WysłaneMagda_Plus pisze:luk4recja podaj mi, proszę przez ten formularz te różniące się między sobą numery telefonów oraz numery kart SIM, jakie posiadałaś starej i nowej.
Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 8
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 sty 2017, o 13:48
Re: Problem po rejestracji
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
luk4recja czy stara karta SIM dalej działa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Tak cały czas działaMagda_Plus pisze:luk4recja czy stara karta SIM dalej działa?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
luk4recja dziękuję za informacje. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Wysłałam to o co Pani prosiła :)
Edit:
A wiadomo ile może ta sprawa potrwać ?
Edit:
A wiadomo ile może ta sprawa potrwać ?
Ostatnio zmieniony 4 sty 2017, o 08:58 przez Magda_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie postów
Powód: połączenie postów
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
luk4recja czas rozpatrywania reklamacji to 30 dni, ale poprosiłam o szybsze rozpatrzenie złożonego wniosku. Proszę Cię o cierpliwość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Dobrze będę czekać i bardzo dziękuje :)
Chciałam się jeszcze tylko dowiedzieć czy ten "stary" numer mam teraz zarejestrować czy trzeba czekać ?
Chciałam się jeszcze tylko dowiedzieć czy ten "stary" numer mam teraz zarejestrować czy trzeba czekać ?
- Magda_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5614
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:21
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
luk4recja na razie wstrzymaj z tym do momentu rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Reklamacja została rozpatrzona pozytywnie - bardzo dziękuje za pomoc :)
Mam jeszcze tylko pytanie - w wiadomości było napisane, aby udać się ze "starym" numerem do punktu obsługi. Tylko z jeśli dobrze rozumiem to tama umowa jest nieważna i aby mieć abonament na "stary" numer trzeba spisać nową ?
Mam jeszcze tylko pytanie - w wiadomości było napisane, aby udać się ze "starym" numerem do punktu obsługi. Tylko z jeśli dobrze rozumiem to tama umowa jest nieważna i aby mieć abonament na "stary" numer trzeba spisać nową ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
luk4recja ,
jeśli w odpowiedzi z Departamentu Reklamacji jest taka informacja, to zgodnie z sugestią należy udać się do najbliższego punktu Plusa.luk4recja pisze:w wiadomości było napisane, aby udać się ze "starym" numerem do punktu obsługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Średniowieczne Biuro Obsługi Plus GSM
Witam uprzejmie szanowne grono forumowiczów.
Przedstawię w skrócie moje przygody ze Skandalicznie (średniowieczne) działającym Biurem Obsługi klienta Plus.
9-01.2017 dzwonię w sprawie przeniesienia numeru z karty na abonament. Ustalam warunki, zgadzam się. Konsultant przetwarza umowę, wszystko jest dograne i....... krach. Pokazuje się komunikat że mam nie zapłacony rachunek. Cho)era zapomniałem zapłacić, no nic, rozmawiając dalej z konsultantem opłacam w ciągu minuty rachunek przez E-płatność. Niestety procedury, system za 20 mln zł nie jest w stanie tak szybko zareagować. Zlecenie "utyka" ale przemiły Pan zapewnia że jutro (czyli 10.01) ktoś te zlecenie "popchnie" dalej i telefon z umową dotrze dzisiaj tj 12-01.
Zadowolony czekam.
11.01 dzwonię dowiedzieć się o numer listu przewozowego żeby wiedzieć kiedy być w domu. Dowiaduję się że wszystko złożone , wszystko przetworzone, ale po numer listu przewozowego muszę zadzwonić jutro (czyli 12.01)
12.01 dzwonię, oczywiście 30 minut czekania, przemiła Pani sprawdza i mówi że wszystko jest jak najbardziej ok. Ale... krach .. na końcu coś jej wyskakuje że mam niezapłacony rachunek. Tłumaczę że 2 dni temu zapłacony że to nie średniowiecze żeby pieniądze szły miesiąc. Jednak Pani upiera się że to średniowiecze i przełącza mnie do działu windykacji. Tam dowiaduję się że jednak to nie średniowiecze i należność już dawno zaksięgowana.
Przełącza mnie z powrotem do BOK, znów pół godziny czekania. Odbiera inny przemiły Pan i sprawdza wszystko i mówi że wszystko jest ok z moim zleceniem, ale żeby to dalej poszło musi to "kliknąć" Pan z którym rozmawiałem 9.01. Dziś go jednak nie ma w pracy, wczoraj i przed wczoraj też nie było ( bo obiecał potwierdzić że wszystko ok ze zleceniem).
Zażądałem żeby skasować te zlecenie, na co Pan powiedział że nie może. Nie może on, nie może żaden z przełożonych, żaden z kierowników. Nikt oprócz tego jednego człowieka z którym rozmawiałem 9.01.
Skoro go nie ma 3 dni, to nie będzie go dłużej bo pogoda nastraja do L4.
