Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dicamillo
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 gru 2015, o 00:53

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: dicamillo »

Nie jestem typem człowieka, który w jakikolwiek wylewa swoje żale w internecie w związku z czymkolwiek, ale to co spotkało mnie ze strony Plusa i konsultantów sieci wymaga mojego wyczerpującego komentarza. A więc siadamy głęboko w fotelach, zapinamy pasy i zaczynamy!

W Plusie jestem od początku korzystania, a więc od 13 lat. Dopiero stosunkowo niedawno wziąłem mixa, a ostatnio chciałem przejść na abonament. Po rozmowie z konsultantką i przedstawieniu oferty zdecydowałem się na wzięcie jednej z ofert z telefonem Microsoft Lumia 640 XL. Później dopiero zdałem sobie sprawę, że już na początku w dwóch sprawach konsultantka celowo zataiła dwa fakty związane ze sprzedażą produktu:

1. Poinformowała mnie, że oferty telefoniczne od konsultantów różnią się od tych proponowanych w salonie – słowem: nic tylko brać to co proponują przez telefon, bo w salonie nie ma co liczyć na aż tak super ofertę! Nie siedzę w temacie różnych sieci, nie weryfikowałem tego, ale nie ma co ukrywać zostałem wprowadzony w błąd, bo oferta telefoniczna i salonowa to jedno i to samo.

2. W Mixie zostało mi 6 doładowań, a w takiej sytuacji można już dokonać konwersji na abonament. Z kilkuminutowej rozmowy wynikało, że umowa podpisywana na 24 miesiące to właśnie 24 miesiące abonamentu od podpisania umowy. Okazało się jednak, że to 24 miesiące + pozostałe zasilenia, a więc w sumie 31. Szkoda, że pytając o to przez telefon kilkukrotnie i upewniając się, że nie jest inaczej celowo zostałem wprowadzony w błąd.

No nic. Kurier przyjechał, wszystko do podpisu – 31 miesięcy? No trudno, zostałem wprowadzony w błąd, ale postanowiłem, że jednak zostanę już trudno. Będę dzwonił, pisał, korzystał z internetu w zasadzie bez ograniczeń plus fajny telefon. Spoko.

Przy okazji w trakcie rozmowy z tą, czy inną konsultantką zostałem poinformowany, że MUSZĘ wyłączyć wszystkie dotychczasowe pakiety z Mixa, bo przy konwersji na abonament do abonamentu dojdą mi dodatkowe koszty tych właśnie pakietów. Zabawne, że przy rozmowie z innym konsultantem zostałem poinformowany, że to nieprawda i wszystkie pakiety z mixa automatycznie wyłączą się przy konwersji na abonament bez dodatkowych kosztów. Było już za późno, pakiety wyłączone, konto doładowałem za dodatkowe parę złotych, żeby mieć chociaż za co pisać i gadać przez te kilka dni zanim przejdzie z mixa na abonament. Kolejny MINUS a nie Plus.

Na początku korzystania z telefonu Microsoft Lumia 640 XL okazało się, że na początku głośnik raz działa, raz nie, aż w końcu padł całkiem. Nowy telefon, od razu taka wada, więc zasadniczo wada czysto fabryczna – wtedy postanowiłem, że odeślę go na reklamację. Mówiąc delikatnie już wtedy byłem mocno zdenerwowany, ale trzymając jeszcze nerwy na wodzy powiedziałem sobie, że odeślę, poczekam aż naprawią i tyle.

Udałem się w tym celu do salonu Plusa. Konsultant poinformował mnie, że zamiast odsyłać go na gwarancję lepiej odstąpić od umowy i odesłać odstąpienie wraz z telefonem. Powód? Telefon przecież od początku nie działał tak, jak należy, a więc był niezgodny z podpisaną umową. "Nie będzie Pan musiał czekać na naprawę miesiąc, bo nie oszukujmy się – te 14 dni oczekiwania to w większości przypadków ściema. Odeśle Pan i będzie mógł u mnie od razu wziąć nową umowę z telefonem na takich samych zasadach"– coś takiego usłyszałem od konsultanta. Pomyślałem sobie – w sumie dobry pomysł, mam prawo odstąpić, nie będę czekał przecież miesiąca na naprawę, od razu nowa umowa, telefon – nic tylko brać!

