Strona 20 z 24

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 sty 2017, o 11:02
autor: pafcioo
Podpisałem umowę na konwersję przez telefon i zgodziłem się na taryfę 49 zł minus 10zł faktura elektroniczna i minus 10 zł za czwartą usługę, czyli abonament 29zł. Dzisiaj przyszedł dokument umowy i jest Pakiet taryfowy JA+ 49 złotych - 15F3V, nazwa promocji KPRS Tylko SIM JA+ Super B NSIIS24B07. Ile będę płacił, bo nie mam wyszczególnionych na umowie zniżek, które obiecał mi konsultant?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 sty 2017, o 12:01
autor: Basia_Plus
pafcioo,

informację odnośnie upustu za aktywną e-fakturę znajdziesz w regulaminie promocji. Benefit w postaci rabatu 10 zł. na abonament będzie widoczny na fakturze najpóźniej od drugiego pełnego okresu rozliczeniowego, jeśli zostały spełnione warunki abonamentu na umowie uprawniającej.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 sty 2017, o 12:13
autor: pafcioo
Mam czekać na drugą fakturę, żeby przekonać się czy na pewno udzielono mi rabatu?
Mam tylko 14 dni na odstąpienie od umowy i zastanawiam się czy tego nie zrobić.
Jak mogę się dowiedzieć jakie będą opłaty miesięczne zanim umowa zacznie obowiązywać?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 sty 2017, o 14:21
autor: Magda_Plus
pafcioo zgodnie z treścią Twojego postu rozumiem, korzystasz już ze SmartDOMU, zatem jestem przekonana, że znasz mechanizm udostępnienia zniżki.
Zgodnie z tym, co napisała Ci Basia_Plus, zniżka zostanie uwzględniona najpóźniej na drugiej fakturze.
pafcioo pisze:Jak mogę się dowiedzieć, jakie będą opłaty miesięczne, zanim umowa zacznie obowiązywać?
Umowa już Cię obowiązuje, skoro ją podpisałeś. Jeśli wszystkie warunki Programu SmartDOM będą spełnione, wówczas Twój abonament będzie w wysokości 29,99 zł (po odliczeniu e-faktury).

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 sty 2017, o 15:07
autor: pafcioo
Znam mechanizm udostępnianie zniżki ale chcialbym mieć to na piśmie bo zawarłem umowę przez telefon. A tymczasem na piśmie, które dostałem nie ma mowy o zniżkach, które obiecał pracownik Plusa. Skąd mogę wiedzieć, czy umowa, którą dostałem jest zgodna z ustaleniami w rozmowie telefinicznej jeśli brakuje w niej zapisów o upustach, które obiecał pracownik Plusa?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 sty 2017, o 15:30
autor: Magda_Plus
pafcioo pisze:kąd mogę wiedzieć, czy umowa, którą dostałem jest zgodna z ustaleniami w rozmowie telefinicznej, jeśli brakuje w niej zapisów o upustach, które obiecał pracownik Plusa?
Zgodnie z tym, co Ci wcześniej napisano, informacje o zniżce za e-fakturę masz widoczne w regulaminie obowiązującej Cię promocji.
Zniżka 10 złotych za kolejna zawartą umowę jest wpisana w regulamin obowiązującej Cię wersji Programu SmartDOM (SD).
Jeśli nie dysponujesz tym regulaminem, to jego kopię możesz uzyskać, wysyłając stosowne zapytanie na adres bo@plus.pl. W e-mailu podaj datę przystąpienia do SD.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 sty 2017, o 15:39
autor: pafcioo
Dziękuję za odpowiedź.
Niestety nie ma tych informacji na umowie.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 sty 2017, o 15:52
autor: Magda_Plus
pafcioo regulamin obowiązującej Cię promocji powinien być dołączony do dokumentów, jakie otrzymałeś od kuriera.
Jeśli tego dokumentu też Ci brakuje, to proponuję Ci, skorzystanie z mojej poprzedniej propozycji.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 5 mar 2017, o 23:23
autor: sosna
Witam chciałem dokonać konwersji z mix na abonament. Do piątku od przeszło 3 tyg. nie udało mi się skontaktować z działem utrzymania klienta, w dziale obsługi też prosiłem o pozostawienie wiadomości o kontakt bezskutecznie. W piątek udało mi się połączyć z Duk, ale nie przedstawiono żadnej konkretnej oferty, a na zapytanie czy 6 miesięcy za 0 przysługuje mi konsultantka się rozłączyła. W Plusie jestem przeszło 13 lat może więcej, mam dwa numery abonamentowe, myślałem że z racji tego, mogę liczyć na ofertę przygotowaną dla mnie. Chciałby się dowiedzieć jaką drogą mogę zostawić namiar jaki numer chcę przenieść, i pod jakim oczekuje kontaktu. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 6 mar 2017, o 11:21
autor: Basia_Plus
Witaj sosna,

proponuję abyś zostawił dane kontaktowe na stronie, która pojawi się, kiedy klikniesz w baner w moim podpisie wówczas konsultant będzie mógł do Ciebie oddzwonić i przedstawić warianty dostępnych ofert.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 7 mar 2017, o 18:48
autor: sosna
Witam. Jaki jest czas oczekiwania na kontakt ze strony konsultanta, od momentu zostawieniu danych poprzez formularz z tej strony.Bo nikt się jeszcze nie odezwał. Wygląda to tak jakby Plusowi nie zależało na obecnych klientach.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 7 mar 2017, o 18:49
autor: Magda_Plus
sosna kontakt jest realizowany w kolejności zgłoszenia.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 8 mar 2017, o 17:04
autor: sosna
Witam. W formularzu kontaktowym podałem numer do kontaktu, inny aniżeli ten który chciałem przenieść. Ale usilnie ktoś kontaktuje się na nr. do przeniesienia. Sytuacja powtarza się któryś raz, a zgłoszeń robiłem już chyba ze trzy. Zaczyna mnie to bardzo irytować. Na szczęście z przeniesieniem do innej sieci jest znacznie mniej problemów. Pozdrawiam

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 8 mar 2017, o 17:10
autor: Magda_Plus
sosna podaj mi, poprzez ten formularz numer telefonu, którego dotyczyć ma konwersja oraz numer kontaktowy.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 9 mar 2017, o 12:32
autor: sosna
Magda. Dziękuje za szybkie załatwienie sprawy odnośnie kontaktu. Konsultant zadzwonił ale nie przedstawił mi propozycji satysfakcjonującej mnie. Na stwierdzenie ze inna sieć proponuje lepsze warunki skwitował to ze mam sie przenieść. Kurde tak sie chce zatrzyma abonenta z wieloletnim stażem, do tego posiadam jeszcze dwa numery abonamentowe. Przykro jest gdyż sie coś takiego słyszy. Dodam tylko że przenosząc numer do innej sieci i wybierając nawet wyższy abonament od tego zaproponowaneg w plusie i tak całkowita opłata zliczając wszystko wyjdzie niższa. Do tego więcej internetu i lepsze warunki w roamingu. Tak że z przykrością ale chyba będę zmuszony przenieść numer do innej sieci. No chyba że zostaną zaproponowane mi jeszcze jakieś inne ofert. Pozdrawiam.