Strona 2 z 4

Re: e-hasło

: 15 lut 2013, o 17:39
autor: Wiesiek165
Krzysiek_Plus - już może coś bliżej wiadomo na temat rzeczywistej przyczyny kłopotów z eHasłem i kiedy w końcu będę miał podgląd do połączeń i faktury?
Jak w tej chwili mam się dostać do efaktury?
Masz możliwość dostania się do treści moich zgłoszeń do BOK (mailowych i telefonicznych)?

Re: e-hasło

: 15 lut 2013, o 19:06
autor: Krzysiek_Plus
Wiesiek165 z tego co udało się ustalić rzeczywiście obecne hasło jest już nieaktywne. Nie ma możliwości ponownej aktywacji.

Jedyny sposób uzyskania e-hasła to SMS poprzez kontakt z BOK lub opcja listowna ( hasło wygenerowane w ten sposób nie wymaga hasła sesji).

Niestety nie ma innej formy wygenerowania tego hasła. Dlatego też proponuje ponowny kontakt z BOK w celu wysłania nowego e-hasła listownie. Na forum nie jestem w stanie więcej pomóc :-(

Re: e-hasło

: 18 lut 2013, o 10:53
autor: Wiesiek165
W piątek wieczorem wyjąłem ze skrzynki listowej list z trzecim - nowym ehasłem. Mam tylko nadzieję, że to nie jest już wykorzystane.
Co teraz zrobić ? Próbować się zalogować według listownej instrukcji ? Czy te hasła listowne są rzeczywiście ważne tylko 24 h od chwili wygenerowania (informacja uzyskana 11.02 od konsultanta 601102601)? Jeżeli tak to po co Plus je bezsensownie przysyła?

Re: e-hasło

: 18 lut 2013, o 19:13
autor: Krzysiek_Plus
Tak spróbuj się przynajmniej raz zalogować. Z informacji które uzyskałem wynika że hasło jest ważne 60dni.

Re: e-hasło

: 19 lut 2013, o 12:07
autor: Wiesiek165
Witam.
W końcu się udało, a tylko szkoda, że tak długo to trwało – ponad dwa miesiące. Wszystko przebiegło bezproblemowo i dokładnie według listownej instrukcji. Nie było potrzebne hasło sesji, żaden inny kod czy też hasło, ani też karta SIM.
Krzysiek_Plus pisze:Wiesiek165 standardowo jest hasło sesji i wyłączenie jest możliwe tylko przy pierwszym zalogowaniu/ zmianie e-hasła. Więc bez dostępu do karty nie będzie to możliwe.
. Myślę, że przyczyną było źle wygenerowane eHasło lub błąd tkwił w stronie logowania do Plusonline .
Wszystko byłoby szybciej i mniej stresowo, gdyby pracownicy Plusa posiadali choćby elementarny zasób wiedzy na temat eHasła i nie mieli problemu ze zrozumieniem co się do nich pisze lub mówi. Od samego początku podawałem swój numer kontaktowy,informowałem, że nie mam dostępu do karty SIM i chcę zrezygnować z papierowego (płatnego) wykazu połączeń. Dokładnie opisywałem co i gdzie się dzieje. Mimo to przysyłali linki do logowania się w Plus.pl (co kilkukrotnie posłusznie, ale bezsensownie uczyniłem), twierdzili że konieczne jest uzyskanie Plus kod 5, hasła sesji, itp. bzdury :
„…Do zarządzania kontem za pośrednictwem Plus online, potrzebny będzie Pan Plus kod 5.
Informacje na temat, jak uzyskać i aktywować Plus Kod znajdują się na stronie…”
Po telefonicznym zgłoszeniu niemożności zalogowania się Hasłem i przysłaniu mi sms o zamknięciu zgłoszenia znowu musiałem pisać do BOK. Oto odpowiedź :
„… Proszę o podanie hasła, jakie Pan dostał w liście.
Pana zgłoszenie zostało rozwiązane, gdyż zmiany hasła musi Pan dokonać sam.
Nie ma możliwości wyłączenia hasła sesji zdalnie.
Zatem konieczny jest Panu dostęp do kary SIM w celu uzyskania hasła sesji.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu….”
Później udało mi się dodzwonić pod 601102601 i konsultantka po naradzie z innymi stwierdziła że przyczyną jest aktywne tylko przez 24 h od wygenerowania Hasło i nie ma pojęcia po co w takim razie je wysyłają :lol: . BOK z kolei mi odpisał, że moje eHasło ktoś już wykorzystał :evil: .
Takich "kwiatków" jest więcej.
Na tylu pracowników z którymi miałem kontakt, tylko jedna miała wiedzę o tym co mówi i słuchała ze zrozumieniem co ja do niej mówię. Tylko ona stwierdziła, że coś nie gra ze stroną logowania, albo z eHasłem i napisała zgłoszenie do jakiegoś innego działu, a mimo to ten dział nic nie zrobił i zamknął zgłoszenie.
Po takich przejściach z konsultantami i sprzedawcami PLUSA jakie klient może mieć zdanie o tej sieci ? Tacy pracownicy zdarzają się wszędzie, ale aż tylu ?