Przyszedłem więc dziś do salonu, jeszcze inny konsultant poinformował mnie, że należy zeskanować moje wypełnione odstąpienie od umowy, spakować to wszystko do paczki: umowę, telefon, odstąpienie i odesłać do Plusa. Przy okazji na bok@plus.pl wysłać skan odstąpienia i nadania paczki od kuriera, wtedy w ciągu kilku godzin anulują konwersję i będzie Pan mógł przyjść, wziąć nową umowę na takich samych zasadach. Ekstra! Pomyślałem sobie – skoro mówi to konsultant Plusa zapewne tak można, zrobię tak jak należy i wrócę po upragniony telefon! Mail poszedł, ale w rozmowie telefonicznej z kolejnym z miliona konsultantów otrzymałem informację, iż poprzedni wprowadzili mnie w błąd – dopiero po dostarczeniu przesyłki i zweryfikowaniu, czy zwrócona umowa i telefon wróciły w takim stanie, jak należy będzie można anulować umowę. Czas oczekiwania? 10-14 dni od dotarcia przesyłki.....

Pytam więc grzecznie: dlaczego każdy z konsultantów Plusa, z którym miałem przyjemność (?) rozmawiać podawał mi różne, sprzeczne informacje? Dlaczego tyle razy zostałem wprowadzony w błąd, dlaczego celowo informowano mnie o nieprawdziwych warunkach umowy? Jako klient mam prawo nie orientować się w tym, jak wyglądają umowy abonamentowe w sieci. Nie obliguje to jednak konsultantów do celowego wprowadzania w błąd klientów zarówno telefonicznie, jak i w punkcie.

Jako wieloletni abonent jestem absolutnie oburzony tym, co spotkało mnie przez kilka ostatnich dni. Pominę już fakt ile razy musiałem bezsensownie doładowywać konto w mixie, żeby w ogóle dodzwonić się do konsultantów, czy w bezsensownym oczekiwaniu na konwersję na abonament, która jeszcze nie nadeszła, a miało to zająć kilka dni.

Chciałoby się powiedzieć: "PLUS - Brawo ty!!!", ale jakoś ciężko przechodzi to przez gardło.... Wszystkie rozmowy nagrywane, ale jakoś nic z tego dobrego dla klienta nie wynika.

Jeden wielki bałagan, dezinformacja i powtarzające się kłamstwa. Jedna wielka tragedia...
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: lodyga »

1. Nie prawda , salon a rozmowa telefoniczna to DWA różne kanały. W salonie nic nie utargujesz a przez telefon jeśli jesteś wygadany to można 99% tego co chcesz.

2.Oczywiście że dodawane są dodatkowe doładowania, myślisz że ktoś podaruje ci jakieś pieniądze? Każdy by chciał aby zerowali mu pół roku kredytu.

Do 10 dni możesz oddać umowę i telefon lub wymienić na nowy. Jest mnóstwo tematów na forum na ten temat.

Jak wyżej wspomniałam salon a telefoniczna rozmowa to całkiem co innego , więc załóżmy że jeśli Pan już był w tym salonie i pytał konsutanta to niech Pan ma pretensje do niego. Ale w podpisanej przez PANA umowie jest odstąpienie od umowy i wszystko w nim napisane. Oczywiście że telefon może do nich wrócić i muszą go sprawdzić i wycofać umowę a następnie jeśli Pan tego chce napisać nowa ALE może nie być taka sama jak oferowana wcześniej. O tym także jest MNÓSTWO tematów na tym forum.

Niestety nie napiszę BRAWO TY bo wręcz kłania się czytanie umów ze zrozumieniem, to co Pan podpisuje jest bardzo ważne, dlatego warto się spiąć i poświęcić te 10 minut czytając regulamin. Wszystkiego o czym Pan napisał można było uniknąć.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: habish »

Od kiedy brakujące doładowania w Mix zmieniają się w dodatkowe miesiące umowy podczas konwersji?
makosz
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 4 gru 2015, o 12:51

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: makosz »

lodyga pisze:1. Nie prawda , salon a rozmowa telefoniczna to DWA różne kanały. W salonie nic nie utargujesz a przez telefon jeśli jesteś wygadany to można 99% tego co chcesz.
W salonie pracownicy również mają oferty w kilku poziomach negocjacyjnych. Wyższe poziomy włączane są bardzo niechętnie, bo prowizja spada, ale dostępne wówczas oferty są bardzo ciekawe.
2.Oczywiście że dodawane są dodatkowe doładowania, myślisz że ktoś podaruje ci jakieś pieniądze? Każdy by chciał aby zerowali mu pół roku kredytu.
Być może coś się niedawno zmieniło, ale kiedyś któryś z piszących tu konsultantów Plusa potwierdzał, ze przy konwersji pozostające doładowania są anulowane. A co do "darowania" - w Cyfrowym Polsacie pozostałe miesiące są bezproblemowo kasowane przy przedłużaniu umowy, więc jednak da się i są firmy, które coś "podarują".
Do 10 dni możesz oddać umowę i telefon
14, zgodnie z ustawą obowiązującą juz od roku.
muszą go sprawdzić i wycofać umowę a następnie jeśli Pan tego chce napisać nowa ALE może nie być taka sama jak oferowana wcześniej
Może nie być taka sama. Biorąc pod uwagę, że niedługo pewnie zaczną się poświąteczne oferty wyprzedażowe, jest spora szansa, że oferta będzie lepsza.
Niestety nie napiszę BRAWO TY bo wręcz kłania się czytanie umów ze zrozumieniem
Kłania się również zabieranie głosu, gdy się wie, o czym się pisze.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Ewa_Plus »

dicamillo,
- przykro mi z powodu tych komplikacji. Podeslij mi swój numer telefou przez ten formularz, może uda mi się przyśpieszyć proces.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dicamillo
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2015, o 00:53