Reasumując potrzebuję numeru, darmowych rozmów, tracę pieniądze a nikt z Plus GSM nie może nic z tym zrobić nawet Szanowny Pan S.
Życzę sobie żeby kiedyś ziściło się moje największe marzenie, żeby nie było telefonów, smartfonów, internetu, telewizji, żeby te hieny nie miały z kogo doić tyle pieniędzy! Niech wróci średniowiecze.
Dziękuję pozdrawiam
Przedstawię w skrócie moje przygody ze Skandalicznie (średniowieczne) działającym Biurem Obsługi klienta Plus.
9-01.2017 dzwonię w sprawie przeniesienia numeru z karty na abonament. Ustalam warunki, zgadzam się. Konsultant przetwarza umowę, wszystko jest dograne i....... krach. Pokazuje się komunikat że mam nie zapłacony rachunek. Cho)era zapomniałem zapłacić, no nic, rozmawiając dalej z konsultantem opłacam w ciągu minuty rachunek przez E-płatność. Niestety procedury, system za 20 mln zł nie jest w stanie tak szybko zareagować. Zlecenie "utyka" ale przemiły Pan zapewnia że jutro (czyli 10.01) ktoś te zlecenie "popchnie" dalej i telefon z umową dotrze dzisiaj tj 12-01.
Zadowolony czekam.
11.01 dzwonię dowiedzieć się o numer listu przewozowego żeby wiedzieć kiedy być w domu. Dowiaduję się że wszystko złożone , wszystko przetworzone, ale po numer listu przewozowego muszę zadzwonić jutro (czyli 12.01)
12.01 dzwonię, oczywiście 30 minut czekania, przemiła Pani sprawdza i mówi że wszystko jest jak najbardziej ok. Ale... krach .. na końcu coś jej wyskakuje że mam niezapłacony rachunek. Tłumaczę że 2 dni temu zapłacony że to nie średniowiecze żeby pieniądze szły miesiąc. Jednak Pani upiera się że to średniowiecze i przełącza mnie do działu windykacji. Tam dowiaduję się że jednak to nie średniowiecze i należność już dawno zaksięgowana.
Przełącza mnie z powrotem do BOK, znów pół godziny czekania. Odbiera inny przemiły Pan i sprawdza wszystko i mówi że wszystko jest ok z moim zleceniem, ale żeby to dalej poszło musi to "kliknąć" Pan z którym rozmawiałem 9.01. Dziś go jednak nie ma w pracy, wczoraj i przed wczoraj też nie było ( bo obiecał potwierdzić że wszystko ok ze zleceniem).
Zażądałem żeby skasować te zlecenie, na co Pan powiedział że nie może. Nie może on, nie może żaden z przełożonych, żaden z kierowników. Nikt oprócz tego jednego człowieka z którym rozmawiałem 9.01.
Skoro go nie ma 3 dni, to nie będzie go dłużej bo pogoda nastraja do L4.
Reasumując potrzebuję numeru, darmowych rozmów, tracę pieniądze a nikt z Plus GSM nie może nic z tym zrobić nawet Szanowny Pan S.
Życzę sobie żeby kiedyś ziściło się moje największe marzenie, żeby nie było telefonów, smartfonów, internetu, telewizji, żeby te hieny nie miały z kogo doić tyle pieniędzy! Niech wróci średniowiecze.
Dziękuję pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, o 09:17 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Powód: Połączyłam wątki. Ten sam temat.
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Witaj mariush19,
- przykro mi z powodu sytuacji, jaka Cię spotkała. Podeślij mi swój numer przez ten formularz. Zlecę wówczas pilny kontakt naszego konsultanta.
- przykro mi z powodu sytuacji, jaka Cię spotkała. Podeślij mi swój numer przez ten formularz. Zlecę wówczas pilny kontakt naszego konsultanta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy w Plus Mix - pytania i wątpliwości.
Witam niedługo kończy mi się umowa w mixie zostało mi 7 doładowań ,chciałbym przenieść numer z mixa na abonament.
Mam pytanie mam nowy dowód osobisty czy nie bedzie żadnych problemów przy przedłużeniu umowy?
Pozdrawiam
Mam pytanie mam nowy dowód osobisty czy nie bedzie żadnych problemów przy przedłużeniu umowy?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 16 sty 2017, o 11:01 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
Witaj alyenya,
Wyjątek (dotyczy placówek stacjonarnych):
To nie jest przedłużenie umowy, to jest konwersja (zmiana oferty z Plus Mix na Plus Abonament). W tym przypadku należy przedstawić komplet dokumentów. Szczegóły w naszym FAQ.alyenya pisze:czy nie bedzie żadnych problemów przy przedłużeniu umowy?
Wyjątek (dotyczy placówek stacjonarnych):
Jesteś już Abonentem Plusa i opłaciłeś 6 rachunków w terminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)
a mógłbym prosić o kontakt z biurem obsługi? bo w salonach plusa nie dają za ciekawych ofert. Czyli dowód + umowa o pracę starczy do konwersji numeru?