Strona 21 z 24

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 9 mar 2017, o 13:22
autor: Magda_Plus
sosna, konwersji nie należy traktować jako przedłużenia umowy. W takim przypadku Klienci otrzymują ofertę dla naszych nowych Klientów. W takich wypadkach staż w sieci nie jest brany pod uwagę, w kwestii doboru warunków promocyjnych.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 9 mar 2017, o 17:26
autor: sosna
Magda_Plus pisze:sosna, konwersji nie należy traktować jako przedłużenia umowy. W takim przypadku Klienci otrzymują ofertę dla naszych nowych Klientów. W takich wypadkach staż w sieci nie jest brany pod uwagę, w kwestii doboru warunków promocyjnych.
W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 9 mar 2017, o 18:09
autor: Magda_Plus
sosna pisze:W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?
Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 9 mar 2017, o 21:31
autor: sosna
Magda_Plus pisze:
sosna pisze:W takim razie dlaczego nie mogę otrzymać 6 miesięcy za 0, skoro jestem jak nowy klient?
Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).
Magda, jedno przeczy drugiemu: nie mogę dostać oferty jako stały klient bo podpisuje nową umowę, czyli nowy klient. Nie mogę dostać 6 mies. za 0 bo nie przechodzę z innej sieci i nie jestem traktowany jako nowy klient. Jedno przeczy drugiemu, brak słów na takie podejście. Cała sytuacja jest już bardzo irytująca. Moja decyzja będzie jednak nie odwracalna. Zatem dziękuję i pozdrawiam.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 10 mar 2017, o 11:26
autor: Basia_Plus
sosna,
sosna pisze:nie mogę dostać oferty jako stały klient bo podpisuje nową umowę, czyli nowy klient.
konwersja numeru na abonament nie jest traktowana jak przedłużenie umowy. Będziesz dla nas "nowym" Klientem.
sosna pisze:Nie mogę dostać 6 mies. za 0 bo nie przechodzę z innej sieci i nie jestem traktowany jako nowy klient.
Magda_Plus pisze:Oferta, o której piszesz jest skierowana do osób przenoszących numer do nas z innej sieci i podpisujących umowę abonamentową (dotyczy to numerów, które działały w macierzystej sieci w opcji abonamentowej lub Mix).
.

Przejście z karty na abonament.

: 27 mar 2017, o 16:07
autor: Agaciax
Moja córka ma telefon w Plusie na kartę. Chciałabym jej zrobić abonament. Pracuję na umowę zlecenie od paru lat i mam ją co miesiąc przedłużaną. Czy na tej podstawie mogłabym wziąć córce abonament? Jak wygląda takie przejście?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 27 mar 2017, o 17:03
autor: Ewa_Plus
Agaciax,
- możesz podpisać umowę korzystając z innego dokumentu niż zaświadczenie o zatrudnieniu.
Dokładne informacje na ten temat znajdziesz w naszym FAQ.

Re: Przedłużenie umowy

: 25 kwie 2017, o 20:05
autor: matiwrona
Powiem tak parodia z waszej strony.
Dzwonicie w czwartek z ofertą w piątek zostaje dogadana umowa w poniedziałek ma być telefon, tymczasem ani w poniedziałek ani we wtorek nic nie ma. Także zero informacji z waszej strony. Po czym dzwonię do waszego BOK by dowiedzieć się, że są jakieś nierozliczone należności. (do tej pory był mix)
Jeszcze w piątek Pani przez telefon zapewniała, że gdy przejdę na abonament reszta doładowań przepada i tyle, ale oczywiście nikt nie był w stanie poinformować w poniedziałek, że wasz dział blokuje umowę.
Powiem szczerze dzięki takim działaniom bardzo poważnie zastanawiam się nad zmianą operatora, tak w dzisiejszych czasach nie traktuje się klienta. Więc albo dogadajcie się w swoich działach, albo nie przedstawiajcie ludziom oferty by potem zmienić zdanie? To jest poważna firma? Czy tak traktuje się klientów?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 26 kwie 2017, o 10:11
autor: Ewa_Plus
matiwrona,
- czy konto Twojego numeru w Mixie jest aktywne? Mam na myśli, czy jest zachowany na nim termin ważności.
Czy miałeś kiedyś w Plusie inne umowy?

