BOK to ZŁO

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
mikrobi
Nowy
Posty: 6
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 gru 2012, o 23:56

BOK to ZŁO

Post autor: mikrobi »

Czy BOK Plus jest w stanie rozwiązać jakikolwiek problem techniczny? Od jakiegoś czasu zgłaszam na bok@plus.pl problemy ze zrywaniem połączeń - nie powiem, zgłaszam permanentnie i złośliwie - po tym jak olano moje zgłoszenie normalną drogą (telefoniczne, 30 dni czekania na rozpatrzenie itp). Pewnie jestem już na czarnej liście, bo dzisiaj, po którymś zgłoszeniu, dostałem taką oto odpowiedź:

"Konsultanci Internetowej Obsługi Klienta nie mają możliwości dokonania weryfikacji danych na koncie numeru. Pełnimy jedynie funkcję informacyjną o świadczonych przez naszą sieć usługach.

W tej sprawie, proszę o telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta: http://www.plus.pl/indywidualna/Kontakt/
Pomocą służą również salony Plusa: http://plus.pl/adresy_punktow_sprzedazy/"

Dodam, że zgłaszanie problemów mailem doradził mi właśnie konsultant BOK, gdyż problemy zgłaszane przez ebok zostały jakoś dziwnie zignorowane.
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: BOK to ZŁO

Post autor: Dominik_Plus »

mikrobi, zapewniam Cię, że wystarczy wysłanie jednego maila żeby konsultant rozpoczął pracę nad rozwiązaniem problemu.
Jeżeli wysyłałeś po kilka-kilkanaście podobnych maili w krótkim odstępie czasu to mogłeś również trafić na zaporę antyspamową.

Podaj numer zagadnienia to zobaczę, w czym rzecz.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