Teraz jest 2 wrz 2014, o 10:06

Kończy Ci się umowa w Orange, Play, T-mobile? Chcesz otrzymać 3 abonamenty gratis?
Zostaw Kontakt



Akcesoria tablety Akcesoria do tabletów Etui do tabletu Etui galaxy tab 3 Etui galaxy tab 2 Etui tablet 7,85"


e-hasło

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

monikaimati

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 18 sty 2013, o 18:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: samsung galaxy ace

e-hasło

Post5 lut 2013, o 09:09

od paru dni próbuje się dodzwonić do biura obsługi po e-hasło bo nie moge sie bez tego zalogować do plus online i tylko proszę czekac :( a czy w salonie też moge dostać takie ehasło?w plusie miałam kiedyś tylko mixa wiec w abonamencie jestem zielona :( :mrgreen: ale mam nadzieje że w forum znajde troche odpowiedzi na moje pytania :-)
Offline
Avatar użytkownika

Dominik_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1112
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:15
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 65 razy

Re: e-hasło

Post5 lut 2013, o 10:02

Najszybciej e-hasło ustaliłabyś posiadając Plus Kod 5 (podawany jest na pierwszej fakturze). Wtedy mogłabyś to zrobić przez Plus online: LINK

W innym przypadku pozostaje kontakt telefoniczny lub wizyta w salonie/punkcie Plusa: LINK
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Wiesiek165

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 11 lut 2013, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: e-hasło

Post11 lut 2013, o 16:25

Od dwóch miesięcy próbuję się zalogować do plusonline, niestety bez skutku.
Dzisiaj już wymiękłem i mam dość konsultantów Plusa, bo ci mają problem ze zrozumieniem tego co się do nich mówi lub też wielokrotnie pisze.
Czy jest na forum jakiś spec i mógłby mi objaśnić dlaczego nie mogę się zalogować (pierwszy raz) za pomocą e-hasła otrzymanego listownie. Po wpisaniu numeru telefonu i tego e-hasła powinna pojawić się (przynajmniej wg niektórych konsultantów i dołączonej do e-hasła instrukcji) strona umożliwiająca zmianę hasła. Zamiast tej strony pojawia się czerwony komunikat : " Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym
znakiem.Następnie wpisz swoje cztero, lub pięciocyfrowe hasło
Pamiętaj, że kilkukrotne błędne wprowadzenie hasła może tymczasowo
zablokować dostęp do Twojego konta. Aby poznać swoje hasło, zadzwoń pod
2601 z telefonu Plusa. "
Próbowałem po wielekroć, z dwoma e-hasłami i nic, a konsultanci tylko podają jakieś swoje, dziwne i sprzeczne ze sobą teorie.
O co tu chodzi - czemu to nie działa?
Online
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 9353
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 32 razy
    Otrzymał podziękowań: 795 razy

Re: e-hasło

Post11 lut 2013, o 16:42

Wiesiek165 a czy pracownicy na infolini generowali dla twojego numeru nowe hasło SMS-em?
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Wiesiek165

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 11 lut 2013, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: e-hasło

Post11 lut 2013, o 16:51

W tym właśnie problem, że nie mam możliwości rozmawiania, ani też odczytywania wiadomości wysyłanych na tą kartę SIM. Karta jest zamontowana gdzieś indziej (nie w telefonie). Dlatego tak mi zależy na e-haśle.
Od samego początku w BOK, salonie sprzedaży i na infolinii o tym wiedzą, a mimo to wielu z nich mi proponuje wysłanie hasła przez SMS
Online
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 9353
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 32 razy
    Otrzymał podziękowań: 795 razy

Re: e-hasło

Post11 lut 2013, o 16:56

Wiesiek165 standardowo jest hasło sesji i wyłączenie jest możliwe tylko przy pierwszym zalogowaniu/ zmianie e-hasła. Więc bez dostępu do karty nie będzie to możliwe.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Wiesiek165

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 11 lut 2013, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: e-hasło

Post11 lut 2013, o 17:11

Cytat z listu:
"... Jak zmienić jednorazowe hasło na docelowe?
1. zaloguj się na www.ebok.pl używając jednorazowego hasła, które podajemy poniżej
2.automatycznie wyświetli się strona, która umożliwia zmianę hasła jednorazowego na docelowe
3.dwukrotnie wprowadź i zaakceptuj nowe, wymyślone przez siebie hasło..."

i tutaj podają 9-cio znakowe hasło np.: rW64jK8m9

Czy według tej instrukcji jest potrzebne hasło sesji?
Offline
Avatar użytkownika

Wiesiek165

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 11 lut 2013, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: e-hasło

Post11 lut 2013, o 17:18

Zbyt się pośpieszyłem z odpowiedzią i zapomniałem też o tym :
Jak chcę się logować do plusonline to co widzę na stronie?

Numer telefonu (9 cyfr):

eHasło lub kod dostępu:

To dolne miejsce jest na wpisanie eHasła lub kodu dostępu.
Część konsultantów i sprzedawców twierdzi to samo co ja, a część snuje różne mniej lub bardziej prawdopodobne teorie.
Żadna z tych teorii nie jest już śmieszna (przynajmniej dla mnie)
Online
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 9353
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 32 razy
    Otrzymał podziękowań: 795 razy

Re: e-hasło

Post11 lut 2013, o 17:35

eHasło to hasło od 8 do 12 znaków, wymagane przy aktywacji elektronicznej wersji faktury.

