Teraz jest 13 gru 2017, o 10:08

Zostaw Kontakt




Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post9 mar 2017, o 12:22

sosna, konwersji nie należy traktować jako przedłużenia umowy. W takim przypadku Klienci otrzymują ofertę dla naszych nowych Klientów. W takich wypadkach staż w sieci nie jest brany pod uwagę, w kwestii doboru warunków promocyjnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sosna

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 21 cze 2014, o 15:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post9 mar 2017, o 16:26

Magda_Plus napisał(a):sosna, konwersji nie należy traktować jako przedłużenia umowy. W takim przypadku Klienci otrzymują ofertę dla naszych nowych Klientów. W takich wypadkach staż w sieci nie jest brany pod uwagę, w kwestii doboru warunków promocyjnych.

W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?
Offline
Avatar użytkownika

Magda_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 5614
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:21
  • Podziękował : 69 razy
    Otrzymał podziękowań: 411 razy
  • Model telefonu: Sony xperia Sola

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post9 mar 2017, o 17:09

sosna napisał(a):W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?

Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sosna

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 21 cze 2014, o 15:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post9 mar 2017, o 20:31

Magda_Plus napisał(a):
sosna napisał(a):W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?

Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).


Magda, jedno przeczy drugiemu: nie mogę dostać oferty jako stały klient bo podpisuje nową umowę, czyli nowy klient. Nie mogę dostać 6 mies. za 0 bo nie przechodzę z innej sieci i nie jestem traktowany jako nowy klient. Jedno przeczy drugiemu, brak słów na takie podejście. Cała sytuacja jest już bardzo irytująca. Moja decyzja będzie jednak nie odwracalna. Zatem dziękuję i pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2586
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post10 mar 2017, o 10:26

sosna,

sosna napisał(a):nie mogę dostać oferty jako stały klient bo podpisuje nową umowę, czyli nowy klient.

konwersja numeru na abonament nie jest traktowana jak przedłużenie umowy. Będziesz dla nas "nowym" Klientem.
sosna napisał(a):Nie mogę dostać 6 mies. za 0 bo nie przechodzę z innej sieci i nie jestem traktowany jako nowy klient.

Magda_Plus napisał(a):Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).
.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Agaciax

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 27 mar 2017, o 15:00
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Przejście z karty na abonament.

Post27 mar 2017, o 15:07

Moja córka ma telefon w Plusie na kartę. Chciałabym jej zrobić abonament. Pracuję na umowę zlecenie od paru lat i mam ją co miesiąc przedłużaną. Czy na tej podstawie mogłabym wziąć córce abonament? Jak wygląda takie przejście?
Ostatnio edytowano 27 mar 2017, o 15:39 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4363
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post27 mar 2017, o 16:03

Agaciax,
- możesz podpisać umowę korzystając z innego dokumentu niż zaświadczenie o zatrudnieniu.
Dokładne informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

matiwrona

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 23 lut 2017, o 15:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post25 kwi 2017, o 19:05

Powiem tak parodia z waszej strony.
Dzwonicie w czwartek z ofertą w piątek zostaje dogadana umowa w poniedziałek ma być telefon, tymczasem ani w poniedziałek ani we wtorek nic nie ma. Także zero informacji z waszej strony. Po czym dzwonię do waszego BOK by dowiedzieć się, że są jakieś nierozliczone należności. (do tej pory był mix)
Jeszcze w piątek Pani przez telefon zapewniała, że gdy przejdę na abonament reszta doładowań przepada i tyle, ale oczywiście nikt nie był w stanie poinformować w poniedziałek, że wasz dział blokuje umowę.
Powiem szczerze dzięki takim działaniom bardzo poważnie zastanawiam się nad zmianą operatora, tak w dzisiejszych czasach nie traktuje się klienta. Więc albo dogadajcie się w swoich działach, albo nie przedstawiajcie ludziom oferty by potem zmienić zdanie? To jest poważna firma? Czy tak traktuje się klientów?
Ostatnio edytowano 26 kwi 2017, o 09:02 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4363
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 75 razy
    Otrzymał podziękowań: 426 razy