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: dicamillo »

lodyga pisze:1. Nie prawda , salon a rozmowa telefoniczna to DWA różne kanały. W salonie nic nie utargujesz a przez telefon jeśli jesteś wygadany to można 99% tego co chcesz.
Prawda, czy nie prawda niedopuszczalnym jest fakt, iż konsultant przez telefon mówi jedno, a ten w salonie drugie. Jak już mówiłem jako klient nie muszę wiedzieć jak to wygląda naprawdę, natomiast obowiązkiem każdego z konsultantów jako przedstawicieli sieci jest mówienie prawdy odnośnie oferty, a tak jak opisałem wcześniej kilkukrotnie w różnych sprawach zostałem wprowadzony w błąd.
2.Oczywiście że dodawane są dodatkowe doładowania, myślisz że ktoś podaruje ci jakieś pieniądze? Każdy by chciał aby zerowali mu pół roku kredytu.
Tutaj również się nie zgodzę. O tym anulowaniu słyszałem, ale nie to jest najbardziej istotne. W świetle walki o klienta i faktu, że mam do wyboru w Polsce kilka innych sieci byłoby to nawet całkiem logiczne. Kasujemy Panu te 7 doładowań, zamiast tego dajemy od teraz 24 miesiące abonamentu i mamy Pana zaklepanego, bez ryzyka, że pójdzie Pan do innej sieci. Tym bardziej, że piłeczka jest po stronie Plusa z racji pozostałych doładowań z Mixa, a więc tego, że i tak jeszcze trochę muszę w sieci zostać. Reasumując: rezygnujemy z tych 7, ale mamy Pana na 2 lata, w przeciwnym wypadku po skończeniu Mixa zawsze może Pan od nas odejść.

Do 10 dni możesz oddać umowę i telefon lub wymienić na nowy. Jest mnóstwo tematów na forum na ten temat.
Poprawiam - 14 dni, ale ja nie o tym. To, że można zrezygnować dotyczy zdecydowanej większości usług, czy produktów, jakie mogę nabyć. Nie ma wielkiego sensu o tym wspominać, bo nie fakt możliwości wymiany jest w tym momencie kluczowy, ale wprowadzanie mnie w błąd przez pracowników sieci. Bez tego nie byłoby całej sprawy i mojego tematu na forum.
Jak wyżej wspomniałam salon a telefoniczna rozmowa to całkiem co innego , więc załóżmy że jeśli Pan już był w tym salonie i pytał konsutanta to niech Pan ma pretensje do niego. Ale w podpisanej przez PANA umowie jest odstąpienie od umowy i wszystko w nim napisane. Oczywiście że telefon może do nich wrócić i muszą go sprawdzić i wycofać umowę a następnie jeśli Pan tego chce napisać nowa ALE może nie być taka sama jak oferowana wcześniej. O tym także jest MNÓSTWO tematów na tym forum.
Mogę mieć pretensje do niego, czy do konsultantki po rozmowie przez telefon. To nie o to chodzi. Jeszcze raz kluczową rzeczą jest to, że nie ma spójności informacji i kilkukrotnie zostałem wprowadzony w błąd. Taka rzecz nie ma prawa mieć miejsca. Konsultant ma obowiązek mówić prawdę odnośnie oferty, a zatajanie niektórych faktów jest absurdalne i niedopuszczalne.

Niestety nie napiszę BRAWO TY bo wręcz kłania się czytanie umów ze zrozumieniem, to co Pan podpisuje jest bardzo ważne, dlatego warto się spiąć i poświęcić te 10 minut czytając regulamin. Wszystkiego o czym Pan napisał można było uniknąć.
Obawiam się, że po raz kolejny nie rozumie Pani meritum całej sprawy. Wzięła się ona nie od nieczytania umów, ale kilkukrotnego wprowadzenia mnie w błąd i dojścia do sytuacji, gdzie sam w sumie już do końca nie wiem, co z tego, co mówili mi konsultanci jest prawdą. Umowy nie mają tutaj nic do gadania, bo nie może być tak, że umawiam się na jedno, na umowie dostaję coś innego, a jak chcę to odkręcić to dalej jestem mamiony nieprawdziwymi informacjami.

