Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
luk4recja
Nowy
Posty: 8
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sty 2017, o 13:48

Re: Problem po rejestracji

Post autor: luk4recja »

Magda_Plus pisze:luk4recja podaj mi, proszę przez ten formularz te różniące się między sobą numery telefonów oraz numery kart SIM, jakie posiadałaś starej i nowej.
Wysłane
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

luk4recja czy stara karta SIM dalej działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luk4recja
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 sty 2017, o 13:48

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: luk4recja »

Magda_Plus pisze:luk4recja czy stara karta SIM dalej działa?
Tak cały czas działa
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

luk4recja dziękuję za informacje. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luk4recja
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 sty 2017, o 13:48

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: luk4recja »

Wysłałam to o co Pani prosiła :)

Edit:

A wiadomo ile może ta sprawa potrwać ?
Ostatnio zmieniony 4 sty 2017, o 08:58 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

luk4recja czas rozpatrywania reklamacji to 30 dni, ale poprosiłam o szybsze rozpatrzenie złożonego wniosku. Proszę Cię o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luk4recja
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 sty 2017, o 13:48

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: luk4recja »

Dobrze będę czekać i bardzo dziękuje :)
Chciałam się jeszcze tylko dowiedzieć czy ten "stary" numer mam teraz zarejestrować czy trzeba czekać ?
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Magda_Plus »

luk4recja na razie wstrzymaj z tym do momentu rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luk4recja
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 sty 2017, o 13:48

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: luk4recja »

Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - bardzo dziękuje za pomoc :)
Mam jeszcze tylko pytanie - w wiadomości było napisane, aby udać się ze "starym" numerem do punktu obsługi. Tylko z jeśli dobrze rozumiem to tama umowa jest nieważna i aby mieć abonament na "stary" numer trzeba spisać nową ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Basia_Plus »

luk4recja ,
luk4recja pisze:w wiadomości było napisane, aby udać się ze "starym" numerem do punktu obsługi.
jeśli w odpowiedzi z Departamentu Reklamacji jest taka informacja, to zgodnie z sugestią należy udać się do najbliższego punktu Plusa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mariush19
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 4 kwie 2016, o 21:32

Średniowieczne Biuro Obsługi Plus GSM

Post autor: mariush19 »

Witam uprzejmie szanowne grono forumowiczów.
Przedstawię w skrócie moje przygody ze Skandalicznie (średniowieczne) działającym Biurem Obsługi klienta Plus.
9-01.2017 dzwonię w sprawie przeniesienia numeru z karty na abonament. Ustalam warunki, zgadzam się. Konsultant przetwarza umowę, wszystko jest dograne i....... krach. Pokazuje się komunikat że mam nie zapłacony rachunek. Cho)era zapomniałem zapłacić, no nic, rozmawiając dalej z konsultantem opłacam w ciągu minuty rachunek przez E-płatność. Niestety procedury, system za 20 mln zł nie jest w stanie tak szybko zareagować. Zlecenie "utyka" ale przemiły Pan zapewnia że jutro (czyli 10.01) ktoś te zlecenie "popchnie" dalej i telefon z umową dotrze dzisiaj tj 12-01.
Zadowolony czekam.
11.01 dzwonię dowiedzieć się o numer listu przewozowego żeby wiedzieć kiedy być w domu. Dowiaduję się że wszystko złożone , wszystko przetworzone, ale po numer listu przewozowego muszę zadzwonić jutro (czyli 12.01)

12.01 dzwonię, oczywiście 30 minut czekania, przemiła Pani sprawdza i mówi że wszystko jest jak najbardziej ok. Ale... krach .. na końcu coś jej wyskakuje że mam niezapłacony rachunek. Tłumaczę że 2 dni temu zapłacony że to nie średniowiecze żeby pieniądze szły miesiąc. Jednak Pani upiera się że to średniowiecze i przełącza mnie do działu windykacji. Tam dowiaduję się że jednak to nie średniowiecze i należność już dawno zaksięgowana.
Przełącza mnie z powrotem do BOK, znów pół godziny czekania. Odbiera inny przemiły Pan i sprawdza wszystko i mówi że wszystko jest ok z moim zleceniem, ale żeby to dalej poszło musi to "kliknąć" Pan z którym rozmawiałem 9.01. Dziś go jednak nie ma w pracy, wczoraj i przed wczoraj też nie było ( bo obiecał potwierdzić że wszystko ok ze zleceniem).
Zażądałem żeby skasować te zlecenie, na co Pan powiedział że nie może. Nie może on, nie może żaden z przełożonych, żaden z kierowników. Nikt oprócz tego jednego człowieka z którym rozmawiałem 9.01.
Skoro go nie ma 3 dni, to nie będzie go dłużej bo pogoda nastraja do L4.
Reasumując potrzebuję numeru, darmowych rozmów, tracę pieniądze a nikt z Plus GSM nie może nic z tym zrobić nawet Szanowny Pan S.
Życzę sobie żeby kiedyś ziściło się moje największe marzenie, żeby nie było telefonów, smartfonów, internetu, telewizji, żeby te hieny nie miały z kogo doić tyle pieniędzy! Niech wróci średniowiecze.
Dziękuję pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, o 09:17 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj mariush19,
- przykro mi z powodu sytuacji, jaka Cię spotkała. Podeślij mi swój numer przez ten formularz. Zlecę wówczas pilny kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alyenya
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 sty 2017, o 01:15

Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.

Post autor: alyenya »

Witam niedługo kończy mi się umowa w mixie zostało mi 7 doładowań ,chciałbym przenieść numer z mixa na abonament.
Mam pytanie mam nowy dowód osobisty czy nie bedzie żadnych problemów przy przedłużeniu umowy?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 sty 2017, o 11:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22362
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj alyenya,
alyenya pisze:czy nie bedzie żadnych problemów przy przedłużeniu umowy?
To nie jest przedłużenie umowy, to jest konwersja (zmiana oferty z Plus Mix na Plus Abonament). W tym przypadku należy przedstawić komplet dokumentów. Szczegóły w naszym FAQ.
Wyjątek (dotyczy placówek stacjonarnych):
Jesteś już Abonentem Plusa i opłaciłeś 6 rachunków w terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alyenya
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 13 sty 2017, o 01:15

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: alyenya »

a mógłbym prosić o kontakt z biurem obsługi? bo w salonach plusa nie dają za ciekawych ofert. Czyli dowód + umowa o pracę starczy do konwersji numeru?
ODPOWIEDZ