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post26 kwi 2017, o 09:11

matiwrona,
- czy konto Twojego numeru w Mixie jest aktywne? Mam na myśli, czy jest zachowany na nim termin ważności.
Czy miałeś kiedyś w Plusie inne umowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Cristobal

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 cze 2017, o 14:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: MIX

Przejście z MIX-a Na Abonament

Post5 cze 2017, o 14:19

Mam takie pytanie . Posiadam ofertę MIX zostało mi jeszcze trzy doładowania po 40 PLN . Czy teraz mógłbym przenieść się do oferty Abonamentowej tj Duety . Zachować swój dotychczasowy numer i wziąć kolejny z Telefonem . ?
Ostatnio edytowano 5 cze 2017, o 15:06 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przenisiono do właściwego działu.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18604
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post5 cze 2017, o 15:08

Cristobal,
Cristobal napisał(a):zostało mi jeszcze trzy doładowania

Na tę chwilę konwersja jest możliwa po zakończeniu dotychczasowego kontraktu (zrealizowaniu wszystkich zasileń).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patusia791

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 2 maja 2016, o 08:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego

Post22 lis 2017, o 17:24

Witam, 20.11.2017r. telefonicznie złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru z karty na abonament z telefonem, dodatkowo to wszystko w opcji SMARTDOM. Z konsultantem ustaliłam dostarczenie umowy na 22.11.2017r, czyli na dziś. Kurier zadzwonił do mnie że będzie u mnie wcześniej, ale jeszcze zadzwoni i umówimy się dokładnie na godzinę. Czekałam pare godzin na telefon i nic, w końcu sama zadzwoniłam do kuriera, który poinformował mnie że paczka została wycofana! Infolinia firmy kurierskiej Geis poinformowała mnie że musza zgłosić interwencje bo nie wiedza dlaczego paczka została cofnięta. BOK plusa stwierdził że wszystko jest ok, ale zgłoszą interwencję. Po 2h zadzwoniłam znów na infolinie Geis i dostałam informacje że POLKOMTEL wycofał przesyłkę. Zadzwoniłam ponownie do BOKu i tam konsultanta nie widziała takiej informacji i uważa że z umową jest wszystko ok i powinna zostać mi dostarczona. Napisałam na czacie plusa i tam dostałam pytanie odnośnie maila weryfikacyjnego. Niestety, ale nie dostałam takiego maila! I dopiero po tej informacji zaczęłam się zastanawiać, sprawdziłam że jak zamawiałam internet z plusa to dostałam takiego maila, jednak wtedy zamawiałam przez strone internetową. Czy to może być powodem cofnięcia przesyłki? Tylko dlaczego konsultantka widziała status umowy i stwierdziła że wszystko jest ok?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2586
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego

Post22 lis 2017, o 17:58

Witaj patusia791,

patusia791 napisał(a):telefonicznie złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru

sama dzwoniłaś do Działu obsługi Klienta i złożyłaś zamówienie czy też zostawiłaś dane kontaktowe na naszej stronie i konsultant do Ciebie oddzwonił? Jeśli dzwonił konsultant to podaj proszę numer, z jakiego nastąpiło połączenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patusia791

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 2 maja 2016, o 08:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego

Post22 lis 2017, o 18:14

Sama dzwoniłam do Biura Obsługi klienta

Edycja:
Właśnie sprawdziłam status przesyłki... podobno dziś o godzinie 15 paczka została mi doręczona :lol:
Na miejscu firmy POLKOMTEL pomyślałabym o zmianie firmy kurierskiej, bo wydaje mi się że jednak problem z moją paczką leży po ich stronie. Pani w BOK zapewniała mnie, że gdyby wycofali moją przesyłkę to taką informacje już by posiadała.
Ostatnio edytowano 23 lis 2017, o 10:49 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono posty. Nie pisz proszę post pod postem. W przypadku konieczności uzupełnienia swojej wcześniejszej wypowiedzi, należy użyć opcji ZMIEŃ. Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 18604
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 47 razy
    Otrzymał podziękowań: 1512 razy

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

Post23 lis 2017, o 10:53

patusia791,

najmocniej przepraszam za powyższą sytuację. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji (wraz z danymi). Nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Yahoo [Bot] i 23 gości


cron