Re: e-hasło

: 19 lut 2013, o 14:45
autor: Dominik_Plus
Wiesiek165, przepraszam Cię za te problemy z zalogowaniem do Plus online. :oops:
Mam nadzieję, że od teraz wszystko będzie już OK. ;-)

Re: e-hasło

: 19 lut 2013, o 15:07
autor: Wiesiek165
Przeprosiny przyjęte.
Dobre chociaż i to. ;-)
Historię moich nieudanych prób logowania, rozmów telefonicznych i korespondencji z BOK powinien przeczytać ktoś z naczalstwa Polkomtela to może coś w szkoleniach by się zmieniło.
Teraz czeka mnie składanie reklamacji na nienależnie naliczone opłaty za spis połączeń. Nie ze swojej winy tak długo nie mogłem się zalogować do Plusonline i korzystać z elektronicznego, więc dlaczego mam za to jeszcze płacić ?

Re: e-hasło

: 19 lut 2013, o 16:31
autor: Dominik_Plus
Tak jeszcze w ramach usprawiedliwienia pozwolę sobie dodać, że wysyłanie e-hałsa pocztą zdarza się naprawdę bardzo, bardzo rzadko. Z reguły konsultanci korzystają z kanału SMS.
Ale postaram się o komunikat do konsultantów w tej sprawie, w celu odświeżenia wiedzy. ;-)

Co do reklamacji - prześlij ją do mnie przez ten formularz. Przekażę ją do Departamentu Reklamacji.

Re: e-hasło

: 20 lut 2013, o 11:45
autor: Wiesiek165
Dominik_Plus - zgłoszenie wysłałem. Mam nadzieję, że jasno i czytelnie.
Logowanie do Plusonline przebiega bezproblemowo - nie pojawiają się już żadne dziwne komunikaty :-) .
Przedtem myślałem, że może coś nie tak z moim kompem (że coś blokuje), więc kupę czasu kombinowałem zmieniając przeglądarki, zmieniając różne ustawienia - i nic, dalej było to samo :evil: .

Re: e-hasło

: 21 lut 2013, o 15:31
autor: Dominik_Plus
Wiesiek165, reklamację już przekazałem. ;-)

I cieszę się, że Plus online działa Ci jak należy. :-)

Re: e-hasło

: 21 lut 2013, o 16:47
autor: Wiesiek165
Dominik_Plus - masz chyba jakąś magiczną moc. Nastąpiły dwa cudy w jednym ;-) .Właśnie przed chwilą zadzwonili z Plusa na mój drugi numer kontaktowy (naprawdę - to nie żart!) i pani powiedziała że reklamacja uznana (następnego dnia!!!).

Re: e-hasło

: 21 lut 2013, o 17:10
autor: Dominik_Plus
;-)

Cieszy mnie informacja, że udało się to szybko załatwić.

Re: e-hasło

: 16 paź 2013, o 21:35
autor: andziang
Proszę pomóżcie!
Kilka dni temu w Plusie kupiłam internet mobilny, chcę zalogować się na plusonline do e-faktury, wpisuję numer telefonu, który jest przypisany do karty sim od internetu, ale nie wiem gdzie jest hasło :( Pani w salonie powiedziała, że hasło znajduje się na karcie sim, ale jest tu kilkanaście cyfr i nie wiem, które są tym hasłem ? Wpisywałam różne kombinacje, ale za każdym pojawia się komunikat "Wpisz swój numer nie poprzedzając go zerem, ani żadnym innym znakiem. Następnie wpisz swoje cztero, lub pięciocyfrowe hasło." Może ktoś mnie naprowadzi jakoś? :) Z góry dziękuję

Re: e-hasło

: 17 paź 2013, o 10:30
autor: Krzysiek_Plus

Re: e-hasło

: 17 paź 2013, o 23:26
autor: andziang
Ale pomocny jesteś Krzysiek_Plus :) pierwszą rzeczą jaką zrobiłam było przeczytanie tych informacji... Chodzi o to, że Pani z Plusa twierdzi, że mam to hasło na karcie sim (?!), a zadzwonić do DOK nie mogę, gdyż abonament nie jest na mnie i nie pytałabym o to gdyby Pani z salonu nie twierdziła tego co napisałam powyżej, nie mogę też utworzyć ehasła za pomocą PlusKodu 5 bo jego też nie posiadam.