Witajcie,
czy Plus przewiduje wprowadzenie obsługi przenoszenia numeru do Plusa z innej sieci poprzez sklep internetowy? Ceny w sklepie dla nowych/przedłużających niejednokrotnie mocno różnią się od oferty w POSach. Ewentualnie, czy telesales dysponuje podobnymi cenami jak e-sklep?
I przy okazji, jak to jest, że chcąc zgłosić chęć do kontaktu ze strony telesales muszę podać numer i wyrazić obowiązkowo wszystkie zgody, zupełnie wykraczające poza zgody niezbędne do jednorazowego kontaktu ze strony konsultanta. Od ładnych kilku lat dbam o swój numer nie podając go tam, gdzie nie jest to niezbędne (i oczywiście nie wyrażając zgód marketingowych), do tego blokada treści reklamowych u OPa i mam czysty od reklam i nachalnych konsultantów telefon.
Sklep internetowy a przeniesienie numeru do Plus
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 26
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 lut 2013, o 16:40
- Lokalizacja: Wrocław
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Sklep internetowy a przeniesienie numeru do Plus
robson, sklep internetowy jest cały czas rozwijany i myślę, że w przyszłości taka możliwość na pewno będzie.
Sprzedaż telemarketingowa ma swoje cenniki i nie mogę Ci zagwarantować, że będą się one w 100% pokrywały ze sklepem.
A co do zgód - są one po prostu konieczne do sprawnego przeprowadzenia całego procesu. Dzięki temu konsultant może z Tobą swobodnie rozmawiać i przeprocesować całe zamówienie.
Sprzedaż telemarketingowa ma swoje cenniki i nie mogę Ci zagwarantować, że będą się one w 100% pokrywały ze sklepem.
A co do zgód - są one po prostu konieczne do sprawnego przeprowadzenia całego procesu. Dzięki temu konsultant może z Tobą swobodnie rozmawiać i przeprocesować całe zamówienie.
Re: Sklep internetowy a przeniesienie numeru do Plus
Dzięki za odpowiedź,
OK, czyli muszę i tak rozmawiać z telemarketingiem, by się coś konkretnego dowiedzieć.
A te zgody:
1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Polkomtel Sp. z o.o. 02-676 Warszawa, ul. Postępu 3
2. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji m.in. o nowych ofertach promocyjnych, produktach, usługach i konkursach oraz innych informacji handlowych, drogą elektroniczną przekazywanych przez Polkomtel sp. z o.o. Oświadczenie jest niezależne od zawarcia i czasu obowiązywania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych transmisyjnych dla celów marketingu usług telekomunikacyjnych. Dane będą przetwarzane w okresie obowiązywania Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel sp. z o.o. dla Abonentów.
Jeszcze rozumiem 1, z zastrzeżeniem, że dla procesu obsługi zlecenia kontaktu.
2, to powinno być opcjonalne, bo jako osoba fizyczna mam prawo decydować, czy taki spam chcę otrzymywać, czy nie (ja chcę jednorazową ofertę handlową a nie cykliczne informacje handlowe).
3, jakie przetwarzanie danych transmisyjnych?? Skoro póki co żadnej umowy z Plusem nie mam. Jaki to ma związek z przeprocesowaniem zamówienia?
O ile jeszcze zostanę klientem Plusa, to będę mógł to powyłączać w swoim eBOKu, a jak nie, to będę miał miłą korespondencję polkomtelowską non stop.
OK, czyli muszę i tak rozmawiać z telemarketingiem, by się coś konkretnego dowiedzieć.
A te zgody:
1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych przez Polkomtel Sp. z o.o. 02-676 Warszawa, ul. Postępu 3
2. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji m.in. o nowych ofertach promocyjnych, produktach, usługach i konkursach oraz innych informacji handlowych, drogą elektroniczną przekazywanych przez Polkomtel sp. z o.o. Oświadczenie jest niezależne od zawarcia i czasu obowiązywania umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.
3. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych transmisyjnych dla celów marketingu usług telekomunikacyjnych. Dane będą przetwarzane w okresie obowiązywania Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel sp. z o.o. dla Abonentów.
Jeszcze rozumiem 1, z zastrzeżeniem, że dla procesu obsługi zlecenia kontaktu.
2, to powinno być opcjonalne, bo jako osoba fizyczna mam prawo decydować, czy taki spam chcę otrzymywać, czy nie (ja chcę jednorazową ofertę handlową a nie cykliczne informacje handlowe).
3, jakie przetwarzanie danych transmisyjnych?? Skoro póki co żadnej umowy z Plusem nie mam. Jaki to ma związek z przeprocesowaniem zamówienia?
O ile jeszcze zostanę klientem Plusa, to będę mógł to powyłączać w swoim eBOKu, a jak nie, to będę miał miłą korespondencję polkomtelowską non stop.
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: Sklep internetowy a przeniesienie numeru do Plus
robson, dla nas te zgody są bardzo istotne żebyśmy mogli bezpiecznie przeprowadzić cały proces sprzedaży.