nie wypowiadać - straszny burdel tam panuje :(
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Re: Przedłużenie abonamentu przez internet - przygody i pyta
Dlatego też przysiągłem sobie zrobić wszystko, żeby nie korzystać z ich usług. A w ramach rozszerzonego bojkotu będę też omijał ich tzw. saloniki prasowe, sklepy spożywcze i temu podobne punkty.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Przedłużenie abonamentu przez internet - przygody i pyta
Lettki, przekazałem już reklamację na przewoźnika do naszej logistyki.
Jeszcze raz Cię przepraszam za tą sytuację.
Jeszcze raz Cię przepraszam za tą sytuację.
Re: Przedłużenie abonamentu przez internet - przygody i pyta
Dzięki, Dominik. Pozdrawiam.