Problemy z zasięgiem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Bodziok2
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 sty 2013, o 09:56

Problemy z zasięgiem

Post autor: Bodziok2 »

Problem ma miejsce w Czechowicach-Dziedzicach i Zabrzegu tu mieszkam i pracuję.
- problemy z nawiązaniem połączenia (od razu połączenie zakończone),
- nie można się do mnie dodzwonić, mimo że telefon ma pełny zasięg,
- jeśli połączenie jest nawiązane ma bardzo złą jakość i często jest zrywane,
- SMS-y wychodzące trzeba ponawiać, a przychodzące otrzymuję z ogromnym nawet kilku godzinnym opóźnieniem.

- mimo wysokiej siły sygnału połączenie ma jakość uniemożliwiającą zrozumienie rozmówcy, jak przy bardzo słabym zasięgu
- rozmowy są zrywane,
- ja słyszę rozmówcę, a on mnie nie.

Telefon sprawny - sprawdzony z kartą od innego operatora.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bodziok2 tak wiemy o tym problemie :-( . Jedna z stacji na terenie Czechowice-Dziedzice jest przenoszona w nową lokalizacje.

Technicy pracują nad przywróceniem pełnego zasięgu.
Bodziok2 pisze:- jeśli połączenie jest nawiązane ma bardzo złą jakość i często jest zrywane,
- SMS-y wychodzące trzeba ponawiać, a przychodzące otrzymuję z ogromnym nawet kilku godzinnym opóźnieniem.

- mimo wysokiej siły sygnału połączenie ma jakość uniemożliwiającą zrozumienie rozmówcy, jak przy bardzo słabym zasięgu
- rozmowy są zrywane,
- ja słyszę rozmówcę, a on mnie nie.
.
A czy twój telefon loguje się do sieci 3g? Ustaw w aparacie tylko 2G/GSM i sprawdź czy pomogło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bodziok2
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 sty 2013, o 09:56

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: Bodziok2 »

Umowa podpisana z Polkomtel nie posiada ograniczeń w postaci połączeń tylko 2G/GSM, mam prawo, a Państwo obowiązek dostarczyć mi sygnał o pełnej wartości, gdyż za taki płacę. Jeśli prowadzicie Państwo jakieś prace modernizacyjne, które ograniczają mój dostęp do sieci to należy przynajmniej użytkowników o tym poinformować.
Jeśli towar, który Państwo dostarczacie nie jest towarem pełnowartościowym, niezgodnym z umową na świadczenie usług telekomunikacyjnych to wypadałoby obniżyć płatność za abonament.
Awatar użytkownika
Krzysiek_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 17730
Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: Krzysiek_Plus »

Bodziok2 Plus wydał komunikat do prasy związany z modernizacją, tutaj jego treść.
Bodziok2 pisze:Umowa podpisana z Polkomtel nie posiada ograniczeń w postaci połączeń tylko 2G/GSM, mam prawo, a Państwo obowiązek dostarczyć mi sygnał o pełnej wartości
Bodziok2, działanie sieci nie jest ograniczane, wręcz przeciwnie sieć jest modernizowana by te możliwości powiększyć. Niestety w niektórych przypadkach wiąże się to z tymczasowymi utrudnieniami. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bodziok2
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 18 sty 2013, o 09:56

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: Bodziok2 »

Gratuluję poczucia humoru, użytkując telefon, którego możliwości można docenić w 3G, a operator, no właśnie jak to według Pana nazwać, wprowadza tymczasowe utrudnienia, trwające półtorej miesiąca (no właśnie tymczasowe!!) nie wprowadza ograniczeń?? zmiana z 3G do 2G/GSM to nie ograniczenia, a 6 tygodni to tymczasowo, chwała, że nie na stałe, należą się Polkomtelowi wyrazy wdzięczności, iż pozostawia nadzieję powrotu do normalności.
Proponuję Panu przeczytać komunikat, na który Pan się powołuje:
"Same prace są prowadzone tak, by jeśli nie jest to konieczne, nie były realizowane na znajdujących się obok siebie stacjach bazowych. Dzięki temu, stacje sąsiednie mogą „przejąć" ruch ze stacji modernizowanej. Dodatkowo, jeśli tylko jest to możliwe, to prace odbywają się godzinach nocnych. Dotychczasowe doświadczenia wskazują, że czas wyłączenia obiektu nie trwa dłużej niż 5 godzin, natomiast nieco dłużej trwa późniejsza integracja sprzętu i zasobów sieciowych. Niestety może się to wiązać z chwilowym pogorszeniem jakości usług w danej lokalizacji".
Niewiele wspólnego ma Pana wyjaśnienie z komunikatem, a komunikat z rzeczywistością.
Uważam, iż głęboko w poszanowaniu macie klientów, którzy mają dwa prawa:
- płacić abonament
- i nie upominać się o swoje prawa.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: sl@w_es »

Skoro już cytujesz to cytuj dosłownie lub użyj wielokropka dla zaznaczenia, że coś pominąłeś, a nie stawiasz kropkę zamiast przecinka tak jakby to był koniec zdania pomijając bardzo ważną kwestię...
(...) lokalizacji, za co Polkomtel z góry przeprasza wszystkich swoich klientów.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Nieee
PlusManiak
Posty: 52
Rejestracja: 29 gru 2012, o 19:55

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: Nieee »

A czy abonent może zapłacić połowę faktury i przeprosić Polkomtela że reszty w tym miesiącu nie będzie, bo jakość połączeń była kiepska?
Czy słowo "przepraszam" jest środkiem płatniczym w naszym cudownym kraju?
Zła jakość świadczonych usług przez tak długi okres powinna być odpowiednio zrekompensowana.
A do autora wątku: złożyłeś już reklamację?
Awatar użytkownika
luki
Szalony PlusManiak
Posty: 1577
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:23

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: luki »

A co to musi tam być 3G? Nie musi i nie jest to podstawa do czegokolwiek, bo w dużej części kraju jest 2G.
Awatar użytkownika
Hunter
Starszy Plusmaniak
Posty: 186
Rejestracja: 1 lis 2012, o 17:47

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: Hunter »

2G pozwala na połączenia w normalnej jakości rozmów - tak naprawdę mało jest miejsc gdzie 3G działa.
Reklamację możesz składać jak Ci się chce, odpowiedź będzie "Polkomtel Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie istniejących możliwości technicznych". Nie ma jakiejś awarii co nie pozwala dzwonić - operatora nie interesuje jaki masz telefon, czy masz nokie 3310 czy SGS 3 - zostaniesz potraktowany tak samo. Nawet jak wyłączono stację i zasięg 3G zobaczysz za dwa lata - masz zasięg normalny 2G = usługi są świadczone.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Problemy z zasięgiem

Post autor: Dominik_Plus »

Bodziok2 pisze:Umowa podpisana z Polkomtel nie posiada ograniczeń w postaci połączeń tylko 2G/GSM
Bodziok2, tak jak napisałeś - umowa nie obejmuje ściśle określonych parametrów zasięgu w konkretnej lokalizacji. Specyfika sieci radiowej jest taka, że nie możemy zagwarantować, że w danym miejscu będzie full zasięg HSPA czy np. LTE. Wpływ na to ma wiele czynników, które są często niezależne od nas.

Niemniej jednak pracujemy nad przywróceniem u Ciebie zasięgu 3G, ale na razie korzystaj z 2G, jako rozwiązania tymczasowego.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