Przejście z MIX-a Na Abonament

: 5 cze 2017, o 15:19
autor: Cristobal
Mam takie pytanie . Posiadam ofertę MIX zostało mi jeszcze trzy doładowania po 40 PLN . Czy teraz mógłbym przenieść się do oferty Abonamentowej tj Duety . Zachować swój dotychczasowy numer i wziąć kolejny z Telefonem . ?

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 5 cze 2017, o 16:08
autor: Joanna_Plus
Cristobal,
Cristobal pisze:zostało mi jeszcze trzy doładowania
Na tę chwilę konwersja jest możliwa po zakończeniu dotychczasowego kontraktu (zrealizowaniu wszystkich zasileń).

Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego

: 22 lis 2017, o 18:24
autor: patusia791
Witam, 20.11.2017r. telefonicznie złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru z karty na abonament z telefonem, dodatkowo to wszystko w opcji SMARTDOM. Z konsultantem ustaliłam dostarczenie umowy na 22.11.2017r, czyli na dziś. Kurier zadzwonił do mnie że będzie u mnie wcześniej, ale jeszcze zadzwoni i umówimy się dokładnie na godzinę. Czekałam pare godzin na telefon i nic, w końcu sama zadzwoniłam do kuriera, który poinformował mnie że paczka została wycofana! Infolinia firmy kurierskiej Geis poinformowała mnie że musza zgłosić interwencje bo nie wiedza dlaczego paczka została cofnięta. BOK plusa stwierdził że wszystko jest ok, ale zgłoszą interwencję. Po 2h zadzwoniłam znów na infolinie Geis i dostałam informacje że POLKOMTEL wycofał przesyłkę. Zadzwoniłam ponownie do BOKu i tam konsultanta nie widziała takiej informacji i uważa że z umową jest wszystko ok i powinna zostać mi dostarczona. Napisałam na czacie plusa i tam dostałam pytanie odnośnie maila weryfikacyjnego. Niestety, ale nie dostałam takiego maila! I dopiero po tej informacji zaczęłam się zastanawiać, sprawdziłam że jak zamawiałam internet z plusa to dostałam takiego maila, jednak wtedy zamawiałam przez strone internetową. Czy to może być powodem cofnięcia przesyłki? Tylko dlaczego konsultantka widziała status umowy i stwierdziła że wszystko jest ok?

Re: Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego

: 22 lis 2017, o 18:58
autor: Basia_Plus
Witaj patusia791,
patusia791 pisze:telefonicznie złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru
sama dzwoniłaś do Działu obsługi Klienta i złożyłaś zamówienie czy też zostawiłaś dane kontaktowe na naszej stronie i konsultant do Ciebie oddzwonił? Jeśli dzwonił konsultant to podaj proszę numer, z jakiego nastąpiło połączenie?

Re: Wycofanie przesyłki, brak maila weryfikacyjnego

: 22 lis 2017, o 19:14
autor: patusia791
Sama dzwoniłam do Biura Obsługi klienta

Edycja:
Właśnie sprawdziłam status przesyłki... podobno dziś o godzinie 15 paczka została mi doręczona :lol:
Na miejscu firmy POLKOMTEL pomyślałabym o zmianie firmy kurierskiej, bo wydaje mi się że jednak problem z moją paczką leży po ich stronie. Pani w BOK zapewniała mnie, że gdyby wycofali moją przesyłkę to taką informacje już by posiadała.

Re: Przejście z Mixa/Simplusa na abonament (konwersja)

: 23 lis 2017, o 11:53
autor: Joanna_Plus
patusia791,

najmocniej przepraszam za powyższą sytuację. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sytuacji (wraz z danymi). Nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.