Tutaj chodzi o tak elementarne rzeczy, jak uczciwość i szacunek do klienta, który z usług Plusa korzysta już od 13 lata, a nie zatajanie prawdy i dezinformacja.

Żeby nie było - "pomocą" kilku konsultantów jestem zawiedziony, ale w tym czasie trafiłem na kilku takich, którzy bardzo mi pomogli i jestem im wdzięczny. Nie jestem typem malkontenta, bo do każdej sprawy podchodzę ze zrozumieniem i spokojem. W tej sytuacji jednak mam prawo mieć pretensje i zważywszy na opisane okoliczności oczekiwać w końcu właściwego dla mojej sprawy rozwiązania.
Ewa_Plus pisze:dicamillo,
- przykro mi z powodu tych komplikacji. Podeslij mi swój numer telefou przez ten formularz, może uda mi się przyśpieszyć proces.
Ewa_Plus dziękuję za chęć pomocy. Numer telefonu wysłałem przez formularz. Liczę na pomyślne i jak najszybsze rozwiązanie sprawy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Ewa_Plus »

dicamillo,
- dziękuję, przekazałam sprawę do odpowiedniej komórki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Giega
PlusManiak
Posty: 108
Rejestracja: 24 cze 2013, o 19:03

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Giega »

Witam, chciałbym przejść z plusha na abonament, tylko SIM ale nigdzie nie mogę znaleźć na stronie takiej oferty.

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Giega,
Giega pisze:chciałbym przejść z plusha na abonament, tylko SIM
Ten rodzaj konwersji nie jest dostępny w tym kanale sprzedaży. Jeżeli interesuję Cię taka opcja, zostaw proszę dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i poda szczegóły oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kasia2198
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 27 sty 2014, o 11:44

przejście z mixa na abonament

Post autor: kasia2198 »

witam chciałabym przejść z mixa na abonament i chciałabym się dowiedzieć jaka była by wysokość abonamentu oraz cena za telefon Samsung J5?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2015, o 18:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj kasia2198,

ofertę możesz podejrzeć na tej stronie: http://www.plus.pl/abonament/przejdz-z- ... -abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ipo
PlusManiak
Posty: 138
Rejestracja: 30 cze 2013, o 01:04

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Ipo »

Podłączę się pod ten temat ponieważ nie chcę zaśmieać forum nowym wątkiem. Moja mama posiada od lat już w Plusie telefon na kartę i zadzwonił do niej konsultant z firmy reprezentującej Polkomtel z ofertą amonament 19,99 zł za nielimitowane połączenia w sieciach komórkowych, rozmowy na stacjonarne za 19 groszy (tu pierwszy miesiąc gratis nielimitowane, a potem można to wyłączyć) i smsy za 20 groszy. Oferta bez telefonu oczywiście na 24 miesiące. Czy mogę gdzieś zweryfikowac taką ofertę? Różnie bywa i zanim jej poradzę czy się na to zgodzić to chciałbym taką oferę przejrzeć.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post autor: Ewa_Plus »

Ipo,
- najlepiej będzie jeśli napiszesz w tej sprawie maila na bok@plus.pl podając od razu numer telefonu którego ta oferta dotyczyła.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
luk4recja
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 3 sty 2017, o 13:48

Problem po rejestracji

Post autor: luk4recja »

Kilka dni temu zarejestrowałam numer w sieci na abonament. Została wymieniona karta sim na nową z tym samym numerem. Po tym zaczęły wydzwaniać i pisać dziwne numery, Poszłam z tym do punktu obsługi i problem ustąpił. Jednak pojawił się inny - niektóre osoby, które miały zapisany mój numer twierdzą, że jest on inny i różni się dwoma cyframi w środku. Niektórzy nie mieli problemu i wyświetlało im tak jak było zapisane. Tak jakby na jednej karcie były 2 numery :?:
Na starej karcie sim widnieje rzeczywiście różniący się numer tymi dwoma cyframi, a podczas rejestracji podawałam ten, którego używam.
I teraz już nie wiem co z tym zrobić.. Czy iść znów do punktu obsługi ? Da się to jakoś na umowie jeszcze zmienić ? Czy trzeba będzie sporządzać nową, a za "zerwanie" tamtej coś płacić ? Nie wiem jakby miało coś takiego wyglądać..
Ostatnio zmieniony 3 sty 2017, o 14:34 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki.
Awatar użytkownika
Magda_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5614
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21

Re: Problem po rejestracji

Post autor: Magda_Plus »

luk4recja podaj mi, proszę przez ten formularz te różniące się między sobą numery telefonów oraz numery kart SIM, jakie posiadałaś starej i nowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