Kod dostępu: Pluskod5, Pluskod4, w ofercie prepaid ostanie 4 cyfry kodu PUK.

Przy każdym logowaniu wysyłane jest hasło sesji, w tym że przy e-haśle istnieje możliwość wyłączenia tej funkcji.
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Wiesiek165

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 11 lut 2013, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: e-hasło

Post12 lut 2013, o 10:00

Już wcześniej musiałem się nauczyć co to pluskody i ehasła.
Proszę o sensowne wytłumaczenie mi w jakim celu BOK Plusa (wiedząc że nie mam możliwości odczytania hasła sesji) przysyła mi linki pod którymi mam się rejestrować i listownie ehasło.
Jak rozumieć poniższe odpowiedzi na stronie plusa ?

E-hasło - to hasło, dzięki któremu możesz korzystać z wszystkich możliwości, jakie daje Plus online.

E-hasło:

umożliwia zalogowanie do Plus online bez konieczności posiadania aktywnego Plus Kodu 5,
użyte podczas logowania do Plus online umożliwia zlecanie zmian na koncie Klienta,
pozwala aktywować e-rachunek lub e-fakturę wraz z rachunkiem szczegółowym (po uruchomieniu e-rachunku dostęp do plików z fakturą i rachunkiem szczegółowym będzie możliwy tylko po podaniu e-hasła),
daje dostęp do wykaz bieżącego użycia, czyli szczegółowego wykazu bieżących połączeń,
działa również wtedy, gdy Twój numer jest czasowo zablokowany.


Jak zalogować się do Plusonline :

Jeśli masz telefon w Plusie na abonament , w oknie "Hasło" wpisz:

aktywny Plus Kod 4 lub Plus Kod 5 . Aktywacja Plus Kodu następuje przy pierwszym logowaniu. Na numer telefonu, który wpisałeś w oknie "Telefon", otrzymasz SMS-a z hasłem sesji. Wpisz go w oknie "podaj hasło sesji".
lub eHasło.

Jak rozumieć - szczególnie pkt 2. cytatu z listu od Plusa, który to wczoraj cytowałem ?

Cytat z wczorajszej odpowiedzi BOK Plusa:
"...Podane przez Pana hasło jednorazowe, musiało zostać wykorzystane..."
Podobno dlatego wyskakuje ten czerwony komunikat.
Offline
Avatar użytkownika

Wiesiek165

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 11 lut 2013, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Problem z eHasłem

Post12 lut 2013, o 16:54

Krzysiek_Plus - jesteś mi w stanie odpisać o co w tym chodzi i jak to rozwiązać ? Jeżeli nie to może znajdzie się jednak w Plusie ktoś, kto nad tym panuje, a jak dotychczas na taką osobę nie trafiłem.
Nie upieraj się przy tym haśle sesji, bo chyba doskonale wiesz, że nie o nie chodzi.
Online
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 9353
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 32 razy
    Otrzymał podziękowań: 795 razy

Re: e-hasło

Post12 lut 2013, o 17:25

Wiesiek165 czy po otrzymaniu hasło listowanie, konsultanci w BOK generowali ci w jakiej kolwiek formie nowe hasło?

Jeśli nie to proszę prześlij poprzez formularz hasło z listy oraz numer telefonu którym próbujesz sie zalogować.

przysyła mi linki pod którymi mam się rejestrować


Jaki link masz na myśli?

Edit
dodanie linku do formularza
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Wiesiek165

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 11 lut 2013, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: e-hasło

Post12 lut 2013, o 17:43

Dzięki za odpowiedź - już się przestraszyłem, że Ciebie to też przerosło.
Ehasła dostałem tylko dwa - jedno w salonie Plusa, a drugie listownie. Z obydwoma eHasłami to samo. Nic nie wiem o generowaniu trzeci raz (według niektórych konsultantów i ich szefostwa eHasło listowne jest ważne tylko 24 h i zanim dotrze do poczty to już traci ważność :lol: i stąd te kłopoty )
Linki jutro prześlę, bo teraz muszę kończyć.
O jaki formularz do hasła i nr telefonu chodzi (jestem na tym forum dopiero drugi dzień) ?
Online
Avatar użytkownika

Krzysiek_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 9353
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 16:58
  • Podziękował : 32 razy
    Otrzymał podziękowań: 795 razy

Re: e-hasło

Post12 lut 2013, o 17:55

Ten formularz. Poprawiłem równiez poprzedni post ;-)
Chcesz przedłużyć umowę , kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Wiesiek165

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 11 lut 2013, o 16:01
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: e-hasło

Post13 lut 2013, o 13:33

Krzysiek_Plus - wysłałem przez formularz numer telefonu i ehasło. To hasło wg maila z BOK ktoś już wykorzystał (podałem je i chyba sprawdzali), a wg telefonicznego BOK jest ważne tylko 24 h od chwili wygenerowania, więc nie ma szans, żeby działało.Jednak myślę, że przyczyna leży gdzie indziej. Do monitu o hasło sesji nie udało mi się nawet dotrzeć, więc i to nie jest przyczyną.
Masz może dostęp do podglądu zagadnień w BOK ? Podałbym Ci numery tych zagadnień i numer zgłoszenia telefonicznego, to miałbyś podgląd na całość korespondencji i tak byłoby najlepiej. Jeżeli nie masz dostępu to wkleję linki do stron na których miałem się logować.
Następna strona


Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości