Problem z przedłużeniem umowy.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
epmilka
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 sty 2013, o 14:48

Problem z przedłużeniem umowy.

Post autor: epmilka »

Witam
Mam problem z przedłużeniem umowy otóż:
ponad tydzień temu udałąm sie do salonu Plus w celu przedłużenia umowy lecz nie bylo na stanie telefonu który mnie aktualnie interesował więc Pani w Plusie powiedziałą ze zapisze sobie wszystkie moje dane telefon kontaktowy i za 2 dni do mnie zadzwoni lecz nie zadzwonila, więc zrobiłam to sama i dowiedziałąm się ze telefonu nie ma i w najblizszym czasie nie bedzie, więc stwierdzilam ze pojde do innego salonu bo przeciez gdzies indziej moze byc. Zadzwonilam do innego salonu i ku mojemu zaskoczeniu Pani powiedziala ze to nieistotne czy maja ten telefon czy nie bo promocja skonczyla się dzien wczesniej wiec teraz musze za niego zapłącić 999 zł a nie 1 zł, więc dzwonie z powrotem do Pani u ktorej przedłużałam umowe i ktora miałą do mnie oddzwonić aby się upewnić czy nadal ten telefon bede miec za 1 zł z racji tego ze przyszlam przedluzyc umowe przed koncem promocji i jakie bylo moje zdziwienie jak okazało się ze pani nigdzie nie zanotowała takiej informacji (jak to ujęła o Wstrzymaniu) i bede musiala zapłacic 999 zl więc zastanawiam się czy moze tę panią obciażyc różnicą kosztow zakupu telefonu skoro to z jej winy musze za niego zapłacić duzo więcej.
W dziale obslugi klienta powiedziano mi zebym przedluzyla indywidualną umowę przez internet, więc weszlam na moje konto patrzę a tam interesujący mnie telefon wciaz za 1 zł więc złożyłąm zamówienie, link potwierdzający przyszedl na maila, aktywowalam zlecenie 18 stycznia wydrukowałąm potwierdzenie i czekam na kuriera (miał być dziś). O określonej godzinie kuriera nie ma, dzwonie do obsługi klienta wyjaśniłam o co mi chodzi i chcialam dowiedzieć się czy w ogóle dziś będzie oni każa mi czekac pol h przy tel po czym mówią ze to nie do nich powinnam jednak dzwonic lecz pod nr 601... więc tak zrobiłam po długiej rozmowie z konsultantem jedyne co się dowiedziałam to to ze nieważne ze przyjdzie potwierdzenie ze zlecenie jest realizowane bo nawet jak zamowienie nie jest zrealizowane to takie potwierdzenie przychodzi, na swojej indywidualnej ofercie mam informacje ze dziekuja i zlecenie zostalo przekazane do realizacji, innej opcji wyboru juz przeciez nie mam no bo jest wszystko zatwierdzone.
Więc pytam się Was czy ja jestem wróżka zeby wiedziec ze zrealizowane zamówienie jednak takowym nie jest?
Ja jako wasz klient mam zabiegac o to zeby zostac w tej sieci czy to w waszym interesie jest aby klient był zadowolony z usług?
I jaką mam gwarancję ze po odblokowaniu mojej oferty interesująca mnie oferta będzie jeszcze aktualna? A jeśli nie to moja czy wasza wina ze muszę za telefon płacić prawie 1000 zł więcej?
Moze mi ktos odpowiedzieć na te pytania?
Awatar użytkownika
Dominik_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 1112
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15

Re: Problem z przedłużeniem umowy.

Post autor: Dominik_Plus »

epmilka, postaram się to wyjaśnić najszybciej jak się będzie dało. Odezwij się do mnie przez ten formularz i podaj tam nr telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
ODPOWIEDZ